Λίγο μετά τη δημοσιοποίηση της τεχνολογίας υπερταχείας φόρτισης, η BYD ξαναχτυπά, παρουσιάζοντας έναν κορυφαίο ηλεκτροκινητήρα που λειτουργεί με ταχύτητα 30.511 rpm. Με αυτή τη νέα προσθήκη, η BYD επιβεβαιώνει τη θέση της ως ηγέτης στην αυτοκινητοβιομηχανία.
Δείτε ακόμα: Το φθηνότερο EV της BYD έρχεται στην Ευρώπη
Ο νέος ηλεκτροκινητήρας, με ισχύ 580 kW (778 PS), ξεπερνά τις επιδόσεις του Xiaomi SU7 (27.200 rpm) και του Tesla Model S (20.000 rpm). Χάρη στη χρήση μαγνητών υψηλής απόδοσης, η ενεργειακή αξιοποίηση αυξάνεται κατά 18%, ενώ οι απώλειες ρεύματος μειώνονται κατά 44%. Παράλληλα, το εξαιρετικά λεπτό φύλλο σιδηροπυριτίου (0,2 mm) περιορίζει τις απώλειες σιδήρου και ο εξελιγμένος σχεδιασμός του πηνίου, μειώνει τις απώλειες χαλκού κατά 21%.
Επιπλέον, το σύστημα πυριτίου καρβιδίου (SiC) 1500V, ενισχύει την ενεργειακή αποδοτικότητα, ενώ η πρωτοποριακή τεχνολογία άμεσης ψύξης, εξασφαλίζει βέλτιστη διαχείριση της θερμότητας, αυξάνοντας τη διάρκεια ζωής του κινητήρα.
Αντί να επιλέξει να εξοπλίσει αποκλειστικά σπορ μοντέλα όπως τα BYD YangWang U9 και U7, η εταιρεία επέλεξε να δοκιμάσει τον κινητήρα στα οικογενειακά Han L και Tang L. Και τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά. Το Han L επιταχύνει από 0 στα 100 χλμ./ώρα, σε μόλις 2,7 δευτερόλεπτα, ενώ φτάνει τα 200 χλμ./ώρα σε 4,74 δευτερόλεπτα. Από την πλευρά του, το Tang L πετυχαίνει την ίδια επίδοση σε 3,6 και 6,19 δευτερόλεπτα αντίστοιχα.
Η BYD αποδεικνύει έτσι, ότι η ηλεκτροκίνηση δεν αφορά μόνο την αυτονομία. Προσφέρει επίσης συναρπαστικές επιδόσεις και μοναδικές οδηγικές εμπειρίες, ανταποκρινόμενη στις απαιτήσεις των πιο απαιτητικών οδηγών. Με συνεχή έμφαση στην καινοτομία, η BYD ενισχύει τη θέση της ως πρωτοπόρος της νέας εποχής της αυτοκίνησης.