Η Ford πρότεινε ότι θα προσφέρει μικρότερα EV, από το 2026, μόλις κυκλοφορήσει μια οικογένεια τεσσάρων ηλεκτρικών SUV στην Ευρώπη.
Η εταιρεία έχει ήδη αποσύρει το Fiesta και το Focus. Και θα υποκύψει το 2025, αφήνοντας μόνο τη Mustang, ως το μοναδικό επιβατικό της αυτοκίνητο. Αλλά που δεν είναι αποκλειστικά SUV.
Το αφεντικό της εταιρείας στην Ευρώπη, Μάρτιν Σάντερ, είπε: «Σίγουρα υπάρχουν αξίες που μας έχουν κάνει επιτυχημένους τα τελευταία δύο χρόνια, όπως η σταθερή ποιότητα και η σχέση ποιότητας/τιμής. Δεν φεύγουμε από αυτό. Αυτές είναι βασικές θεμελιώδεις αξίες, που έχει η Ford παγκοσμίως εδώ και πολλά χρόνια.
«Θα δείτε διαφορετική ποιότητα, όσον αφορά τη σχεδίαση, το εσωτερικό, τις επιδόσεις και τον εξοπλισμό».
Η υπεραξία της Ford
Ανέφερε την εφαρμογή και το φινίρισμα του νέου SUV Explorer, ως «ένα διαφορετικό επίπεδο. Και από αυτό που θα είχατε δει από τη Ford πριν» και είπε «αυτό αξίζει στη μάρκα». Και πρόσθεσε: «Η μάρκα είναι τόσο πλούσια και τόσο ισχυρή και πρέπει να κάνουμε καλύτερη δουλειά. Έτσι για να χτίσουμε τη δύναμη της μάρκας στα προϊόντα μας στην Ευρώπη».
Ανεξάρτητα από το σχήμα και το μέγεθος οποιουδήποτε αυτοκινήτου μετά το Explorer και το Capri. Ο Sander είπε ότι η Ford, δεν έχει πάρει απόφαση. Και για μελλοντικά προϊόντα μετά τα δύο προϊόντα MEB που λανσάρουμε τώρα. Έτσι είπε, αναφερόμενος στον Explorer και σε στενά σχετιζόμενα crossover Capri. Και τα οποία θα χρησιμοποιήσουν τη σπονδυλωτή πλατφόρμα EV του Ομίλου Volkswagen. Η συμφωνία προμήθειας της Ford με τον γερμανικό κολοσσό, θεωρητικά θα μπορούσε να της δώσει πρόσβαση στη νέα πλατφόρμα MEB Entry. Από τα VW I.D 2 και Skoda Epiq, αλλά και Cupra Raval, για το δικό της συμπαγές αστικό EV στο καλούπι του Fiesta.
Με επικεφαλής τον μηχανικό της Tesla Model Y, Alan Clarke, το έργο ξεκίνησε πριν από δύο χρόνια. Αλλά υπό το φως της φθίνουσας ζήτησης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα υψηλής τιμής.