Τα ολοκαίνουργια μοντέλα Honda CR-V e:HEV και e:PHEV με Sensing 360 πήραν τη μέγιστη βαθμολογία των πέντε αστέρων στις τελευταίες δοκιμές ασφάλειας του ευρωπαϊκού οργανισμού Euro NCAP.
Πιστή στη δέσμευση της Honda για μηδενικά τροχαία ατυχήματα με οχήματα Honda μέχρι το 2050, η μάρκα δίνει εφόδια στα αυτοκίνητα της. Έτσι έκτη γενιά του CR-V έχει μια σειρά από βελτιωμένες και αναβαθμισμένες τεχνολογίες. Ώστε να επιτύχει ένα από τα υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας επιβατών και πεζών στην κατηγορία του.
To Honda Sensing 360
Το Honda Sensing 360 έχει μια κάμερα με γωνία θέασης 100° προς τα εμπρός, ραντάρ χιλιοστομετρικού κύματος και τέσσερα ραντάρ στις γωνίες. Για να δίνει πλήρη εικόνα 360° γύρω από το όχημα. Η αναγνώριση αντικειμένων μέσω της εμπρόσθιας κάμερας του CR-V και η ανίχνευση αντικειμένων μέσω ραντάρ, κάνουν το όχημα να «βλέπει» τις γραμμές του δρόμου, τα κράσπεδα, τις μοτοσυκλέτες, τους ποδηλάτες και άλλα οχήματα.
Στο πλήρες πακέτο τεχνολογιών του Sensing 360 της Honda βλέπουμε το σύστημα Front Cross Traffic Warning. Το οποίο ανιχνεύει την παρουσία οχημάτων αριστερά, δεξιά και μπροστά από το αυτοκίνητο. Kαι να εκδίδει ηχητικές, οπτικές και απτικές ειδοποιήσεις για τον οδηγό, εάν πλησιάζει με υπερβολική ταχύτητα. Στην περίπτωση που ο οδηγός δεν αντιδράσει, ενεργοποιείται το Collision Mitigation Braking System. Το οποίο αυτόματα φρενάρει ελαφρά για να μειώσει την πιθανότητα ή τη σοβαρότητα μιας μετωπικής σύγκρουσης. Εάν το σύστημα καταλάβει επικείμενη σύγκρουση, θα φρενάρει πλέον δυνατά.
Ενισχυμένο αμάξωμα CR-V
Επίσης, για να πληροί τα αυστηρά πρότυπα ασφαλείας Euro NCAP σε περίπτωση πρόσκρουσης για την προστασία ενηλίκων επιβατών, το αμάξωμα του CR-V έχει δομικές δοκούς. Που μεγαλώνουν τη συνολική παθητική ασφάλεια του οχήματος.
Εν προκειμένω, το πλευρικό πλαίσιο και το πάνω στοιχείο του πλαισίου δημιουργούν πολλαπλές διαδρομές απόσβεσης/κατανομής φορτίου σύγκρουσης. Διαχέοντας την ενέργεια μακριά από την καμπίνα. Επιπλέον, η κολόνα Α έχει σχέδιο και ενίσχυση ώστε να αποτρέπει την παραμόρφωση του κλωβού επιβατών.
Αυτές οι δομικές βελτιώσεις έχουν ενσωματωθεί στο πλαίσιο του CR-V. Ώστε να είναι σύμφωνο με τα νέα, αυστηρότερα πρωτόκολλα ασφαλείας. Που περιλαμβάνουν δοκιμές πρόσκρουσης σε μπαριέρα Mobile Progressive Deformable Barrier (MPDB). Καθώς επίσης Advanced European Mobile Deformable Barrier και δοκιμή πρόσκρουσης σε κολόνα με ταχύτητα 32 χλμ./ώρα. Λόγω του μεγαλύτερου μεγέθους της μπαταρίας στην έκδοση e:PHEV, η μάρκα έβαλε εγκάρσια στοιχεία στο δάπεδο. Που σταματούν την παραμόρφωση του σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης.
Εκτός από το ισχυρότερο, πιο ανθεκτικό πλαίσιο, όλες οι εκδόσεις του νέου CR-V έχουν συνολικά 11 αερόσακους στον βασικό τους εξοπλισμό. Μεταξύ του αερόσακοι γονάτων οδηγού / συνοδηγού για τη μείωση των τραυματισμών κατά τις μετωπικές συγκρούσεις. Και πλευρικών αερόσακων για την προστασία των μπροστινών και των πίσω επιβατών. Για πρώτη φορά βλέπουμε έναν μπροστινό κεντρικό αερόσακο, για την αποφυγή της επαφής και ενδεχόμενου τραυματισμού μεταξύ οδηγού και συνοδηγού σε μία πλευρική σύγκρουση.
Αυτό το επίπεδο προστασίας είναι για όλους τους επιβάτες, όχι μόνο στους ενήλικες. Αφού το αυτοκίνητο πήρε επίσης ικανοποιητική βαθμολογία στην κατηγορία «Προστασία Παιδιών» χάρη στα ISOFIX με τα τελευταία ευρωπαϊκά πρότυπα i-Size.
Τέλος η έκδοση Elegance του CR-V e:HEV που έχει το σύστημα Sensing της Honda, πήρε τέσσερα αστέρια στις νέες, αυστηρότερες δοκιμές του NCAP.
Πηγή: Δελτίο Τύπου