H Sharp παρουσιάζει το ηλεκτρικό mini van LDK+

Το εσωτερικό του Sharp LDK+, είναι αρκετά μεγάλο για να φιλοξενήσει μια τεράστια οθόνη 65 ιντσών και πίσω καθίσματα που περιστρέφονται.

Ακούστε το άρθρο

Άλλος ένας παίκτης θέλει να μπει στο παιχνίδι των EVs. Για να το πετύχει, ο κατασκευαστής τηλεοράσεων Sharp σκοπεύει να συνεργαστεί με τη Foxconn, τον μεγαλύτερο κατασκευαστή συμβάσεων ηλεκτρονικών στον κόσμο. Είναι περισσότερο γνωστή, ως μία από τις εταιρείες που παράγουν το iPhone. Η πρώτη κοινή τους προσπάθεια είναι αυτή. Πείτε γεια λοιπόν, στο χαριτωμένο LDK+.

Είναι ένα EV με ένα αξιολάτρευτο σχήμα κουτιού και μερικά προσεγμένα χαρακτηριστικά μέσα και έξω. Ξεκίνησε τη ζωή του ως crossover Model C της Foxconn, πριν μεταμορφωθεί για να έχει καθήκοντα μίνι βαν. Η Sharp εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο αυτήν την τεράστια οροφή, τοποθετώντας ηλιακά πάνελ για να τροφοδοτήσει την μπαταρία ή να τροφοδοτήσει το σπίτι σας.

H Sharp παρουσιάζει το ηλεκτρικό mini van LDK+

Υπάρχει μια ξεχωριστή «μπαταρία αποθήκευσης» για να επωφεληθείτε περαιτέρω από την αμφίδρομη φόρτιση, χρησιμεύοντας ως τροφοδοτικό ενέργειας, σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, όπως διακοπή ρεύματος που προκαλείται από φυσικό φαινόμενο.

Το σπηλαιώδες εσωτερικό του Sharp LDK+, είναι αρκετά μεγάλο για να φιλοξενήσει μια τεράστια οθόνη 65 ιντσών και πίσω καθίσματα που περιστρέφονται. Η Sharp λέει ότι το LDK+ χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη, που συλλέγει πληροφορίες από οικιακές συσκευές για να ρυθμίσει το AC και τη φωτεινότητα της οθόνης. Αυτή η τεράστια οθόνη που είναι τοποθετημένη στο πίσω μέρος, δεν είναι μόνο για παιχνίδι, καθώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί  και για φορητό γραφείο.

Οι τεχνικές προδιαγραφές παραμένουν τυλιγμένες με μυστήριο σε αυτό το σημείο. Ωστόσο, γνωρίζουμε ότι η ιδέα του 2021, έχει εξελιχθεί από τότε, σε ένα μοντέλο παραγωγής που διατίθεται ήδη στην Ταϊβάν ως Foxtron Model C. Εάν δεν είστε εξοικειωμένοι με το όνομα, το Foxtron, είναι μια κοινοπραξία μεταξύ της μητρικής εταιρείας της Luxgen, Yulon και της Foxconn.

H Sharp παρουσιάζει το ηλεκτρικό mini van LDK+

Το SUV έχει 231 ίππους, 339 Nm ροπής και 505 χλμ αυτονομίας, στον υπερβολικά αισιόδοξο κύκλο του Νέου Ευρωπαϊκού Κύκλου Οδήγησης (NEDC). Το EV έχει μήκος 4.700 χλστ, πλάτος 1.890 χλστ και ύψος 1.625 χλστ, με μεταξόνιο 2.920 χλστ. Βέβαια το ηλεκτρικό μίνι βαν της Sharp έχει διαφορετικές αναλογίες. Όσον αφορά το βάρος, το Foxtron Model C αγγίζει τη ζυγαριά γύρω στα 4.300 κιλά.

Η Automotive News μίλησε με έναν αξιωματούχο της Sharp για τις φιλοδοξίες της εταιρείας να εισέλθει στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Ο Kazuma Naito, διευθυντής ανάπτυξης λογισμικού στο παράρτημα της Sharp’s Next Innovation, είπε ότι στόχος είναι να ξεκινήσει η πώληση αυτοκινήτων έως το 2030. Παραδέχτηκε ότι το χρονοδιάγραμμα είναι επί του παρόντος ένας “χαλαρός στόχος”.

Καθώς η Foxconn κατέχει το 66% των μετοχών της Sharp, δεν αποτελεί έκπληξη ότι οι δύο θα συνεργαστούν ξανά, για να φέρουν ηλεκτρικά ηλεκτρικά στην αγορά, μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Σε πρώτη φάση, η Sharp, θέλει να πουλήσει ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ιαπωνία, που κατασκευάζονται εγχώρια, ή κάπου αλλού από την Foxconn, ενδεχομένως στην Κίνα.

H Sharp παρουσιάζει το ηλεκτρικό mini van LDK+

Η Sharp δεν θα είναι ο μόνος τεχνολογικός γίγαντας από τη Χώρα του ανατέλλοντος ηλίου που εισέρχεται στον κλάδο των αυτοκινήτων, τα τελευταία χρόνια. Η Sony συνεργάστηκε με τη Honda, για να ξεκινήσει μια κοινοπραξία αυτοκινήτων, που ονομάζεται Sony Honda Mobility, για να φέρει το ηλεκτρικό σεντάν Afeela  στην αγορά το 2025. Ένα SUV πρόκειται να ακολουθήσει το 2027, με ένα φθηνότερο συμπαγές μοντέλο, που πιστεύεται ότι θα κάνει το ντεμπούτο του το 2028 το νωρίτερο.

Μιλώντας για εταιρείες τεχνολογίας που κατασκευάζουν αυτοκίνητα, το πολυφημισμένο Apple Car, ακυρώθηκε τον Φεβρουάριο. Αυτό συμβαίνει παρά την επένδυση άνω των 10 δισεκατομμυρίων δολαρίων για μια δεκαετία, σύμφωνα με μια πρόσφατη αναφορά των New York Times.

Πηγή: motor1.com

abb_img