Το όχημα «σαλούν» είναι μέρος της νέας Σειράς 0 της εταιρείας. Η οποία αντιπροσωπεύει μια πλήρη επαναφορά του τρόπου με τον οποίο η Honda αναπτύσσει τα EV.
Η εταιρεία χαιρέτισε επίσης το έργο ανάπτυξης που έφερε η σειρά των υβριδικών της.
Όπως π.χ το Civic, για τη μείωση του βάρους των ηλεκτρικών κινητήρων επόμενης γενιάς. Αυτοί οι «ηλεκτρονικοί άξονες» θα περιλαμβάνουν κινητήρα, μετατροπέα και κιβώτιο ταχυτήτων σε μία μόνο μονάδα. Παρέχοντας ισχυρή εξοικονόμηση βάρους περίπου 100 κιλών σε σύγκριση με τα υπάρχοντα ηλεκτρικά οχήματα της Honda.
Η εταιρεία πρόσθεσε ότι τα ηλεκτρικά της θα έχουν κίνηση σε όλους τους τροχούς. Υποδηλώνοντας ότι κάθε μοντέλο θα χρησιμοποιεί ένα ζευγάρι ηλεκτρικών αξόνων. Η μονάδα ισχύος και η μπαταρία θα τοποθετηθούν χαμηλά και κεντρικά. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα, μειωμένο πάχος δαπέδου, εξοικονομώντας περαιτέρω βάρος και παρέχοντας μια πιο σπορ θέση οδήγησης.
Ένας ισχυρός υπολογιστής, θα επιτρέψει επίσης την τεχνολογία υποβοηθούμενης οδήγησης επιπέδου τρία. Στην οποία το αυτοκίνητο έχει τον πλήρη έλεγχο σε περιορισμένες συνθήκες, όπως η κυκλοφοριακή συμφόρηση σε αίθριο καιρό.
Η άλλη βάση για τα μελλοντικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα της Honda θα είναι η απαίτηση για απόδοση 5% επί των πωλήσεων. Ένας υψηλός στόχος, δεδομένου ότι πολλοί κατασκευαστές χάνουν επί του παρόντος χρήματα από τα ηλεκτρικά τους αυτοκίνητα.