Η Citroën ήταν η πιο επιτυχημένη μάρκα αυτοκινήτων στην Ελλάδα το 2024, καθώς είχε το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς σε επιβατικά και επαγγελματικά οχήματα από όλους τους εισαγωγείς της στην Ευρώπη. Η εταιρεία, που δραστηριοποιείται μέσω του Ομίλου Συγγελίδη, πέτυχε μερίδιο 5,4%, με 7.951 συνολικές πωλήσεις, κατατάσσοντας την Ελλάδα πρώτη μεταξύ των χωρών όπου εισάγεται η Citroën.

Το πιο δημοφιλές μοντέλο της ήταν το C3 προηγούμενης γενιάς, το οποίο, παρότι ήταν στα τελευταία του πριν την αντικατάστασή του, σημείωσε 4.904 πωλήσεις και βρέθηκε στη δεύτερη θέση της κατηγορίας του με μερίδιο 14,5%. Αυτό είναι εντυπωσιακό, καθώς το μοντέλο ήταν διαθέσιμο μόνο το πρώτο εξάμηνο, λόγω της άφιξης του νέου C3/ë-C3. Επίσης, τα επαγγελματικά οχήματα της Citroën, είχαν μεγάλη επιτυχία: το C3 van ήταν πρώτο στην κατηγορία του με 308 πωλήσεις και 63,9% μερίδιο, ενώ το Citroën Jumpy κατέκτησε την τρίτη θέση στην κατηγορία του με 14,2% μερίδιο αγοράς.

Σε όλη την Ευρώπη, η Citroën στην Ελλάδα, είχε το δεύτερο μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς το 2024, πίσω μόνο από τη Γαλλία. Το 2025, η εταιρεία θα λανσάρει τα περισσότερα νέα μοντέλα στην ιστορία της, κάτι που αναμένεται να ενισχύσει ακόμα περισσότερο τη θέση της. Οι νέες κυκλοφορίες περιλαμβάνουν τα C4/C4X, το νέο C3 Aircross και το C5 Aircross, με επιλογές σε βενζινοκίνητες, υβριδικές και ηλεκτρικές εκδόσεις, προσαρμοσμένες στις ανάγκες της σύγχρονης μετακίνησης.
Διαβάστε ακόμη: Καταιγισμός διακρίσεων για τα νέα Citroen Ë-C3 και C3 στην Ευρώπη