Η Aito είναι μια επωνυμία που δημιουργήθηκε μεταξύ της Huawei και της Seres. Η Aito, στις 10 Σεπτεμβρίου, παρουσίασε την πενταθέσια έκδοση του M9. Υπάρχουν τρεις εκδόσεις του 5θέσιου και αποτελούνται από EREV και BEV. Οι εκδόσεις είναι οι εξής: Max EREV με τιμή 66.000 USD, Ultra EREV με 74.450 USD και Ultra EV με 80.050 USD.
Τα κυριότερα σημεία του νέου αυτοκινήτου Aito Μ9, περιλαμβάνουν το σύστημα Qiankun ADS 3.0 της Huawei και το έξυπνο πιλοτήριο που λειτουργεί με Harmony OS 4. Υπάρχουν δύο νέα χρώματα εσωτερικού για το αυτοκίνητο, μαζί με ένα κινούμενο σχέδιο καλωσορίσματος «Phoenix Dance Nine Days».
Εξωτερικά, το 5θέσιο Aito M9, ακολουθεί τη σχεδίαση του αρχικού εξαθέσιου αυτοκινήτου. Το αυτοκίνητο διαθέτει ένα έξυπνο σύστημα φωτισμού, το οποίο αποτελείται από προσαρμόσιμους προβολείς, έξυπνους προβολείς προβολής, προσαρμοζόμενα φώτα μεσαίας σκάλας, φώτα θέσης ορίζοντα και έξυπνους διαδραστικούς προβολείς.
Διαθέτει προβολείς προβολής Huawei X Pixel Smart με λειτουργίες όπως έξυπνο κινούμενο σχέδιο καλωσορίσματος «Phoenix Dance Nine Days», γλώσσα φωτισμού στάθμευσης VPD και προβολή εξαιρετικά κοντινού πεδίου. Οι εξωτερικές διαστάσεις, παραμένουν αμετάβλητες στα 5230, 1999 και 1800 χλστ (l/w/h), χρησιμοποιώντας μεταξόνιο 3110 χλστ.
Οι διαφορές περιορίζονται σε μεγάλο βαθμό στο εσωτερικό, όπου το αυτοκίνητο χάνει την τρίτη σειρά καθισμάτων. Οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν από πέντε εσωτερικά χρώματα, με τα δύο νέα σχέδια που προστέθηκαν να είναι το Amber Brown και το Truffle Brown, που ενώνουν τα υπάρχοντα Moon Shadow Grey και Red Tea Orange και το προαιρετικό Wangshu Apricot.
Το αυτοκίνητο διαθέτει δερμάτινη επένδυση Nappa και επένδυση από σουέτ, μαζί με κρυστάλλινο μοχλό ταχυτήτων. Όπως και η έκδοση 6 θέσεων του αυτοκινήτου, διαθέτει διάταξη τριών οθονών, η οποία αποτελείται από ένα ταμπλό οργάνων LCD 12,3 ιντσών, μια κεντρική οθόνη infotainment 15,6 ιντσών και μια οθόνη ψυχαγωγίας επιβατών 16 ιντσών.
Μέσω του Harmony OS, υπάρχει μια σύνδεση πολλαπλών οθονών, επιτρέποντας στον χρήστη να εναλλάσσει ελεύθερα περιεχόμενο ήχου και βίντεο μεταξύ διαφορετικών οθονών που βρίσκονται στο αυτοκίνητο. Επιπλέον, το αυτοκίνητο διαθέτει θερμαινόμενο και ψυκτικό κουτί αποθήκευσης 8 λίτρων.
Το αυτοκίνητο διαθέτει καθίσματα Shuyun και τα καθίσματα της δεύτερης σειράς μπορούν να ξαπλώσουν έως και 43° το πολύ, ενώ το στήριγμα των ποδιών μπορεί να ρυθμιστεί έως και 75°. Ένα υποβραχιόνιο 255 mm αναδιπλώνεται αποτελεσματικά, μετατρέποντας το αυτοκίνητο από πενταθέσιο σε τετραθέσιο.
Τα μπροστινά καθίσματα, μπορούν επίσης να αναδιπλωθούν, ανοίγοντας περισσότερο χώρο στο αυτοκίνητο. Ο χώρος του δαπέδου του πορτμπαγκάζ είναι 1167 x 1237 χλστ, με χωρητικότητα αποθήκευσης 637 λίτρων. Το πάτωμα του πορτμπαγκάζ έχει ράγες που επιτρέπουν διάφορες λειτουργίες χρήσης, όπως ένα ζευγάρι καρέκλες με διαχωριστικό τραπέζι.
Άλλες επιλογές περιλαμβάνουν δίσκους φόρτωσης και κουτιά αποθήκευσης. Με τα καθίσματα της δεύτερης σειράς αναδιπλωμένα, η χωρητικότητα αποθήκευσης αυξάνεται στα 1105 λίτρα. Το σύστημα μετάδοσης κίνησης παραμένει αμετάβλητο από το εξαθέσιο. Αυτό σημαίνει ότι η έκδοση EREV, χρησιμοποιεί έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,5 λίτρων με μέγιστη ισχύ 152 PS οοποίος συνεργάζεται με δύο ηλεκτρομοτέρ, ένα στον μπροστινό άξονα με ισχύ 224 PS και ένα με ισχύ 272 PS στον πίσω.
Στην περίπτωση της πλήρως ηλεκτρικής έκδοσης, το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί έναν κινητήρα 217 PS στον μπροστινό άξονα και έναν κινητήρα 313 PS στον πίσω. Η χωρητικότητα της μπαταρίας για το EREV είναι 42 kWh, ενώ για την πλήρως ηλεκτρική έκδοση είναι 100 kWh.
Αυτές οι χωρητικότητες είναι ακριβώς οι ίδιες με την εξαθέσια έκδοση και σημαίνουν ότι η έκδοση EREV έχει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 175 χλμ ενώ το BEV μπορεί να διαχειριστεί έως και 630 χλμ. Το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με το σύστημα Qiankun ADS 3.0 της Huawei. Το σύστημα αποτελείται από AEB για ασφάλεια, αλλά επιτρέπει επίσης στο αυτοκίνητο υψηλό βαθμό ικανότητας έξυπνης οδήγησης.