Μπορούμε να πούμε με σιγουριά, ότι έχουν γίνει άπειρες συζητήσεις γύρω από το όνομα του επιτυχημένου επιχειρηματία και «αφεντικού» της Tesla, Έλον Μασκ. Μάλιστα, ο ίδιος έχει την μαγική ικανότητα να ελκύει πάνω του τα φώτα της δημοσιότητας, σε κάθε του δήλωση. Προφανώς, σε αυτό, σημαντικό ρόλο «παίζουν» και τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της Tesla.
Το κοινό, σε παγκόσμιο επίπεδο, έχει αποδείξει ότι προτιμά τα προϊόντα της Tesla, κάτι το οποίο «μαρτυρούν» και οι πωλήσεις τους. Ωστόσο, κάποια από τα μοντέλα της αμερικάνικης φίρμας, όπως το Tesla Roadster, έχουν αφήσει μία γλυκόπικρη γεύση στους φίλους της μάρκας.
Αυτό οφείλεται στο γεγονός, ότι η εταιρεία συνεχώς ανακοινώνει ότι είναι ένα βήμα πριν την παραγωγή του μοντέλου. Φυσικά, στο τέλος, την εμφάνισή της κάνει μία ακόμη… αναβολή.
Tesla: Ανάκληση 1,1 εκατομμυρίων οχημάτων στην Κίνα
Ο Έλον Μασκ ελπίζει στο 2024, για το Tesla Roadster
Πιο συγκεκριμένα, η παρουσίαση της δεύτερης γενιάς του Tesla Roadster, έγινε το 2017. Αρχικά, η εταιρεία είχε αναφέρει ότι σκοπεύει να ξεκινήσει την παραγωγή του το 2020. Όμως, από τότε μόνο φήμες και αναβολές.
Όμως, πριν λίγες ημέρες, ο Μασκ έφερε ξανά στο προσκήνιο το μοντέλο, στο πλαίσιο της ετήσιας εκδήλωσης των μετόχων. Εκεί, δήλωσε ότι αν όλα πάνε καλά, το Tesla Roadster, θα είναι διαθέσιμο μέσα στη νέα χρονιά.
Tesla Model S Plaid: Έτοιμο να «σαρώσει» και τις πίστες!
Πιο συγκριμένα, ο Έλον Μασκ δήλωσε:
«Αναμένουμε να ολοκληρώσουμε τη μηχανική και το σχεδιασμό της επόμενης γενιάς του Tesla Roadster φέτος. Ελπίζουμε να ξεκινήσουμε την παραγωγή του χρόνου, αλλά αυτό δεν αποτελεί δέσμευση.
Ωστόσο, το Tesla Roadster δεν αποτελεί το γλάσο στην τούρτα, αλλά είναι το κερασάκι στο γλάσο στην τούρτα. Οπότε, σίγουρα δεν θα αυξήσει σημαντικά τα έσοδα της εταιρείας. Θα συμβάλλει σε μικρό βαθμό στην κερδοφορία μεν, αλλά θα είναι “άπαιχτο”».
Tesla: Το νέο σύστημα που κοιτάζει τους οδηγούς στα… μάτια
Επιπλέον, ανέφερε ότι όταν αυτό γίνει πραγματικότητα, το Tesla Roadster θα είναι διαθέσιμο και με το πακέτο SpaceX. Αυτό, περιλαμβάνει προωθητήρες ψυχρού αέρα, περιμετρικά του αυτοκινήτου, οι οποίοι συμβάλλουν δραματικά, στη βελτίωση της αεροδυναμικής και των ακραίων επιδόσεων. Όπως για παράδειγμα, τη μέτρηση του «0-100» σε μόλις… 1,1 δευτερόλεπτα!