Fiat Grande Panda: Πρώτες «τσάρκες» στο Τορίνο

Το νέο Fiat Grande Panda θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα Smart Car του ομίλου Stellantis, όπως ακριβώς συνέβη με το ομόσταυλο Citroen C3

Ακούστε το άρθρο

Οι δύο εκδόσεις του ολοκαίνουργιου Fiat Grande Panda, εθεάθησαν να κάνουν τις πρώτες επίσημες βόλτες τους στο Τορίνο, αποσπώντας ιδιαίτερα θετικά σχόλια και κερδίζοντας τις εντυπώσεις απο το «εκπαιδευμένο αυτοκινητικά» Ιταλικό κοινό. Το Panda υπήρξε για τους Ιταλούς και όχι μόνο, ο ορισμός της απλότητας και της αξιοπιστίας σε τέσσερις τροχούς. Αποτέλεσε δε, το ιστορικό μπεστ σέλερ της εταιρείας.

Η πρώτη εκδοχή του Fiat Grande Panda, με το κίτρινο χρώμα, μοιάζει πιο γνώριμη, εξαιτίας των φωτογραφιών που κοινοποίησε πριν λόγο καιρό η Fiat. Το ενδιαφέρον μετατοπίστηκε στην κόκκινη εκδοχή, η οποία πιθανόν να αποτελέσει την πιο προσιτή έκδοση του νέου Ιταλικού σουπερμίνι.

Fiat Grande Panda: Πρώτες «τσάρκες» στο Τορίνο

Οι προβολείς LED κάνουν αισθητή την παρουσία τους, ενώ αντίθετα όπως θα δείτε στις φωτογραφίες που κοινοποιήθηκαν στο προφίλ της ιταλίδας μπλόγκερ, Elena Scandurra, οι μπάρες οροφής απλά δεν υπάρχουν!

Εντύπωση κάνουν οι σιδερένιες ζάντες, οι οποίες θυμίζουν τις πρώτες εκδόσεις του Panda, αλλά επίσης και οι θόλοι των τροχών, που δεν είναι βαμμένοι στο χρώμα του αμαξώματος.

Το νέο Grande Panda θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα Smart Car του ομίλου Stellantis, όπως ακριβώς συνέβη με το ομόσταυλο Citroen C3. To μήκος του αναμένεται να είναι κοντά στα 4 μέτρα και θα είναι διαθέσιμο σε ήπια υβριδικές αλλά και 100% ηλεκτρικές εκδόσεις.

Fiat Grande Panda: Πρώτες «τσάρκες» στο Τορίνο

Θα προσφέρεται με μια μεγάλη γκάμα κινητήρων: Εκτός από την τρικύλινδρη μονάδα turbo-βενζίνης 1,2 λίτρων, μια ηλεκτρική έκδοση 113 ίππων, μια μη ηλεκτροκίνητη παραλλαγή βενζίνης 100 ίππων με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων και αργότερα, ένα αυτόματο, υβριδικό ίσης ισχύος.

Το επίσημο ντεμπούτο του στην αγορά, αναμένεται να ξεκινήσει το πιθανότερο, στις αρχές του 2025. Αργότερα την ίδια χρονιά, θα είναι η σειρά του Giga Panda, μιας sport utility κατηγορίας C, που στην πραγματικότητα με τις επτά θέσεις του, παρουσιάζεται ως ο κληρονόμος του παλιού Multipla.

 

abb_img