Μοιράσου το!

H Leapmotor προηγείται στα NEV στην Κίνα

Η Leapmotor στέφθηκε πρωταθλητής πωλήσεων NEV για πρώτη φορά το 2025 τον περασμένο μήνα, με πωλήσεις 37.095 οχημάτων

Ακούστε το άρθρο

Την 1η Απριλίου, οι κινεζικές νεοσύστατες εταιρείες νέων ενεργειακών οχημάτων (NEV), ανακοίνωσαν διαδοχικά, τους αριθμούς πώλήσεων του Μαρτίου. Μέχρι στιγμής, οι τρεις πρώτες είναι οι Leapmotor, Li Auto και GAC Aion, με βάση τα τρέχοντα δημοσιευμένα δεδομένα. Ας ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά παρακάτω.

Κατάταξη Εταιρείες NEV Μάρτιος 2025 – Πωλήσεις
1 Leapmotor 37.095
2 Li Auto 36.674
3 ΓΑΚ Αιών 34.082
4 Xpeng 33.205
5 Xiaomi 29.000+
6 Deepal 24.371
7 Επωνυμία Zeekr (εκτός της Lynk & Co) 15.422
8 Nio Group 15.039
9 Arcfox 13.018
10 Avatr 10.475
11 Voyah 10.012
12 IM Motors 5.029

H Leapmotor προηγείται στα NEV στην Κίνα

Η Leapmotor στέφθηκε πρωταθλητής πωλήσεων NEV για πρώτη φορά το 2025 τον περασμένο μήνα, με πωλήσεις 37.095 οχημάτων, αύξηση 46,7% από μήνα σε μήνα και αύξηση 154% σε ετήσια βάση, ανεβάζοντας τις επιδόσεις της στο πρώτο τρίμηνο στα 87.552 οχήματα. Κοιτάζοντας μπροστά, η Leapmotor θα κυκλοφορήσει το B10 SUV της στις 10 Απριλίου. 

H Leapmotor προηγείται στα NEV στην Κίνα

Μέχρι στιγμής φέτος, η Li Auto κατατάσσεται μεταξύ των τριών κορυφαίων σταθερά. Τον Μάρτιο, η μάρκα πούλησε 36.674 οχήματα, σημειώνοντας αύξηση 39,64% σε μηνιαία βάση και 26,5% από έτος σε έτος. Η σωρευτικές πωλήσεις της για το πρώτο τρίμηνο, είναι 92.864 οχήματα, σημειώνοντας αύξηση 15,5% από έτος σε έτος, ενώ ο συνολικός όγκος πωλήσεων, είναι 1,2267 εκατομμύρια οχήματα. Στις 2 Απριλίου, η Li Auto ανακοίνωσε επίσης ότι η σειρά της L παρέδωσε το ένα εκατομμυριοστό όχημα.

Δείτε ακόμα: GAC Aion UT: Μια ισχυρή πρόταση στην αγορά EV’s – Δείτε γιατί 

H Leapmotor προηγείται στα NEV στην Κίνα

Τρίτη στη λίστα, η GAC Aion πούλησε 34.082 οχήματα, σημειώνοντας αύξηση 4,8% σε ετήσια βάση και 63,4% σε μηνιαία βάση. Τους τελευταίους μήνες, η Aion κυκλοφόρησε διαδοχικά τρία παγκόσμια μοντέλα, που στη διεθνή αγορά, συγκεκριμένα, το ηλεκτρικό SUV Aion V, το ηλεκτρικό σεντάν Aion RT και το ηλεκτρικό χάτσμπακ Aion UT . Αξίζει να αναφερθεί ότι το Robotaxi αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 4 (L4) της Aion, θα παρουσιαστεί επίσημα στην επερχόμενη Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης. 

Δείτε ακόμα: Η Li Auto αποκαλύπτει το πρώτο της ηλεκτρικό SUV, το Li i8 

H Leapmotor προηγείται στα NEV στην Κίνα

Άλλες αξιοσημείωτες αναφορές στη λίστα, είναι οι Xpeng, Xiaomi και Deepal. Η Xpeng συνέχισε να διατηρεί σταθερές μηνιαίες πωλήσεις άνω των 30.000 οχημάτων για πέντε συνεχείς μήνες, με 33.205 οχήματα να πουλήθηκαν τον Μάρτιο, σημειώνοντας ετήσια αύξηση 268% σε ετήσια βάση και 9,04% από μήνα σε μήνα. Το πρώτο τρίμηνο του 2025, η Xpeng παρέδωσε 94.008 οχήματα, ελαφρώς περισσότερα από την Li Auto.

Δείτε ακόμα:  Η Xpeng λανσάρει τα G6 και G9 με βελτιωμένη απόδοση φόρτισης

H Leapmotor προηγείται στα NEV στην Κίνα

Αντίστοιχα, η Xiaomi είχε σταθερή απόδοση, με πωλήσεις που ξεπέρασαν τα 29.000 οχήματα τον Μάρτιο. Επιπλέον, η Deepal πούλησε 24.371 μονάδες, σημειώνοντας αύξηση 86,7% σε ετήσια βάση και 30% από μήνα σε μήνα.

Δείτε ακόμα: Το SU7 της Xiaomi τίναξε την μπάνκα στις πωλήσεις

Πηγή: carnewschina.com