Στις δυτικές αγορές, η Honda έχει μείνει πίσω από αρκετούς ανταγωνιστές στον αγώνα ανάπτυξης και κυκλοφορίας ηλεκτρικών οχημάτων. Ωστόσο στην Κίνα, η αυτοκινητοβιομηχανία ήταν πιο ευέλικτη, στην ανταπόκριση της στις μεταβαλλόμενες τάσεις της αγοράς. Το Ye P7, σηματοδοτεί το πρώτο από τα τρία νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που κυκλοφορεί τοπικά η Honda, επιδεικνύοντας μια νέα στρατηγική, για να ανακτήσει τη θέση της, στην αρένα των ηλεκτρικών οχημάτων. Το crossover, με την επωνυμία Ye P7, παρουσιάστηκε αρχικά τον Απρίλιο, μαζί με το crossover Ye S7 και το Ye GT Concept, ένα κομψό σεντάν. Αυτές οι εικόνες που κυκλοφόρησαν πρόσφατα, παρουσιάζουν το Ye P7 στη μορφή παραγωγής του, για πρώτη φορά. Χάρη στις αποκαλύψεις από το Υπουργείο Βιομηχανίας και Πληροφορικής της Κίνας , έχουμε πλέον πρόσβαση σε πρόσθετες τεχνικές προδιαγραφές, που ρίχνουν φως σε αυτό το νέο μοντέλο της Honda.
Η Honda σχεδιάζει να κατασκευάσει το Ye P7, σε συνεργασία με τον τοπικό συνεργάτη της σε κοινοπραξία, την GAC. Με μήκος 4.750 χλστ, πλάτος 1.930 χλστ και ύψος 1.625 χλστ, το crossover διαθέτει μακρύ μεταξόνιο 2.930 χλστ. Το νέο ηλεκτρικό μοντέλο, ζυγίζει 2.305 κιλά και διατίθεται με στάνταρ τροχούς των 21 ιντσών. Η μπαταρία είναι μια μονάδα ιόντων λιθίου, που προέρχεται από την CATL. Αν και δεν γνωρίζουμε ακόμη την χωρητικότητα αυτής της μπαταρίας, γνωρίζουμε ότι κινεί έναν κινητήρα με ισχύ 204 PS εμπρός και έναν κινητήρα με ισχύ 272 PS πίσω. Αυτό είναι αρκετό για να κάνει το Ye P7 τα 100 χλμ./ώρα σε 4,6 δευτερόλεπτα, καθιστώντας το πολύ πιο γρήγορο από ένα Civic Type R.
Οπτικά, η Honda φαίνεται να εμπνεύστηκε από crossover υψηλότερης κατηγορίας, όπως την Ferrari Purosangue και την Toyota Crown Sport, με προβολείς LED και μια ράβδο φωτός. Το καπό είναι αρκετά έντονο, με εξογκώματα και στις δύο πλευρές που ρέουν όμορφα στη βάση των κολόνων Α. Στην ιδιόμορφη εμφάνιση του crossover, προστίθενται τα τετράγωνα γυαλιστερά μαύρα φτερά και οι γωνιακές «φούστες». Ένα εκπληκτικό χαρακτηριστικό που έχει φτάσει στην παραγωγή από το πρωτότυπο μοντέλο, είναι οι κάμερες στις πίσω πόρτες στη θέση των παραδοσιακών εξωτερικών καθρεπτών. Τα χερούλια των θυρών που εφαρμόζουν στο ίδιο επίπεδο με το αμάξωμα, είναι επίσης στάνταρ. Κοιτώντας προς τα πίσω υπάρχουν φώτα LED, που ταιριάζουν όμορφα με τους εμπρός προβολείς. Υπάρχει επίσης ένα μεγάλο σήμα της Honda και πολλά γυαλιστερά μαύρα στοιχεία.
Οι φωτογραφίες δεν δείχνουν το εσωτερικό του Ye P7, αλλά η καμπίνα του concept, φαινόταν αρκετά κοντά στην παραγωγή. Περιλάμβανε μια τεράστια κεντρική οθόνη αφής, που φιλοξενούσε όλες τις σημαντικές ρυθμίσεις, συμπεριλαμβανομένων των χειριστηρίων HVAC. Διέθετε επίσης μια ενιαία ασύρματη βάση φόρτισης τηλεφώνου και έναν ειδικό ψηφιακό πίνακα οργάνων, «σκαρφαλωμένο» στην κορυφή του ταμπλό. Το νέο Honda Ye P7 αναμένεται να κάνει το λανσάρισμά του στην αγορά στην Κίνα, αργότερα μέσα στο έτος, ενώ η τιμή παραμένει άγνωστη.