Μετά το ήδη διαθέσιμο ηλεκτρικό Honda Ye S7, η ιαπωνική εταιρεία παρουσιάζει και το Honda Ye P7, το οποίο θα προσφέρεται επίσης με κίνηση πίσω ή τετρακίνηση. Και τα δύο crossover, διαθέτουν εντυπωσιακές τεχνολογικές λύσεις και πλούσιο εξοπλισμό.
Η ιαπωνική εταιρεία είχε ανακοινώσει την οικογένεια ηλεκτρικών οχημάτων Ye το προηγούμενο έτος, φιλοδοξώντας να προσελκύσει το κινεζικό κοινό, το οποίο δεν ανταποκρίθηκε θετικά στη σειρά Honda e:N. Το πρώτο μοντέλο ήταν το Ye S7, αποτέλεσμα της συνεργασίας Dongfeng Honda, το οποίο κυκλοφόρησε στην αγορά τον Μάρτιο. Στα τέλη του ίδιου μήνα, η GAC Honda ξεκίνησε τη μαζική παραγωγή του αδελφού μοντέλου Ye P7, με την επίσημη έναρξη των πωλήσεων, να έχει προγραμματιστεί για τις 15 Απριλίου.
Αξιοσημείωτο είναι ότι στις σχετικές ιστοσελίδες, τα μοντέλα συχνά αναφέρονται απλώς ως S7 και P7, χωρίς να τονίζεται το όνομα «Ye». Και τα δύο βασίζονται στην ηλεκτρική πλατφόρμα e:N Architecture W, έχοντας ίδιες διαστάσεις: μήκος 4.750 χλστ, πλάτος 1.930 χλστ, ύψος 1.625 χλστ με μεταξόνιο 2.930 χλστ.
Σχεδιαστικά, κάθε μοντέλο έχει τη δική του ταυτότητα: Το Honda P7 διαθέτει φωτιστικά σώματα σε σχήμα «πέταλου» με φωτεινή λωρίδα στην κορυφή, ενώ το S7 υιοθετεί προβολείς σε σχήμα Τ και κάθετες φωτεινές μονάδες. Εντυπωσιακά και τα δύο, αντικαθιστούν τους παραδοσιακούς καθρέφτες με κάμερες.
Στο εσωτερικό, ο σχεδιασμός είναι σχεδόν πανομοιότυπος: πίνακας οργάνων 9,9 ιντσών, διπλή οθόνη πολυμέσων 12,8 και 10,25 ιντσών, καθώς και επιπλέον οθόνες για τις κάμερες-καθρέφτες. Οι πίσω επιβάτες μπορούν να ρυθμίζουν τον κλιματισμό και τα καθίσματά τους μέσω αφής.
Ο εξοπλισμός του GAC Honda Ye P7 περιλαμβάνει μεταξύ άλλων:
Προβολή HUD με επαυξημένη πραγματικότητα
Πανοραμική γυάλινη οροφή με αυτόματη μείωση φωτεινότητας
Ηχοσύστημα Bose με ηχεία στα προσκέφαλα
Αυτόματο άνοιγμα πορτμπαγκάζ χωρίς επαφή
Αναγνώριση προσώπου
Σύστημα ασφαλείας Honda Sensing (adaptive cruise control, υποβοήθηση λωρίδας, αυτόματο φρενάρισμα κ.ά.)
Το μοντέλο διατίθεται σε δύο εκδόσεις:
Πισωκίνητη με ηλεκτροκινητήρα 272 ίππων
Τετρακίνητη με δύο ηλεκτροκινητήρες και συνολική ισχύ 476 ίππων
Και στις δύο περιπτώσεις, χρησιμοποιείται μπαταρία 90 kWh από την CATL, προσφέροντας αυτονομία έως 650 χλμ για την πισωκίνητη έκδοση και 620 χλμ για την τετρακίνητη (ίδιες τιμές και για το Honda S7).
Πηγή: kolesa.ru