Honda-Mazda-Suzuki-Toyota: Ύποπτες για σκάνδαλα!

Σε μια σειρά μοντέλων των Honda-Mazda-Suzuki-Toyota, θα επαναπροσδιοριστεί ή θα ανασταλεί η παραγωγή τους, λόγω αβλεψιών και παρατυπιών.

Ακούστε το άρθρο

Honda-Mazda-Suzuki-Toyota, αποδέχτηκαν και τις κατηγορίες για αβλεψία, αλλά και παρατυπίες. Που αφορούν έτσι δοκιμές έγκρισης τύπου, αρκετών μοντέλων παραγωγής. Έτσι η παραγωγή και οι πωλήσεις των συγκεκριμένων μοντέλων, θα σταματήσουν. Μέχρι και να επιβεβαιωθεί η συμμόρφωσή και η νέα έγκρισή τους, σύμφωνα και με τους κανονισμούς, του σχετιζόμενου Ιαπωνικού υπουργείου.

Honda-Mazda-Suzuki-Toyota: Ύποπτες για σκάνδαλα!

Αλλά την αρχή στο σκάνδαλο, είχε κάνει πέρυσι η Daihatsu και με παρατυπίες στην ασφάλεια των μοντέλων της. Κάτι που επέφερε και την διακοπή των πωλήσεων της, καθώς και των εξαγωγών όλης της γκάμας της. Η Toyota και με την σειρά της, παραδέχτηκε ψευδή δεδομένα, αλλά σε δοκιμές ασφάλειας πεζών κι επιβατών. Για τα Corolla Fielder, Corolla Axio και Yaris Cross.

Honda-Mazda-Suzuki-Toyota: Ύποπτες για σκάνδαλα!

Παρ’όλες τις διαπιστώσεις, η εταιρεία ανακοίνωσε έτσι, ότι η έρευνα που διενέργησε, έδειξε και ότι τα εν λόγω μοντέλα, συμμορφώνονται πλέον με όλους τους κανονισμούς ασφαλείας. Η Mazda διατύπωσε, ότι έγιναν παρατυπίες και στο λογισμικό του κινητήρα του MX-5 RF, αλλά και του Mazda2. Κατά τη διάρκεια και των επίσημων δοκιμών έγκρισης.

Honda-Mazda-Suzuki-Toyota: Ύποπτες για σκάνδαλα!

Πολλές ατασθαλίες

Η εταιρεία διαβεβαίωσε ότι τα μοντέλα παραγωγής, πληρούν τώρα, τα πρότυπα ασφαλείας. Η έρευνα της Honda, απέδειξε και ότι έκανε ψευδείς δηλώσεις σε δοκιμές θορύβου για 22 προηγούμενες γενιές μοντέλων. Πρόκειται για τα Inspire, Fit, Fit Shuttle, Shuttle, CR-Z, Acty, Vamos, Stepwgn, Legend, Accord, Insight, Exclusive, CR-V, Freed, N-Box και N-One. Αλλά και  Odyssey, N-Wgn, Vezel, Grace, S660, Jade και NSX.

Honda-Mazda-Suzuki-Toyota: Ύποπτες για σκάνδαλα!

Όσον αφορά την Suzuki, η μεμπτή συμπεριφορά της, περιορίζεται έτσι σε ένα μόνο μοντέλο. Την επαγγελματική έκδοση και της προηγούμενης γενιάς Alto, που παρήχθη μεταξύ του 2014 και του 2017. Η Suzuki δήλωσε ότι και η απόσταση ακινητοποίησης που ανακοίνωνε, ήταν διαφορετική και από τις πραγματικές μετρήσεις.

Οι αρμόδιοι φορείς, θα διεξάγουν πλέον και επιτόπιες έρευνες, στις εγκαταστάσεις των αυτών των εταιρειών. Για να επιβεβαιώσουν έτσι τη συμμόρφωση των «προβληματικών» μοντέλων και με τους ισχύοντες κανονισμούς. Όσο και για τις κυρώσεις απο τις αρχές στις εν λόγω αυτοκινητοβιομηχανίες, μένει να δούμε σε τι βαθμό θα κινηθούν.

abb_img