Πριν από την παρουσίαση του Tesla Model S Plaid, ο κατασκευαστής είχε επίσης μια ακόμα πιο ακραία έκδοση Plaid Plus στην ιστοσελίδα του. Το τελευταίο τελικά ακυρώθηκε.
Το θέμα του Model S Plaid Plus αναφέρθηκε πρόσφατα ξανά στο X, από τον Dan Burkland, ο οποίος ρώτησε τον Elon Musk, εάν η ιδέα ενός τέτοιου μοντέλου ήταν τελείως «νεκρή» ή αν το επερχόμενο Roadster θα κάλυπτε το κενό που έμεινε στη γκάμα της Tesla. Ο Μασκ απλά απάντησε, «Roadster», αφήνοντας στην άκρη κάθε ελπίδα για ένα ακόμη πιο ισχυρό Model S.
Όταν κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το Model S Plaid, κανένα άλλο σεντάν δεν μπορούσε να το ανταγωνιστεί. Τώρα, το Lucid Air Sapphire είναι πιο γρήγορο από αυτό, τόσο στην ευθεία όσο και σε μια πίστα, ενώ η Porsche Taycan Turbo GT είναι ο αδιαμφισβήτητος βασιλιάς.
Υπάρχουν ακόμα πιο ακραία ηλεκτρικά υπεραυτοκίνητα στην «αρρένα», όπως η έκδοση Ultra του Xiaomi SU7 από την Κίνα. Έχει πάνω από 1.500 ίππους, χρόνο επιτάχυνσης στα 0-100 χλμ./ώρα σε 1,97 δευτερόλεπτα και στα 0-200 χλμ./ώρα σε 5,97 δευτερόλεπτα, καθώς και τελική ταχύτητα 350 χλμ./ώρα.
Το επερχόμενο Tesla Roadster θα προσφέρει σίγουρα κορυφαία απόδοση. Ο Έλον Μασκ λέει επίσης, ότι θα είναι ακόμη πιο γρήγορο από ό,τι είχε αρχικά ανακοινωθεί, προσφέροντας επιτάχυνση «συναρπαστική», αφού η Tesla «αύξησε ριζικά τους σχεδιαστικούς στόχους» για το νέο σπορ αυτοκίνητο. Η Tesla δήλωσε αρχικά, ότι το Roadster θα μπορούσε να επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα, σε λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο και ότι θα είχε την απίστευτη τελική ταχύτητα των 402 χλμ./ώρα.
Μετά από πάνω από έξι χρόνια αναμονής, αγωνίας και καθυστερήσεων, ο Elon Musk είπε ότι θα δούμε επιτέλους το ολοκληρωμένο Roadster το 2025 όταν αυτό θα μπει σε παραγωγή χαμηλού όγκου. Εάν η Tesla τηρήσει αυτήν την τελευταία της προθεσμία, θα σημαίνει ότι θα έχουν περάσει οκτώ χρόνια, από τότε που η αρχική ιδέα παρουσιάστηκε στο κοινό.
Πηγή: insideevs.com