Προς το παρόν είναι διαθέσιμο μόνο για κρατήσεις στην Ελβετία, ενώ αυτό το νέο EV της Dongfeng, θα μπορούσε να κατασκευαστεί ακόμη και στην Ευρώπη, για να διατηρήσει την τιμή του σε χαμηλά επίπεδα. Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία Dongfeng πούλησε πάνω από 2 εκατομμύρια οχήματα το 2023, αλλά σχεδόν κανένα από αυτά δεν κατάφερε να φτάσει στην Ευρώπη.
Αυτό θα αλλάξει με την εισαγωγή του Nammi Box, ενός μικρού μεγέθους EV, του οποίου η τιμή υπόσχεται να «προσπεράσει» όλους τους άλλους ανταγωνιστές παρόμοιου μεγέθους, που διατίθενται στην ήπειρο, όπως το Peugeot e-208. Το Nammi Box μπορεί να διατεθεί επί του παρόντος στην Ελβετία, όπου ξεκινά από 23.000 €. Οι γερμανικές ιστοσελίδες ισχυρίζονται ότι θα κοστίσει λιγότερο από 20.000 €, όταν βγει στην τοπική αγορά, ενώ στη Νορβηγία, αναμένεται να κοστίσει περίπου 16.200 €, σύμφωνα με το Automotive News.
Στην πατρίδα του την Κίνα, αυτό το αυτοκίνητο είναι γνωστό ως Nammi 01 και ξεκινά από 79.800 γιουάν. Αυτό είναι λίγο πάνω από 10.000 ευρώ, αλλά, όπως γνωρίζουμε, τα αυτοκίνητα είναι σημαντικά φθηνότερα στην Κίνα και η τιμή τους διογκώνεται από τους δασμούς πριν φτάσουν στην Ευρώπη. Ένας τρόπος να αντιμετωπιστεί αυτό, θα ήταν να κατασκευάσει τα αυτοκίνητά της στην Ευρώπη, κάτι που εξετάζει η Dongfeng, σύμφωνα με πρόσφατη αναφορά του Reuters.
Για αυτά τα χρήματα, παίρνετε ένα μικρό EV με αξιόπιστη εμφάνιση, που φαίνεται αρκετά ευρωπαϊκό στη σχεδίασή του. Φαίνεται αρκετά στρογγυλεμένο και όχι επιθετικό, αλλά έχει μερικές κορυφαίες πινελιές, όπως μια «πλωτή» οροφή με αντίθεση, χωνευτές λαβές θυρών και παράθυρα χωρίς πλαίσιο. Στο εσωτερικό, φαίνεται τόσο ωραίο, όσο θα περίμενε κανείς να είναι ένα όχημα αυτής της κατηγορίας, με ένα «διαμαντένιο» καπιτονέ ταμπλό, εστιασμένο γύρω από μια μεγάλη κεντρική οθόνη αφής των 12 ιντσών.
Το πρόγραμμα οδήγησης, διαθέτει ξεχωριστή οθόνη 5 ιντσών. Διαθέτει ακόμη και μια υπερυψωμένη κεντρική κονσόλα με αποθηκευτικό χώρο από κάτω, όπως θα συναντούσατε σε ορισμένα μοντέλα των Hyundai, Kia, ακόμη και BMW. Ωστόσο, σε αντίθεση με τα αυτοκίνητα αυτών των κατασκευαστών, τα οποία διαθέτουν κουμπιά και χειριστήρια στο επάνω μέρος αυτής της κονσόλας, το Nammi Box έχει εδώ τον ασύρματο φορτιστή τηλεφώνου του.
Μια λεπτομέρεια που επισημαίνει ξεκάθαρα ότι το αυτοκίνητο προέρχεται από την Κίνα, είναι η ικανότητά του να μετατρέπει το εσωτερικό του σε κρεβάτι, αφαιρώντας τα προσκέφαλα των μπροστινών καθισμάτων και κατεβάζοντάς τα μέχρι να συναντήσουν το μέρος του καθίσματος του πίσω μονοκόματου καθίσματος. Αυτό δεν προσφέρεται από κανένα ευρωπαϊκό αυτοκίνητο, αλλά είναι κάτι αρκετά κοινό στην Κίνα. Το Nammi Box είναι χτισμένο στην πλατφόρμα της Dongfeng που ονομάζεται S1.
Ο κατασκευαστής δεν θα προσφέρει τη μικρότερη μπαταρία 31,5 κιλοβατώρων στην Ευρώπη και είναι πιθανό να πουλήσει το Box με το μεγαλύτερο πακέτο 42,3 kWh που παρέχει ισχυρή αυτονομία WLTP 310 χλμ. Και τα δύο πακέτα μπαταριών διαθέτουν κυψέλες LFP. Με έναν κινητήρα που παρέχει 95 PS και 160 Nm ροπής στους μπροστινούς τροχούς, δεν πρόκειται να είναι ιδιαίτερα γρήγορο, αλλά είναι αρκετό για να τον διατηρήσει ανταγωνιστικό μεταξύ των ευρωπαίων αντιπάλων του. Η τελική του ταχύτητα είναι 140 χλμ./ώρα, η οποία είναι επαρκής για οδήγηση σε αυτοκινητόδρομο.
Η Dongfeng επέλεξε την Ελβετία ως την πρώτη ευρωπαϊκή χώρα που έλαβε το Nammi Box, επειδή έχει ήδη παρουσία εκεί. Η premium επωνυμία Voyah προσφέρει στους Ελβετούς αγοραστές το Free SUV και Dream people carrier, τα οποία είναι και τα δύο ηλεκτρικά και διαθέτουν μπαταρίες με χωρητικότητα άνω των 100 kWh.