Ευρωπαϊκό ντεμπούτο για το Omoda 9 SHS

Το Omoda 9 SHS μήκους 4,78 μέτρων με τετρακίνηση, τροφοδοτείται από τέσσερις ηλεκτροκινητήρες και έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης 1,5 λίτρων

Ακούστε το άρθρο

Το Omoda 9 από την Κίνα κυκλοφορεί στην ευρωπαϊκή αγορά εδώ και αρκετό καιρό. Ενώ η πρόοδος της αυτοκινητοβιομηχανίας με έδρα το Γούχου στη Γερμανία είναι μάλλον αργή, δεν χρειάζεται να ψάξετε πολύ για το Omoda 9 στους δρόμους της Μεγάλης Βρετανίας, της Πολωνίας, της Ισπανίας ή της Ιταλίας. Τον Μάιο, το Omoda 9 SHS, με το ισχυρό plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης, κατέκτησε αμέσως την τρίτη θέση στην κατηγορία του στην Ιταλία, ακριβώς πίσω από το καθιερωμένο Volvo XC60. Στην Αγγλία, ήταν αρκετή για την τέταρτη θέση – ακόμη και μπροστά από τη Mercedes GLC.

Η Omoda είναι μια ανεξάρτητη μάρκα του ομίλου Chery, με έδρα το Wuhu της Κίνας. Ιδρύθηκε το 1997, η Chery είναι σήμερα ο μεγαλύτερος εξαγωγέας αυτοκινήτων της Κίνας με 450.000 οχήματα και είναι επίσης η πρώτη κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία που εξάγει ολοκληρωμένα οχήματα, συμπεριλαμβανομένων εξαρτημάτων CKD, κινητήρων, τεχνολογίας κατασκευής και εξοπλισμού, σε άλλες χώρες.

Ευρωπαϊκό ντεμπούτο για το Omoda 9 SHS

Το Omoda 9 SHS μήκους 4,78 μέτρων με τετρακίνηση τροφοδοτείται από τέσσερις ηλεκτροκινητήρες και έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης 1,5 λίτρων με συνολική ισχύ 395 kW / 537 ίππους και μέγιστη ροπή 650 Nm. Χάρη σε μια μπαταρία 34 kWh στο κάτω μέρος του αμαξώματος, το κινεζικό αυτοκίνητο μπορεί να διανύσει 145 χιλιόμετρα μόνο με ηλεκτρική ενέργεια σύμφωνα με τον ευρωπαϊκό κύκλο κατανάλωσης. Σε συνδυασμό με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, ο οποίος τροφοδοτείται από ένα ρεζερβουάρ βενζίνης 70 λίτρων, αυτό μεταφράζεται σε συνολική αυτονομία άνω των 1.300 χιλιομέτρων.

Ένας ταχυφορτιστής DC 65 kW που είναι ενσωματωμένος διασφαλίζει ότι η μπαταρία, η οποία είναι σημαντική για ένα plug-in υβριδικό, μπορεί να φορτιστεί έως και 80% της χωρητικότητάς της σε λίγο λιγότερο από μισή ώρα. Το Omoda 9 των 2,2 τόνων βασίζεται στην αρθρωτή πλατφόρμα T2X της Chery και η τιμή του ξεκινά από λίγο κάτω από 45.000 ευρώ. Ένας μπροστινός άξονας McPherson και ένας πίσω άξονας πολλαπλών συνδέσμων, μαζί με προσαρμοζόμενους μαγνητικούς αποσβεστήρες που προσαρμόζουν συνεχώς τη σκληρότητά τους (Continuous Damping Control), έχουν σχεδιαστεί για να εξασφαλίζουν σπορ χειρισμό, όταν είναι απαραίτητο και άνεση όταν είναι δυνατόν.

Πηγή: elektroauto-news.net