Honda: Ανακοινώνει σχέδια για το νέο ηλεκτρικό NSX

Η premium μάρκα Acura της Honda, επιβεβαίωσε τα σχέδια για ένα ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο στο στυλ του Honda NSX

Ακούστε το άρθρο

Η premium μάρκα Acura της Honda, επιβεβαίωσε τα σχέδια για ένα ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο στο στυλ του Honda NSX. Θα βασίζεται στην πλατφόρμα ηλεκτρικών αυτοκινήτων Honda «0-series» και πρόκειται να κυκλοφορήσει το 2027 ή το 2028.

Οι πληροφορίες προέρχονται από τον Shinji Aoyama, διευθυντή, εκτελεστικό αντιπρόεδρο και αντιπρόσωπο εκτελεστικό διευθυντή της Honda. Μιλώντας σε δημοσιογράφους στο περιθώριο του Monterey Car Week στην Καλιφόρνια, ο Aoyama είπε: «Θα παρουσιάσουμε ένα νέο σπορ μοντέλο το 2027 ή το 2028. Μπορεί να μην το ονομάσουμε NSX, αλλά θα είναι ένα είδος τύπου NSX».

Δεν υπάρχουν ακόμη πολλές πληροφορίες για το ίδιο το όχημα. Σύμφωνα με την Aoyama, το σπορ αυτοκίνητο θα βασίζεται στη νέα ηλεκτρική αρχιτεκτονική της σειράς «0» (προφέρεται Zero), η οποία θα χρησιμοποιηθεί για πρώτη φορά στο ηλεκτρικό «σαλούν» της Honda που ανακοινώθηκε για το 2026.

Προς το παρόν δεν υπάρχει μοντέλο παραγωγής που να βασίζεται σε αυτή η πλατφόρμα. Η Honda ανακοίνωσε τη «Σειρά 0» τον Ιανουάριο στην CES, με την ιδέα ενός σαλούν και ενός βαν. Ως βασικά δεδομένα αναφέρθηκαν, ενσωματωμένοι ηλεκτρικοί άξονες με ηλεκτρικό κινητήρα, μετατροπέα και κιβώτιο ταχυτήτων σε μία μονάδα και γρήγορο χρόνο φόρτισης δέκα έως 15 λεπτών από 15 έως 80 τοις εκατό. Η αναπτυξιακή προσέγγιση της ‘0-Series’ είναι «Thin, Light and Wise».

Η Aoyama επανέλαβε τώρα αυτή τη δήλωση για το επερχόμενο ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο. «Αυτό σημαίνει, βασικά, πώς να γίνει η πλατφόρμα πιο λεπτή από άλλα υπάρχοντα οχήματα», είπε ο υψηλόβαθμος διευθυντής. «Έτσι, ακόμη και με τις συγκεκριμένες διαστάσεις της μπαταρίας, προσπαθούμε να φτιάξουμε ένα πιο λεπτό όχημα. Για να μπορέσουμε να πραγματοποιήσουμε ένα όχημα χαμηλότερου ύψους. Αυτό σημαίνει ότι μπορούμε να κατασκευάσουμε και μια μεγαλύτερη καμπίνα».

Μένει να δούμε τι συνέπειες θα έχει αυτό για τις διαστάσεις και τις αναλογίες του σπορ αυτοκινήτου, εάν κατασκευαστούν επίσης σαλούν και φορτηγά σε αυτήν την πλατφόρμα. Μια πιο επίπεδη μπαταρία αρχικά ακούγεται συμφέρουσα, ωστόσο, άλλα ηλεκτρικά σπορ αυτοκίνητα χρησιμοποιούν μια εναλλακτική ιδέα μπαταρίας, για να επιτύχουν επίπεδο αμάξωμα: Εκεί, η μπαταρία δεν τοποθετείται στο κάτω μέρος του αμαξώματος, αλλά σε σχήμα Τ ανάμεσα στα καθίσματα και πίσω από την καμπίνα. Η Aoyama δεν έχει δώσει ακόμη πληροφορίες σχετικά με το πιθανό μέγεθος της μπαταρίας ή δεδομένα της απόδοσης για το όχημα.

Η θρυλική φήμη του Honda/Acura NSX πηγάζει από την πρώτη γενιά μοντέλων, η οποία κατασκευάστηκε σε διάφορες εκδόσεις μεταξύ 1990 και 2005, ως ένα ελαφρύ σπορ αυτοκίνητο με θερμικό κινητήρα. Μεταξύ 2016 και 2022, μια δεύτερη γενιά προσφέρθηκε ως ένα υβριδικό σπορ αυτοκίνητο με μεσαίο κινητήρα και με τρεις ηλεκτροκινητήρες. Ωστόσο, το υβριδικό δεν κατάφερε να έχει την επιτυχία του πρώτου NSX.

Πηγή: motor1.com

abb_img