Έρχεται το VW ID.2 και είναι γεμάτο εκπλήξεις!

Η Volkswagen επιβεβαιώνει την κυκλοφορία του ID.2 το 2026 με την αναβαθμισμένη πλατφόρμα MEB+, νέες LFP μπαταρίες και φρέσκια σχεδίαση

Ακούστε το άρθρο

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Volkswagen, Thomas Schäfer, ανακοίνωσε επίσημα την επόμενη φάση στην εξέλιξη της ηλεκτρικής γκάμας της εταιρείας: την πλατφόρμα MEB+, που αποτελεί σημαντική αναβάθμιση της υπάρχουσας MEB. Η αρχή θα γίνει με το νέο Volkswagen ID.2, το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στο 2026, φέρνοντας μαζί του μια νέα εποχή για τα EVs της μάρκας.

Μετά το ID.2, όλα τα υπόλοιπα ηλεκτρικά μοντέλα, όπως τα ID.3, ID.4 και ID.7, θα περάσουν στη νέα πλατφόρμα. Παράλληλα, η VW σχεδιάζει σημαντικές αισθητικές αλλαγές στη σειρά ID., προσφέροντας ανανεωμένη σχεδίαση και καλύτερη απόδοση.

Ο Schäfer αποκάλυψε στο Autocar ότι η MEB+ θα ενσωματώνει μπαταρίες τεχνολογίας LFP (Lithium Iron Phosphate), με αρχιτεκτονική cell-to-pack, μια κίνηση που στοχεύει στη μείωση κόστους και αύξηση αξιοπιστίας – στοιχεία κρίσιμα για τα ηλεκτρικά οχήματα μαζικής παραγωγής.

Volkswagen: Γέφυρα προς το Μέλλον: MEB+ μέχρι το 2028

Η MEB+ αναμένεται να λειτουργήσει ως προσωρινή λύση μέχρι την έλευση της επόμενης γενιάς πλατφόρμας SSP, η οποία έχει καθυστερήσει σημαντικά. Σύμφωνα με το Manager Magazin, η VW σχεδίαζε περικοπή επενδύσεων κατά 20 δισεκατομμύρια ευρώ, και η MEB+ φαίνεται να είναι η πιο άμεση απάντηση στην ανάγκη για εξέλιξη χωρίς υπερβολικές δαπάνες.

Αρχικά υπήρχε η προσδοκία ότι τα πρώτα μοντέλα με την SSP θα έκαναν την εμφάνισή τους γύρω στο 2028. Όμως, η ανακοίνωση για λανσάρισμα της MEB+ από το 2026 και η χρήση LFP κυψελών στο ID.2 δείχνουν ξεκάθαρα ότι η VW ποντάρει δυναμικά στην ανανεωμένη MEB+ για να κρατήσει το ενδιαφέρον των καταναλωτών ζωντανό.

Γιατί το LFP Είναι το “Next Big Thing” στα EVs;

Η μετάβαση της Volkswagen από τις NMC (νικέλιο-μαγγάνιο-κοβάλτιο) μπαταρίες στις LFP δεν είναι απλώς μια τεχνολογική επιλογή. Είναι μια στρατηγική απόφαση για να καταστήσει τα ηλεκτρικά οχήματα πιο προσιτά, χωρίς να θυσιάζεται η αυτονομία. Οι LFP μπαταρίες, πέρα από τη μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και τη χαμηλότερη τιμή, είναι και πιο ασφαλείς.

Volkswagen T-Roc Dream: Νέα έκδοση με premium εξοπλισμό και όφελος 5.000€

Το παράδειγμα της Tesla, που εισήγαγε πρώιμα την τεχνολογία LFP στο Model 3 στην Κίνα, δείχνει πως αυτή η τεχνολογία είναι πλέον mainstream. Τώρα, η VW την ακολουθεί, με την παραγωγή να αναλαμβάνεται από το εργοστάσιο του ομίλου στο Salzgitter, το οποίο θα κατασκευάζει τόσο LFP όσο και NMC μπαταρίες, μέχρι την πλήρη μετάβαση.

Πηγή: autocar.co.uk