Στο δημοφιλές allwheel drive SUV της BMW, το X5 στην «πολεμική» έκδοση Μ, η Hamann έδωσε, τον καλύτερό της ευατό. Μεταμορφώνοντάς το σε ένα «μπιμπελό» παντός καιρού και δρόμου. Ανέπτυξε έτσι ένα body kit, το οποίο και υπογραμμίζει περαιτέρω τον ξεχωριστό του χαρακτήρα. Τα αεροδυναμικά μέρη, δυναμώνουν και αισθητικά το εκρηκτικό ταπεραμέντο του Χ5Μ. Αυτά περιλαμβάνουν τα σπόιλερ μπροστά και αυτά της οροφής, τα κομψά φτερά πίσω και τις σπορ πλαινές «ποδιές»,
Το κιτ χαμηλώματος της Hamann κατά 35 χλστ, δίνει και την απαραίτητη σπορτίβ αίσθηση στο μάτι. Και τονίζει την ολική εξωτερική παρουσία του θηριώδους SUV. Βλέποντας την Χ5Μ ειδικά απο πίσω, σου δημιουργεί μια ενθουσιώδη ταραχή. Αφού ο διαχύτης μαζί και με τις τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης, είναι «όλα τα λεφτά»!
Την ολοκληρωμένη εξωτερική αναβάθμιση, πλαισιώνουν και οι μεγαλύτεροι τροχοί 23 ιντσών εμπρός – πίσω της Hamann. Έναντι 21” και 22” των εργοστασιακών αντίστοιχα.
Ηλεκτρονικό «πουσάρισμα»
Η Hamann «έβαλε όσο πρέπει χέρι», για να αυξήσει και την ιπποδύναμη του 32V, 8 κύλινδρου σε διάταξη V κινητήρα. Ενός οριακά υπερτετράγωνου (89 x 88,3 mm) κινητήρα των 4.395 κ.εκ, (με κωδικό S63B44B). Ο οποίος έχει σχέση συμπίεσης 10:0 και την βοήθεια δύο τούρμπο. Αποδίδει 575 ίππους στις 6.000 σ.α.λ και ροπή 75 κιλών απο τις 1.800 σ.α.λ.
Η Hamann ανέβασε την ιπποδύναμη στους 640 ίππους. Με την ροπή των 84 κιλών τώρα, να είναι παρούσα και απο τις 2.000 έως τις 5.000 σ.α.λ! Με μια πλήρη αναμόρφωση των ηλεκτρονικών του κινητήρα. Αλλα και νέο σχεδιασμό στο σύστημα εξάτμισης και με διαφορετικούς περισσότερο αποδοτικούς καταλύτες,
Τα 0-100 απο στάση έρχονται πλέον σε 3,5” και οι ενδιάμεσες ρεμπρίζ είναι παντού εμφατικά καλύτερες απο πριν. Και με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα!
Συμπέρασμα
Επιδόσεις εκρηκτικές για ένα SUV των 2,5 τόννων, γοητευτικό στυλ, σπορ επιθετικό παρουσιαστικό και χλιδάτο εσωτερικά. Σίγουρα το Hamann BMW X5M Competition, αποτελεί μονόδρομο για όποιον και τα θέλει όλα δίχως συμβιβασμούς!