e-Building: Στα άδυτα της Ferrari

Η παραγωγή πρόκειται να ξεκινήσει στο e-Building το 2025, με την Purosangue και την SF90, να είναι πιθανότατα τα πρώτα μοντέλα που θα βγούν.

Ακούστε το άρθρο

Η Ferrari έκανε τα εγκαίνια της νέας μονάδας e-Building στο εργοστάσιό της στο Μαρανέλο. Το e-Building, δεν θα αφορά μόνο ηλεκτρικά μοντέλα. Επειδή το «e» αντανακλά στην «ενέργεια, την εξέλιξη και το περιβάλλον», όπως διευκρινίζει η Ferrari.

e-Building: Στα άδυτα της Ferrari

Η νέα εγκατάσταση χρειάστηκε δύο χρόνια για να κατασκευαστεί, στα βόρεια της υπάρχουσας υποδομής. Καλύπτει εμβαδόν 42.500 m2, με τον Ιταλό Πρόεδρο Sergio Mattarella να δίνει το παρόν, στην τελετή των εγκαινίων.

e-Building: Στα άδυτα της Ferrari

e-Building:Με νέα στάνταρ παραγωγής

Η Ferrari έτσι, μπαίνει στην ηλεκτροκίνηση, με μία νέα μονάδα παραγωγής, που θέτει νέα στάνταρ. Οι υπόλοιπες εγκαταστάσεις της εταιρείας, διατηρούν ένα μεγάλο ποσοστό ανθρώπινης συναρμολόγησης. Η παραγωγή όμως στο e-Building θα πλαισιωθεί, από αρκετά  μεγάλο αριθμό ρομπότ. Επίσης θα απασχολεί και περισσότερα από 300 άτομα.

e-Building: Στα άδυτα της Ferrari

Η νέα μονάδα, έχει κατασκευαστεί με τα υψηλότερα επίπεδα ενεργειακής απόδοσης, με περισσότερα από 3.000 ηλιακά πάνελ. Τοποθετημένα στην οροφή, ικανά να παράγουν μέγιστη ισχύ εξόδου 1,3 MW. Ενώ θα τροφοδοτείται εξ ολοκλήρου, από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.

e-Building: Στα άδυτα της Ferrarie-Building: Στα άδυτα της Ferrari

Θα υπάρχει επίσης μια μεγάλη δεξαμενή αποθήκευσης για τη συλλογή του βρόχινου νερού, που θα μπορεί στη συνέχεια να επεξεργαστεί και να επαναχρησιμοποιηθεί. Περισσότερο από το 60% των ενεργειακών χρήσεων για δοκιμές μπαταριών και ηλεκτρικών κινητήρων, θα ανακτάται με την χρήση συσσωρευτών.

e-Building: Στα άδυτα της Ferrari

Εκεί θα συναρμολογούνται επίσης μπαταρίες υψηλής τάσης κι ηλεκτροκινητήρες, που αναφέρθηκαν στην παρουσίαση, ως «ηλεκτρικά εξαρτήματα. Και τα οποία έχουν στρατηγική σημασία για τη διαφοροποίηση της τεχνολογίας και των επιδόσεων της Ferrari».

e-Building: Στα άδυτα της Ferrarie-Building: Στα άδυτα της Ferrari

Η απόφαση να παράγει μπαταρίες και κινητήρες in-house είναι μια σημαντική δήλωση της πρόθεσης των Ιταλών, να έχουν τον μέγιστο έλεγχο και τη βέλτιστη δυνατή ποιότητα στα αυτοκίνητα τους. «Με τον έλεγχο της πλήρους διαδικασίας, μπορούμε να κάνουμε εμφανή διαφορά στην ποιότητα κατασκευής. Θα διασφαλίσουμε ότι μια ηλεκτρική Ferrari, θα συνεχίσει να προσφέρει τις χαρακτηριστικές οδηγικές συγκινήσεις, που έχουν όλα τα μοντέλα του Μαρανέλο».

e-Building: Στα άδυτα της Ferrari

Η παραγωγή πρόκειται να ξεκινήσει τον Ιανουάριο του 2025, με την Purosangue και την SF90 να είναι πιθανότατα τα πρώτα μοντέλα, που θα βγουν από τη νέα υπερσύγχρονη μονάδα.

abb_img