Το 2023, το 44% των πωλήσεων της Ferrari ήταν υβριδικά οχήματα, ενώ το υπόλοιπο 56% ήταν οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Έτσι η Ferrari σχεδιάζει να εισαγάγει μια συνδρομητική υπηρεσία μπαταριών για τα υβριδικά της μοντέλα και τα επερχόμενα ηλεκτρικά της οχήματα.
Η υπηρεσία αυτή, όπως αναφέρει το Bloomberg, θα κοστίζει περίπου 7.000 ευρώ ετησίως. Αυτό το σημαντικό ποσό εξασφαλίζει ότι οι ιδιοκτήτες θα έχουν δικαίωμα αντικατάστασης της μπαταρίας μετά από οκτώ χρόνια ή νωρίτερα, εάν εντοπιστούν ελαττώματα.
Το κόστος των 7.000 ευρώ ετησίως είναι σημαντικό, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς ότι οι μπαταρίες στα σημερινά υβριδικά της Ferrari, όπως η 296 και η SF90, είναι σχετικά μικρές σε χωρητικότητα, καθώς δεν ξεπερνούν τις 8,0 kWh.
Για όσους δεν σκοπεύουν να κρατήσουν τη Ferrari τους για οκτώ χρόνια, η τυπική πενταετής εγγύηση μπαταρίας μπορεί να είναι αρκετή.
Αυτή η συνδρομητική υπηρεσία μπαταρίας αναμένεται να γίνει όλο και πιο αναγκαία, καθώς οι κανονισμοί εκπομπών ρύπων, ωθούν προς την ηλεκτροκίνηση ολόκληρη την αυτοκινητοβιομηχανία.
Παρά τη στροφή προς την ηλεκτροκίνηση, η Ferrari έχει δεσμευτεί να διατηρήσει τον εμβληματικό της κινητήρα V12, για όσο το δυνατόν περισσότερο, χρησιμοποιώντας ενδεχομένως συνθετικά καύσιμα για να ανταποκριθεί στους μελλοντικούς κανονισμούς.
Τα σημερινά μοντέλα της Ferrari περιλαμβάνουν υβριδικά μοντέλα όπως τα 296 GTB, 296 GTS, SF90 Stradale, SF90 Spider, SF90 XX Stradale και SF90 XX Spider, μαζί με μοντέλα μόνο με κινητήρα εσωτερικής καύσης όπως τα Roma, Roma Spider, 12Cilindri, 12Cilindri Spider και την Purosangue.
Το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό όχημα της Ferrari δεν αναμένεται φέτος, αλλά ο επερχόμενος αντικαταστάτης της LaFerrari, η F250, θα κάνει σύντομα το ντεμπούτο της, διαθέτοντας έναν V6 twin-turbo και κάποιο επίπεδο ηλεκτροκίνησης.