Στις 24 Σεπτεμβρίου, η GAC Trumpchi παρουσίασε το 1 της Concept. Είναι ένα sedan σχεδόν έτοιμο για παραγωγή και το πρώτο από τα τρία μοντέλα που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Huawei. Τα δύο επόμενα θα είναι ένα SUV και ένα MPV.
Η ιδέα ακολουθεί το sedan, το οποίο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά τον Μάιο του τρέχοντος έτους. Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου 2024 τον Απρίλιο, η GAC Trumpchi ανακοίνωσε ένα κοινό σχέδιο καινοτομίας με την Huawei για την κυκλοφορία μοντέλων εξοπλισμένων με το έξυπνο σύστημα οδήγησης Qiankun ADS 3.0 της Huawei και το σύστημα πιλοτηρίου HarmonyOS τελευταίας γενιάς της Huawei.
Σύμφωνα με προηγούμενες πληροφορίες, η έκδοση παραγωγής του GAC Trumpchi 1 Concept, θα πρέπει να κυκλοφορήσει το πρώτο τρίμηνο του 2025. Το concept έχει μεταξόνιο 3000 χλστ, μήκος 5128 χλστ και κινείται σε ζάντες 21 ιντσών.
Χρησιμοποιεί τη γλώσσα σχεδίασης τρίτης γενιάς της GAC, Hidden Edge in Run. Στο μπροστινό μέρος, υπάρχει μια κλειστή μάσκα, και το λογότυπο είναι φωτισμένο. Το λογότυπο περιβάλλεται από φώτα LED, που φτάνουν ακόμη και στις πόρτες χωρίς πλαίσιο. Στο πίσω μέρος, υπάρχουν επίσης «μέσα» πίσω φώτα.
Μέσα στο 1 Concept, υπάρχει ένα σύστημα πιλοτηρίου που λειτουργεί με το λειτουργικό σύστημα Harmony. Επιπλέον, το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιεί το σύστημα Qiankun ADS 3.0 της Huawei. Όπως αποκαλύφθηκε, φαίνεται ότι το πρωτότυπο έχει μια μονάδα Lidar τοποθετημένη στην οροφή, υποδηλώνοντας ότι το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιεί την έκδοση υψηλότερης ικανότητας του συστήματος Qiankun. Είναι ένα σύστημα NCA που υποστηρίζει την οδήγηση από τον χώρο στάθμευσης σε θέση στάθμευσης.
Το επίπεδο συνεργασίας μεταξύ των δύο εταιρειών, φαίνεται να βρίσκεται κάπου μεταξύ του μοντέλου Huawei Inside και του οικοσυστήματος Harmony Intelligent Mobility Alliance (HIMA). Με το τελευταίο, η Huawei εμπλέκεται πολύ πιο βαθιά στην εξέλιξη του αυτοκινήτου, μόνο που δεν έχει παράγει πραγματικά το αυτοκίνητο.
Το 1 Concept παρουσίασε επίσης τη νέα τεχνολογία «GAC Super Range Extension». Χρησιμοποιώντας AI, στοχεύει να λύσει τα προβλήματα συχνής εκκίνησης και στάσης του κινητήρα στα EREV, μαζί με την υψηλή κατανάλωση καυσίμου και την ανεπαρκή ισχύ τροφοδοσίας.
Το αποτέλεσμα είναι ότι το NVH βελτιστοποιείται κατά 30%, η κατανάλωση καυσίμου μειώνεται κατά 15%, η καθαρή ηλεκτρική χιλιομετρική απόσταση αυξάνεται κατά 12%, και η συχνότητα της έλλειψης ισχύος σε χαμηλή SoC είναι κοντά στο 0%.
Το αυτοκίνητο ισχυρίζεται ότι χρησιμοποιεί ένα κατανεμημένο σύστημα τετρακίνησης τριών κινητήρων. Θα χρησιμοποιεί μια μπαταρία 56 kWh βελτιστοποιημένη για χρήση EREV και διαθέτει φόρτιση 5C και πλατφόρμα 800V. Η αυτονομία που ισχυρίζεται ότι έχει σαν πλήρως ηλεκτρικό είναι πάνω από 300 χλμ.
Πηγή: carnewschina.com