H Fiat Professional, είναι η πρώτη μάρκα αυτοκινήτων στον κόσμο ειδικά για τους επαγγελματίες, προσφέρει αδιάλειπτα καινοτόμες λύσεις με στόχο τη μέγιστη ικανοποίηση των πελατών της.
Σε μια αγορά που μεταβάλλεται συνεχώς, η Fiat Professional συνεχίζει σταθερά να στηρίζει τον επαγγελματία με ένα πλαίσιο υπηρεσιών, αλλά και προνομίων που κάνουν πιο εύκολη και αποδοτική της χρήση ενός νέου επαγγελματικού αυτοκινήτου.
Πολιτική της μάρκας είναι η διάθεση μια πλήρους γκάμας ελαφρών επαγγελματικών αυτοκινήτων. Έτσι η εξειδίκευση της Fiat Professional και του προσωπικού της στις ανάγκες του επαγγελματία δίνει την ευκαιρία για την βέλτιστη επιλογή οχήματος.
Με βάση τα παραπάνω, η Fiat Professional, συνεχίζει σταθερά μέχρι και το τέλος του έτους να προσφέρει ένα πλήρες πακέτο προνομίων για τους πελάτες της.
Ειδικότερα, αυτό περιλαμβάνει:
- Χρηματικές εκπτώσεις ύψους έως και 2.000 ευρώ
- Πρόγραμμα άτοκης χρηματοδότησης
- πενταετή εργοστασιακή εγγύηση με κάλυψη έως και 200.000 χλμ.
- πενταετή δωρεάν οδική βοήθεια
Eντελώς δωρεάν προγραμματισμένη συντήρηση του μοντέλου για τα πρώτα 5 έτη χρήσης
Με στόχο την ευκολότερη πρόσβαση των επαγγελματών στα πλεονεκτήματα που προσφέρει η ηλεκτροκίνηση και στα LCV, η Fiat Professional με το νέο E-Ducato, επιπλέον της πενταετούς εργοστασιακής εγγύησης των 200.000χλμ., προσφέρει εντελώς δωρεάν και την προγραμματισμένη συντήρηση του μοντέλου για τα πρώτα 5 έτη χρήσης. Αυξάνοντας ακόμα περισσότερο τα οφέλη που προκύπτουν από τη χρήση ενός αμιγώς ηλεκτρικού επαγγελματικού οχήματος.
Tο E Ducato από και προς στους πελάτες της μάρκας
Η ιταλική μάρκα διαχρονικά εστιάζει στις ανάγκες των πελατών, στοιχείο που την έχει οδηγήσει στο σχεδιασμό και παραγωγή μερικών εκ των πλέον δημοφιλών ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων.
Επιπλέον, χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το Ε Ducato, το οποίο το 2020 ήταν το δημοφιλέστερο LCV ανεξαρτήτου κατηγορίας στην Ευρώπη.
Με το E Ducato, η μάρκα προχώρησε ένα βήμα παραπέρα. Δημιούργησε ένα όχημα που όχι απλά σχεδιάστηκε με βάση τις ανάγκες των πελατών. Αλλά ένα όχημα που αυτοί εξέλιξαν με την καθοριστική συμβολή τους.
Η διαδικασία συγκέντρωσης και ανάλυσης των αναγκών των πελατών, ξεκίνησε με την συλλογή δεδομένων χρήσης από 4.000 συμβατικά επαγγελματικά οχήματα. Αυτό έγινε σε χρονικό διάστημα που ξεπέρασε το 1 έτος και συνολική απόσταση 50 εκατομμυρίων χιλιομέτρων.
Διαβάστε επίσης: Το Fiat E-Ducato εξελίχθηκε από τους ίδιους τους πελάτες