Honda: προετοιμάζει την νέα μελλοντική σειρά 0

Τα επτά αυτοκίνητα της σειράς 0 θα δώσουν προτεραιότητα στη μείωση βάρους και την αεροδυναμική απόδοση, αλλά και στην οδηγική ευχαρίστηση

Ακούστε το άρθρο

Το όχημα «σαλούν» είναι μέρος της νέας Σειράς 0 της εταιρείας. Η οποία αντιπροσωπεύει μια πλήρη επαναφορά του τρόπου με τον οποίο η Honda αναπτύσσει τα EV.

Η Honda αναπτύσσει τα μοντέλα, υιοθετώντας ελαφριές δομές πλαισίου από αλουμίνιο. Αυτά τα σασί θα είναι τελικά χυτά. Μια τεχνική που πρωτοστάτησε στο Tesla Model Y. Για να μειωθεί η πολυπλοκότητα των εξαρτημάτων και επομένως το βάρος και το κόστος.

Η εταιρεία χαιρέτισε επίσης το έργο ανάπτυξης που έφερε η σειρά των υβριδικών της.

Όπως π.χ το Civic, για τη μείωση του βάρους των ηλεκτρικών κινητήρων επόμενης γενιάς. Αυτοί οι «ηλεκτρονικοί άξονες» θα περιλαμβάνουν κινητήρα, μετατροπέα και κιβώτιο ταχυτήτων σε μία μόνο μονάδα. Παρέχοντας ισχυρή εξοικονόμηση βάρους περίπου 100 κιλών σε σύγκριση με τα υπάρχοντα ηλεκτρικά οχήματα της Honda.

Η εταιρεία πρόσθεσε ότι τα ηλεκτρικά της θα έχουν κίνηση σε όλους τους τροχούς. Υποδηλώνοντας ότι κάθε μοντέλο θα χρησιμοποιεί ένα ζευγάρι ηλεκτρικών αξόνων. Η μονάδα ισχύος και η μπαταρία θα τοποθετηθούν χαμηλά και κεντρικά. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα, μειωμένο πάχος δαπέδου, εξοικονομώντας περαιτέρω βάρος και παρέχοντας μια πιο σπορ θέση οδήγησης.

Ένας ισχυρός υπολογιστής, θα επιτρέψει επίσης την τεχνολογία υποβοηθούμενης οδήγησης επιπέδου τρία. Στην οποία το αυτοκίνητο έχει τον πλήρη έλεγχο σε περιορισμένες συνθήκες, όπως η κυκλοφοριακή συμφόρηση σε αίθριο καιρό.

Η άλλη βάση για τα μελλοντικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα της Honda θα είναι η απαίτηση για απόδοση 5% επί των πωλήσεων. Ένας υψηλός στόχος, δεδομένου ότι πολλοί κατασκευαστές χάνουν επί του παρόντος χρήματα από τα ηλεκτρικά τους αυτοκίνητα.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Honda, Toshihiro Mibe, είχε προηγουμένως προτείνει ότι η διαφορετική χημική σύνθεση της μπαταρίας θα έπαιζε ρόλο. Εκτός από τις τεχνικές εξελίξεις, η Honda θα προσπαθήσει να παράγει μπαταρίες εσωτερικά για να μειώσει το κόστος. Η εταιρεία είπε ότι ένα εργοστάσιο μπαταριών σε κοινοπραξία με την κορεατική LG θα ξεκινήσει την κατασκευή μπαταριών στις ΗΠΑ από το 2025.
Με χωρητικότητα εργοστασίου 40 GWh ετησίως. Η Honda θα διερευνήσει επίσης την ανακύκλωση μπαταριών και την προμήθεια πρώτων υλών για να μειώσει περαιτέρω τις δαπάνες της. Γεγονός που θα μπορούσε να μειώσει το κόστος μιας μπαταρίας κατά 20% μέχρι το τέλος της δεκαετίας.
Η Honda στοχεύει να μειώσει το συνολικό κόστος παραγωγής της κατά 35% έως το 2030. Η εταιρεία θα λανσάρει επτά αυτοκίνητα της Σειράς 0 έως το 2030, ξεκινώντας με ένα σαλούν το 2026.
abb_img