Εργοστάσιο BMW Steyr: Θα παράγει ηλεκτρικούς κινητήρες για το «Neue Klasse»

Το εργοστάσιο της BMW στο Steyr, ξεκίνησε την προ-σειρά παραγωγή του νέου ηλεκτροκινητήρα για το Neue Klasse.

Ακούστε το άρθρο

Το εργοστάσιο της BMW στο Steyr, ξεκίνησε την προ-σειρά παραγωγή του νέου ηλεκτροκινητήρα για το Neue Klasse. Αυτή η φάση αναμένεται να οδηγήσει σε παραγωγή σειρών, σε περίπου ένα χρόνο. Αυτό οφείλεται στο γεγονός, ότι το ντεμπούτο του μοντέλου της επόμενης γενιάς ηλεκτρικών αυτοκινήτων της BMW, ανακοινώθηκε για το 2025.

Δύο χρόνια μετά την έναρξη της κατασκευής της νέας αίθουσας παραγωγής, η BMW ξεκίνησε την παραγωγή προ-σειράς, η οποία χρησιμεύει τόσο για τη δοκιμή των εγκαταστάσεων παραγωγής, όσο και για τη δοκιμή του παραγόμενου κινητήρα.

Από εδώ και στο εξής, η BMW θα κατασκευάζει όλα τα βασικά εξαρτήματα του ηλεκτροκινητήρα η ίδια στο Steyr και στη συνέχεια θα τα συναρμολογεί σε ένα πλήρες σύστημα κίνησης. Αρχικά, η παραγωγή πριν από τη σειρά επρόκειτο να ξεκινήσει τον Ιούλιο.

Συνολικά, το BMW Group επενδύει περίπου ένα δισεκατομμύριο ευρώ σε ηλεκτρικούς κινητήρες στο Steyr έως το 2030. Στο μέλλον, το εργοστάσιο του Steyr θα παράγει πάνω από 600.000 μονάδες ετησίως, παράλληλα με κινητήρες ντίζελ και βενζίνης. Η απόφαση ότι η έκτη γενιά ηλεκτροκινητήρων BMW θα προερχόταν από το Steyr, είχε ήδη ληφθεί από τη διοίκηση του Ομίλου τον Ιούνιο του 2022.

Τον Δεκέμβριο του 2022 , ξεκίνησαν τότε οι προετοιμασίες από σκυρόδεμα για τον εξοπλισμό των εργοστασίων κινητήρων, για τους ηλεκτρικούς κινητήρες. Για το σκοπό αυτό, οι υπάρχουσες περιοχές παραγωγής στο Steyr, μετατράπηκαν και δημιουργήθηκαν νέες περιοχές. Οι αίθουσες ολοκληρώθηκαν τον Φεβρουάριο του 2024 .

Συγκεκριμένα, πρόκειται για δύο νέα κτίρια, μια διώροφη αίθουσα παραγωγής και μια αίθουσα logistics. Δύο γραμμές συναρμολόγησης για τα συστήματα ηλεκτροκίνησης, συμπεριλαμβανομένων των εξαρτημάτων μετάδοσης και των ηλεκτρονικών ισχύος, εγκαταστάθηκαν στην αίθουσα παραγωγής.

Για την έκτη γενιά ηλεκτρικών συστημάτων μετάδοσης κίνησης, η BMW ομαδοποιεί τα περισσότερα εξαρτήματα κίνησης, σε μία τοποθεσία. Εκτός από το περίβλημα, ο ρότορας, ο στάτορας, το κιβώτιο ταχυτήτων και ο μετατροπέας κατασκευάζονται επίσης στο Steyr. Αυτοί οι ηλεκτροκινητήρες, θα εγκατασταθούν στα οχήματα Neue Klasse, τα οποία θα κατασκευαστούν στο Ντέμπρετσεν από το 2025 και στο Μόναχο από το 2026.

Το εργοστάσιο του Steyr, προμηθεύει τα περιβλήματα για την πέμπτη γενιά συστημάτων ηλεκτροκίνησης, τα οποία θα εγκατασταθούν στα τρέχοντα μοντέλα ηλεκτρικών οχημάτων . Η συναρμολόγηση πραγματοποιείται στις εγκαταστάσεις παραγωγής ηλεκτρικής κίνησης της εταιρείας, στο Dingolfing.

Καθώς η τρέχουσα σειρά μοντέλων θα συνεχίσει να κατασκευάζεται παράλληλα με το Neue Klasse για μερικά ακόμη χρόνια, η Steyr θα συνεχίσει να κατασκευάζει τα περιβλήματα για το Dingolfing. Η BMW μπορεί να παράγει περισσότερες από 500.000 μονάδες ετησίως στη Βαυαρία, με άλλες 600.000 μονάδες να προέρχονται από το Steyr.

Το εργοστάσιο του Steyr διευθύνεται από τον Klaus von Moltke, ο οποίος όπως και ο προκάτοχός του Alexander Susanek είναι επίσης υπεύθυνος για την παγκόσμια παραγωγή κινητήρων στην BMW AG. «Σήμερα φτάσαμε σε ένα σημαντικό ορόσημο για την επόμενη γενιά ηλεκτρονικών οχημάτων του BMW Group.

Με τη σημερινή έναρξη της προ-σειράς παραγωγής του ηλεκτροκινητήρα, βρισκόμαστε στο χρονοδιάγραμμα, από την κατασκευή της αίθουσας, στην εγκατάσταση περίπου 150 μηχανών και συστημάτων, έως την έναρξη της προ-σειράς παραγωγής των επιμέρους εξαρτημάτων.» είπε ο Μόλτκε. Αυτό είναι ένα λαμπρό επίτευγμα από ολόκληρη την ομάδα στην τοποθεσία Steyr, μαζί με τους πολλούς προμηθευτές από την Αυστρία.

Η BMW είχε τερματίσει την παραγωγή κινητήρων εσωτερικής καύσης στο κύριο εργοστάσιό της στο Μόναχο, ως μέρος της αναδιοργάνωσης της παραγωγής κίνησης για το ηλεκτρικό μέλλον. Η BMW εξακολουθεί να κατασκευάζει κινητήρες εσωτερικής καύσης στο Steyr και στο Hams Hall στο Ηνωμένο Βασίλειο και τους ηλεκτροκινητήρες της στο Steyr και στο Dingolfing.

Πηγή: bmwgroup.com 

abb_img