Το Plug-in υβριδικό Chery Tiggo 7 με ώριμη σχεδίαση, πλούσιο εξοπλισμό και ομαλή, σχεδόν ηλεκτρική αίσθηση στην κίνηση είναι ένα αυτοκίνητο που κερδίζει με την ισορροπία του.
Αν και ιδρύθηκε το 1997, η Chery έφτασε στην Ελλάδα μόλις τον περασμένο Ιούνιο. Και προς το παρόν διαθέτει μόνο τρία μοντέλα, τα Tiggo 7, 8 και το νεοφερμένο 4. Ωστόσο η μάρκα είναι ένας ακόμα κινεζικός γίγαντας που στην Ελλάδα εκπροσωπείται από το Spanos Group και προσφέρει σημαντική εγγύηση 7 ετών. Το κέντρο έρευνας και εξέλιξης της Chery που λειτουργεί στην Φρανκφούρτη, το επόμενο που ετοιμάζεται στην Βαρκελώνη και τα σχέδια για εργοστάσιο παραγωγής στην Γηραιά Ήπειρο προδίδουν τις Ευρωπαϊκές βλέψεις της μάρκας.

Το Tiggo 7 «προσγειώθηκε» στην Ελλάδα με αποσκευές τον πλούσιο εξοπλισμό και το πολύ καλό υβριδικό σύστημα του, ενώ η επένδυση του Spanos Group εγγυάται τη διαθεσιμότητα και την υποστήριξη των μοντέλων της μάρκας. Η φιλοσοφία της σχεδίασης και της ρύθμισης του συνόλου παραπέμπει σε ένα C-SUV που ενδιαφέρεται πρώτα για την ποιότητα της μετακίνησης και μετά για το στιγμιαίο «wow».

Καθαρές αναλογίες, διακριτική λάμψη
Το Tiggo 7 προβάλλει μια ήρεμη αυτοπεποίθηση. Οι γραμμές του είναι γύρω από κλασικά σωστές αναλογίες και η μάσκα με το τρισδιάστατο «διαμαντένιο» μοτίβο και τα full-LED φωτιστικά προσθέτουν έναν σύγχρονο τόνο χωρίς φλυαρία.

Οι επιφάνειες είναι λείες, η σιλουέτα συγκρατημένη και οι λεπτομέρειες με τις ασημί γραμμές, ειδικά σε συνδυασμό με το μαύρο αμάξωμα, συμπληρώνουν ένα πολυτελές παζλ εμφάνισης.

Δείτε ακόμα: Huawei και Chery ανανεώνουν τα Luxeed S7 και R7 -Περισσότερη τεχνολογία, κορυφαίες επιδόσεις!
Καμπίνα ήσυχης πολυτέλειας
Το εσωτερικός μέρος της καμπίνας είναι προσεγμένο, με μαλακά υλικά στα σημεία επαφής και δύο μεγάλες οθόνες 12,3 ιντσών που σχηματίζουν μια σύγχρονη, ενιαία επιφάνεια. Η ψηλή μεσαία κονσόλα δίνει μια ωραία αίσθηση ενσωμάτωσης στους δύο επιβάτες των εμπρός καθισμάτων, οι οποίοι έχουν στην διάθεση τους μια σειρά από μικρούς και μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους.

Μάλιστα η μεγάλη βαθιά θήκη μεταξύ των καθισμάτων ψύχεται, ώστε να διατηρεί δροσερά κάποια σνακ και αναψυκτικά. Λίγο πιο μπροστά βρίσκονται τα πλήκτρα επιλογής προγραμμάτων οδήγησης και των λειτουργιών του υβριδικού συστήματος, καθώς και ο εντυπωσιακός επιλογέας ταχυτήτων που δίνει μια διαφορετική πινελιά στον χώρο.

Οι αποσκευές φορτώνονται και τακτοποιούνται εύκολα στον επίπεδο αποθηκευτικό χώρο 500 λίτρων και όπως είναι αναμενόμενο για σύγχρονο αυτοκίνητο, οι θύρες φόρτισης δεν θα λείψουν από κανέναν εκ των 7 επιβατών που μπορεί να φιλοξενήσει το Tiggo 7.

Ηλεκτρική ροή, θερμική στήριξη
Το σύστημα κίνησης του Tiggo 7 PHEV αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 204 ίππων και συνεργάζεται με έναν κινητήρα βενζίνης 1,5 lt που αποδίδει 143 ίππους, φτάνοντας σε συνδυαστική απόδοση στους 279 ίππους και τα 365 Nm ροπής.

Αριθμοί που προδίδουν τον ηλεκτρικό προσανατολισμό του Tiggo 7 και μεταφράζονται σε ευχάριστη ελαστικότητα και αξιοπρεπή επιτάχυνση. Η μπαταρία LPF έχει χωρητικότητα 18,3 kWh και μπορεί να προσφέρει μια πραγματική ηλεκτρική αυτονομία που αγγίζει ή ξεπερνά τα 90 χιλιόμετρα.
Έτσι ένα γεμάτο ρεζερβουάρ (60 lt) και η πλήρως φορτισμένη μπαταρία μπορούν να μετακινήσουν το 1.865 κιλών Tiggo 7 για απόσταση έως 1.200 χιλιομέτρων. Ασφαλώς στην πράξη η πραγματική αυτονομία επηρεάζεται σημαντικά από τον τρόπο οδήγησης και τις παράλληλες ενεργειακές μας απαιτήσεις, όπως είναι ο κλιματισμός. Πάντως η μπαταρία φορτίζει σε wall box σε περίπου 3 ώρες.
Δείτε ακόμα: Γνωριμία με το Chery Tiggo 7- Απολαυστικό με premium εξοπλισμό
Ποιότητα κύλισης που ξεκουράζει
Στην πράξη, η πιο εντυπωσιακή διάσταση του Tiggo 7 είναι η αίσθηση κύλισης και η συνολική ευγένεια της συμπεριφοράς. Η ρύθμιση της ανάρτησης (Γόνατα MacPherson εμπρός, πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω) και τα ελαστικά 225/60 R18 προσφέρουν ισορροπία ανάμεσα στην απορρόφηση ανωμαλιών και τις πλευρικές κλίσεις.

Στις αστικές μετακινήσεις το Tiggo είναι ήσυχο, με την ηλεκτρική λειτουργία να εξομαλύνει επιταχύνσεις και εναλλαγές. Στο επαρχιακό δίκτυο και τον αυτοκινητόδρομο η αίσθηση βάρους ελέγχεται καλά και το τιμόνι προσφέρει ικανοποιητική πληροφόρηση χωρίς να γίνεται επιθετικό.

Ταυτόχρονα το αυτόματο κιβώτιο μίας σχέσης συνεργάζεται αρμονικά με το υβριδικό σύστημα για ομαλές μεταβάσεις ισχύος. Η συνολική αίσθηση είναι ότι το αυτοκίνητο «σέβεται» τον ρυθμό του οδηγού και τους επιβάτες, ταξιδεύοντας πολιτισμένα, χωρίς αναίτιες εξάρσεις. Είναι αθόρυβο με συνεχή ροή ισχύος, γρήγορες ρεπρίζ και 9 προγράμματα οδήγησης.

Η αλήθεια είναι ότι σε απότομες εναλλαγές κατεύθυνσης παρατηρούνται κλίσεις, όμως πρέπει να θυμόμαστε ότι ο χαρακτήρας του Tiggo δεν παραπέμπει σε γρήγορα στροφιλίκια.
Τέλος σίγουρα χρειάζεται προσαρμογή η έλλειψη πλήκτρου εκκίνησης και διακοπή του κινητήρα. Ο αισθητήρας στο κάθισμα του οδηγού κάνει αυτή την δουλειά και η χρήση ζώνης ασφαλείας είναι ένα επιπλέον μέτρο προστασίας από αστοχίες. Όμως το να παρκάρεις και να βγαίνεις από το αυτοκίνητο χωρίς να ασχοληθείς με τον κινητήρα δεν συνηθίζεται εύκολα και αφήνει μια αίσθηση ότι κάτι έχεις παραλείψει να κάνεις σωστά.
Τί πληρώνεις, τί παίρνεις, τί μένει
Στην ελληνική αγορά το Tiggo 7 PHEV κοστίζει από 35.990 ευρώ και προσφέρεται με πλήρες πακέτο εξοπλισμού που περιλαμβάνει premium στοιχεία όπως τα δερμάτινα καθίσματα, το ηχοσύστημα Sony, οι πλούσιες ψηφιακές λειτουργίες. Επίσης συνοδεύεται από εργοστασιακή εγγύηση 7 ετών και δωρεάν 24ωρη οδική βοήθεια.

Η πολύ σημαντική επένδυση του αντιπροσώπου εξασφαλίζει την τεχνογνωσία και την ύπαρξη ανταλλακτικών, κάμπτοντας το σημαντικότερο επιχείρημα όσων σπεύδουν να «τσουβαλιάσουν» χωρίς πολλή σκέψη όσα αυτοκίνητα έχουν καταγωγή από την Άπω Ανατολή. Μάθετε περισσότερα για το Chery Tiggo 7 εδώ.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
KΙΝΗΤΗΡΑΣ: Τετρακύλινδρος Βενζίνης 1.499 CC
ΑΠΟΔΟΣΗ Συνδυαστική: 279 PS, 230 Nm
KIBΩΤΙΟ: Αυτόματο μονής σχέσης
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ: 4553 x 1862 x 1696 mm
ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 500 lt
ΒΑΡΟΣ: 1.865 kg
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h: 8,4″
ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 180 km/h
ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ: 0,8 lt/100 km
ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2: 19 g/km
AYTONOMIA: 75 km
ΦΟΡΤΙΣΗ
DC 40 kW, 30-80%: 19′
AC 7,2 kW, 0-100% : 3 ώρες

