Hyundai & Kia παρουσιάζουν τρία νέα συστήματα διαχείρισης θερμότητας

Η Kia και η Hyundai παρουσίασαν τρεις νέες τεχνολογίες ελέγχου θερμοκρασίας που μπορούν να αυξήσουν την άνεση και την ενεργειακή απόδοση

Ακούστε το άρθρο

Στην «Heat Tech Day» στη Σεούλ, η Kia και η Hyundai παρουσίασαν τρεις νέες τεχνολογίες ελέγχου θερμοκρασίας που μπορούν να αυξήσουν σημαντικά τόσο την άνεση όσο και την ενεργειακή απόδοση των ηλεκτρικών οχημάτων.

Οι δύο εταιρείες ανέπτυξαν τρεις νέες τεχνολογίες ελέγχου θερμοκρασίας, για να βελτιώσουν την άνεση και την ενεργειακή απόδοση στα ηλεκτρικά οχήματα και έχουν αναλάβει διαφορετικές προσεγγίσεις για καθεμία.

Το «Nano Cooling Film» μπορεί να μειώσει τη θερμοκρασία του εσωτερικού κατά πάνω από 12°C για να βελτιώσει σημαντικά τις συνθήκες του οχήματος και να μειώσει τις απαιτήσεις ψύξης της καμπίνας, όταν εφαρμόζεται στα παράθυρα του οχήματος. Η ιδέα πίσω από την τεχνολογία, είναι να φιλτράρει τις υπέρυθρες ακτίνες από τον ήλιο, παρόμοια με ένα κανονικό φιλμ χρωματισμού, αλλά και να επιτρέψει στη θερμότητα, να διαφύγει από το όχημα.

Πραγματοποιήθηκαν δοκιμές με την εγκατεστημένη μεμβράνη και καταγράφηκε εσωτερική θερμοκρασία 48,5°C, σε σύγκριση με 36,0°C για τα οχήματα που είναι εξοπλισμένα με φιλμ νανοψύξης. Ωστόσο, αυτή η τεχνολογία δεν είναι καινούργια, καθώς η Hunydai δήλωσε ότι «εγκατέστησε δωρεάν διαφανή Nano Cooling Film σε περίπου 70 οχήματα στο Πακιστάν, όπου απαγορεύεται νομικά ο χρωματισμός» τον περασμένο Απρίλιο.

Ένα «Σύστημα Ενδοδαπέδιας Ακτινοβόλου Θέρμανσης» που αποτελείται από ένα θερμαντικό στοιχείο υψηλής θερμοκρασίας τύπου φιλμ και ένα σύστημα πρόληψης εγκαυμάτων, σχεδιάστηκε για «να αυξάνει γρήγορα και αποτελεσματικά την αντιληπτή θερμοκρασία γύρω από τους επιβάτες σε κρύο καιρό».

Hyundai & Kia παρουσιάζουν τρία νέα συστήματα διαχείρισης θερμότητας

Λειτουργεί εκπέμποντας θερμότητα ακτινοβολίας προς τα πόδια των επιβατών, η οποία η Hyundai και η Kia ισχυρίζονται ότι «προσφέρει ζεστασιά στο κάτω μέρος του σώματος μέσα σε τρία λεπτά, ενισχύοντας σημαντικά την άνεση των επιβατών». Το πιο σημαντικό από μηχανική άποψη, το σύστημα είναι επίσης ικανό να εξοικονομεί έως και 17 τοις εκατό της ισχύος, που συνήθως απαιτείται για να επιτευχθεί μια επιθυμητή θερμοκρασία.

Τέλος, οι δύο εταιρείες παρουσίασαν το «Μεταλλικά Επικαλυμμένο Θερμαινόμενο Γυαλί», το οποίο μπορεί να αφαιρέσει γρήγορα τον παγετό ή την υγρασία από τα παρμπρίζ, πολύ πιο γρήγορα από ένα παραδοσιακό θερμαντικό στοιχείο με σύρμα βολφραμίου.

Η Hyundai γράφει: «Το σύστημα 48V μπορεί να ξεπαγώσει πλήρως τη γυάλινη επιφάνεια μέσα σε πέντε λεπτά στους -18°C, έως και τέσσερις φορές πιο γρήγορα και καταναλώνοντας περίπου 10 τοις εκατό λιγότερη ενέργεια, σε σύγκριση με τα συμβατικά συστήματα κλιματισμού».

Επιπλέον, η επίστρωση παραθύρων, μπορεί να μπλοκάρει έως και 60 τοις εκατό της ηλιακής ενέργειας τις ζεστές μέρες, συμβάλλοντας σε μια πιο εύκρατη εσωτερική θερμοκρασία.

Πηγή: hyundai.com

abb_img