Γιατί η ηλεκτρική Porsche 718 Boxster λέει «όχι» στη λειτουργία one pedal

Η Porsche λέει πως η λειτουργία one pedal δεν είναι αυτό που ζητούν οι οδηγοί των αυτοκινήτων της, ούτε εξασφαλίζει πλήρη έλεγχο του αυτοκινήτου.

Ακούστε το άρθρο

Η Porsche επέλεξε να μην χρησιμοποιεί την οδήγηση με ένα πεντάλ στα τρέχοντα ηλεκτρικά της και αυτό δεν θα αλλάξει ούτε στα νέα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα, που θα αντικαταστήσουν τις σημερινές 718 Boxster και Cayman. Όλα έχουν να κάνουν με το να δίνουμε στον οδηγό περισσότερο έλεγχο και αυτοπεποίθηση, δήλωσε ο επικεφαλής έρευνας και ανάπτυξης της Porsche, Michael Steiner, σε μια πρόσφατη συνέντευξη του στο Autocar.

«Αν ρωτήσετε οποιονδήποτε οδηγό αγώνων, κανένας δεν θα επέλεγε ένα σύστημα οδήγησης με ένα πεντάλ, γιατί θα πρέπει να έχετε τον έλεγχο της ανάκτησης και του φρεναρίσματος στο ίδιο πεντάλ, όσο το δυνατόν πιο απρόσκοπτα», είπε ο Steiner. «Στις στροφές, αν δεν έχεις τη σωστή αίσθηση στο πεντάλ, δεν έχεις εμπιστοσύνη στη σταθερότητα του αυτοκινήτου».

Γιατί η ηλεκτρική Porsche 718 Boxster δεν θα έχει οδήγηση με ένα πεντάλ

Η τρέχουσα στρατηγική της Porsche, όπως φαίνεται στα Taycan και Macan Electric, χρησιμοποιεί την ανάκτηση ενέργειας στο φρενάρισμα μόνο με το πεντάλ του φρένου. Αυτό είναι πιο αποτελεσματικό, υποστηρίζει η αυτοκινητοβιομηχανία, επειδή χρησιμοποιεί καλύτερα τη συσσωρευμένη κινητική ενέργεια για την επιβράδυνση.

«Εάν έχετε όλο το φρενάρισμα στο πεντάλ του φρένου, τότε εσείς ως οδηγός μπορείτε να κάνετε τη διαμόρφωση πέδησης που χρειάζεστε και επίσης να αισθανθείτε την αντίδραση της ασφάλτου, του συστήματος διεύθυνσης και άλλα παρόμοια», είπε ο Steiner. «Έτσι μπορείτε να ελέγξετε το αυτοκίνητο με τα φρένα καθώς και με το γκάζι και κατά την άποψή μας, αυτό είναι ανώτερο από ένα σύστημα, που κάνει κάτι που δεν μπορείτε να ελέγξετε».

Το 2022 ανακοινώθηκαν και πρόκειται να κυκλοφορήσουν το 2025 ως μοντέλα του 2026, οι ηλεκτρικές 718 Boxster cabrio και κουπέ Cayman, που θα αντικαταστήσουν τις αντίστοιχες εκδόσεις με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Γιατί η ηλεκτρική Porsche 718 Boxster δεν θα έχει οδήγηση με ένα πεντάλ

Οι κατασκοπευτικές λήψεις από τις αρχές του τρέχοντος έτους, δείχνουν αναλογίες παρόμοιες με τα μοντέλα βενζίνης, τα οποία μπορεί να παραμείνουν δίπλα στα EV για κάποιο χρονικό διάστημα. Μερικά στοιχεία αναμένεται να μεταφερθούν από το concept Mission R του 2021, συμπεριλαμβανομένης μιας μπαταρίας σε σχήμα Τ, που εδράζεται κάτω από το κεντρικό τούνελ και τον χώρο πίσω από τα καθίσματα, αν και δεν είναι σαφές εάν τα μοντέλα παραγωγής, θα αποδίδουν τους 670 ίππους του concept, ή θα έχουν πολύ περισσότερη ισχύ, όπως αναμένεται.

Πηγή: greencarreports.com

abb_img