Το Honda S7, που λανσαρίστηκε στην Κίνα στις 6 Μαρτίου 2024, αποτελεί μια σημαντική στρατηγική κίνηση της Dongfeng-Honda, για την είσοδο στην ανταγωνιστική αγορά των ηλεκτρικών crossover. Αρχικά γνωστό ως Ye, το S7 φέρει πλέον την παγκόσμια επωνυμία της Honda.
Η έκδοση με δύο ηλεκτροκινητήρες αποδίδει 469 ίππους και προσφέρει αυτονομία 620 χλμ. (CLTC), ενώ ένα HUD επαυξημένης πραγματικότητας 41,9 ιντσών ξεχωρίζει, ως μία από τις τεχνολογικά πρωτοποριακές του δυνατότητες.
Το S7 ανταγωνίζεται μοντέλα όπως το Tesla Model Y και το Zeekr 7X, αποτελώντας την απάντηση της Honda στη ραγδαία αναπτυσσόμενη κινεζική αγορά EV. Με έμφαση στη δυναμική οδήγηση και όχι στον τεχνολογικό εντυπωσιασμό, στοχεύει κυρίως σε αγοραστές, που μεταβαίνουν από τα παραδοσιακά θερμικά οχήματα, στην ηλεκτροκίνηση.
Ο σχεδιασμός του ακολουθεί τη νέα ηλεκτρική ταυτότητα της Honda, με φωτιστικά LED σχήματος Y και μια ενιαία φωτεινή γραμμή στο εμπρός μέρος, προσδίδοντας κομψότητα χωρίς υπερβολές.
Η αεροδυναμική ενισχύεται με λεπτομέρειες, όπως οι ενσωματωμένες λαβές και η καμπύλη οροφή. Προαιρετικά, προσφέρονται ηλεκτρονικοί καθρέφτες, που μειώνουν τον θόρυβο ανέμου έως και 30%.
Με διαστάσεις 4.750/1.930/1.625 χλστ (μήκος, πλάτος, ύψος) και μεταξόνιο 2.930 χλστ, το S7 είναι ελαφρώς μικρότερο από το Model Y, προσφέροντας όμως καλύτερη άνεση στους πίσω επιβάτες. Οι τροχοί ξεκινούν από τις 19 ίντσες και φτάνουν προαιρετικά τις 21.
Εσωτερικά, η εργονομία υπερισχύει της «φανταχτερής» τεχνολογίας. Η καμπίνα συνδυάζει φυσικά χειριστήρια, με μια οθόνη αφής 15,6 ιντσών, ενώ παραμένουν αναλογικά κουμπιά, για βασικές λειτουργίες, κάτι που εκτιμούν οι πιο παραδοσιακοί οδηγοί.
Τα εμπρός καθίσματα διαθέτουν έως 12 ηλεκτρικές ρυθμίσεις και εξαερισμό, ενώ ένα ηχοσύστημα Bose με ηχεία στα προσκέφαλα, προσφέρει ακριβείς οδηγίες πλοήγησης χωρίς να ενοχλεί τους επιβάτες.
Ο χώρος αποσκευών ξεκινά από τα 471 λίτρα και φτάνει τα 1432 λίτρα με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα. Το πισωκίνητο μοντέλο δοκιμής είχε απόδοση 200 kW (268 hp) και επιτάχυνση 0–100 χλμ./ώρα σε 7,5 δευτερόλεπτα.
Η μπαταρία των 89,8 kWh χωρητικότητας, προσφέρει πραγματική αυτονομία 420–460 χλμ. με μέση κατανάλωση 17,2 kWh/100 χλμ.
Δείτε ακόμα: Το ηλεκτρικό SUV της Honda «0 Series» κάνει ντεμπούτο
Η ανάρτηση διπλών ψαλιδιών εμπρός και πέντε συνδέσμων πίσω προσφέρει κορυφαία άνεση και έλεγχο, ξεπερνώντας μοντέλα όπως το Model Y σε κακής ποιότητας οδοστρώματα. Το τιμόνι είναι ακριβές και το φρενάρισμα είναι ρυθμιζόμενο σε τέσσερα επίπεδα αναγέννησης. Οι λειτουργίες Eco, Normal και Sport προσαρμόζουν τη συμπεριφορά του οχήματος, ανάλογα με τις προτιμήσεις του οδηγού.
Η φόρτιση φτάνει τα 150 kW, επιτρέποντας προσθήκη 200 χλμ. σε 18 λεπτά. Αν και υστερεί απέναντι σε μοντέλα με 800V αρχιτεκτονική, το Honda S7 εντυπωσιάζει με τη συνολική του ισορροπία, προσφέροντας μια premium εμπειρία Honda σε ηλεκτρική μορφή. Είναι μια πρόταση, για εκείνους που θέλουν ένα EV με έμφαση στην ποιότητα, την ακρίβεια και την οδηγική απόλαυση, χωρίς «ιλλουστρασιόν» υπερβολές.
Πηγή: carnewschina.com