Το ταξίδι της Honda και με τα ηλεκτρικά οχήματα, έχει ξεκινήσει δύσκολα. Όμως και τα σχέδια είναι ήδη σε κίνηση, για ένα πιο ομαλό μέλλον. Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, περιέγραψε και τη στρατηγική της για EV, κατά τη διάρκεια ενός συνεδρίου. Και υποσχόμενη να κυκλοφορήσει επτά μοντέλα παγκοσμίως, μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Αναπτυγμένα και από την αρχή, αυτά τα νέα οχήματα, αποτελούν μέρος της σειράς 0 Series. Και θα ποικίλλουν σε μέγεθος, από μικρό σε μεγάλο.
Η Honda, θα αξιοποιήσει και την τεχνογνωσία της στη Formula 1. Για να κάνει και την επόμενη γενιά των ηλεκτρικών της πιο ελαφριά. Ο στόχος, είναι να αφαιρεθούν περίπου 220 κιλά περριτού βάρους. Αυτό και δεν θα είναι αρκετό, για να αντισταθμίσει το επιπλέον βάρος από τις ογκώδεις μπαταρίες.
Η «δίαιτα» θα αποτελείται και από ελαφρύτερα πλαίσια αμαξώματος. Αλλά και πρόσφατα αναπτυγμένους λεπτότερους ηλεκτρικούς κινητήρες, που χρησιμοποιούν τεχνογνωσία F1. Οι μηχανικοί θα τοποθετήσουν τους κινητήρες και τις μπαταρίες χαμηλά, στο κέντρο του EV. Χαμηλώνοντας έτσι και το κέντρο βάρους του, για να βελτιωθεί και ο χειρισμός. Όλα τα μοντέλα της σειράς 0, θα έχουν και αυτονομία πάνω από 480 χλμ, ανά κύκλο δοκιμών EPA.
Κατά τα άλλα, η Honda θα συνεχίσει και να εργάζεται σε υβριδικά. Για να λανσάρει νέα μοντέλα με κίνηση και σε όλους τους τροχούς. Δεν είναι σαφές εάν το αναγεννημένο Prelude, θα είναι και ένα από αυτά. Αλλά το κουπέ έκτης γενιάς, έχει σίγουρα, επιβεβαιωθεί ως υβριδικό. Όπως και τα EV, αυτά τα μερικώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα, θα είναι επίσης ελαφρύτερα, αλλά και πιο αποτελεσματικά.