Η αμερικάνικη μάρκα Scout, παρουσίασε τα δύο πρώτα της πρωτότυπα αυτοκίνητα. Σε αντίθεση με το αρχικό σχέδιο, το Terra pickup truck και το Traveler SUV δεν θα κυκλοφορήσουν στην αγορά μόνο ως καθαρά BEV, αλλά και με έναν επιπλέον κινητήρα εσωτερικής καύσης, για επέκταση της αυτονομίας.
Οι τιμές καταλόγου και των δύο μοντέλων αναμένεται να ξεκινήσουν κάτω από τα 60.000 δολάρια ΗΠΑ, με την παραγωγή να ξεκινά το 2027, ανακοίνωσε η Scout. Η παραγωγή θα γίνει στο εργοστάσιο της Scout στη Νότια Καρολίνα, όπου η παραγωγή βρίσκεται σε εξέλιξη από τα μέσα Φεβρουαρίου. Σε πλήρη δυναμικότητα, το εργοστάσιο θα πρέπει να μπορεί να παράγει περισσότερα από 200.000 οχήματα ετησίως.
Το Terra και το Traveler εξακολουθούν να είναι πρωτότυπα αυτοκίνητα, αλλά και τα δύο οχήματα φαίνονται βασικά έτοιμα για παραγωγή. Σχεδιαστικά, τα νέα οχήματα βασίζονται στο International Harvester Scout. Ωστόσο, με τα ενσωματωμένα φώτα LED στο pickup Terra στην πίσω πόρτα του χώρου φόρτωσης, γίνεται γρήγορα σαφές ότι πρόκειται για ένα σύγχρονο όχημα.
Δεν υπάρχουν ακόμη πολλά τεχνικά δεδομένα, ενώ το δελτίο τύπου αναφέρει ένα σύστημα τετρακίνησης με 1.355 Nm ροπής και ότι τα οχήματα θα μπορούν να επιταχύνουν από στάση στα 100 χλμ./ώρα, σε 3,5 δευτερόλεπτα, αλλά δεν αναφέρεται η απόδοση της ισχύος και ο αριθμός των κινητήρων.
Επίσης δεν υπάρχουν περισσότερες πληροφορίες για την μπαταρία. Η ηλεκτρική έκδοση με μπαταρία, αναμένεται να έχει αυτονομία 563 χιλιομέτρων, με χωρητικότητα φόρτισης 350 kW. Έχει επίσης ανακοινωθεί ένα σύστημα 800 βολτ. Ωστόσο, δεν υπάρχουν πληροφορίες για το ενεργειακό περιεχόμενο, τους τύπους κυττάρων ή τη χημεία.
Αντίθετα, η Scout δίνει έμφαση στα χαρακτηριστικά με τα οποία η εταιρεία θέλει να κερδίσει πόντους και έτσι το SUV και το pickup ανακοινώθηκαν από την αρχή ως πολύ στιβαρά οχήματα. Ως pickup λοιπόν, το Terra θα έχει ικανότητα ρυμούλκησης λίγο πάνω από 4,5 τόνους, ενώ το Traveler θα έχει ικανότητα ρυμούλκησης 3.175 κιλά.
Το ωφέλιμο φορτίο και για τα δύο μοντέλα θα είναι 907 κιλά. Αναφέρονται επίσης τα ελαστικά των 35 ιντσών και η απόσταση από το έδαφος, άνω των 30 εκατοστών. Ο χώρος φόρτωσης του Terra έχει μήκος 1,67 μέτρα.
Τα αυτοκίνητα θα ελέγχονται σε μεγάλο βαθμό μέσω μιας εμπειρίας αφής. Από χειρολαβές θυρών, διακόπτες και καντράν, τα οχήματα της Scout, θα προσφέρουν μια πραγματική εμπειρία χρήστη, όπως αναφέρεται στο δελτίο τύπου.
Ωστόσο τα δύο μοντέλα, δεν θα είναι απαραίτητα αμιγώς ηλεκτρικά: αντίθετα με ό,τι είχε αρχικά ανακοινωθεί, θα υπάρχει και η επιλογή μιας επέκτασης αυτονομίας, ενός βενζινοκινητήρα, που λειτουργεί ως γεννήτρια. Το σύστημα, που ονομάζεται «Harvester», προορίζεται να αυξήσει την αυτονομία σε πάνω από 804 χλμ. Αλλά και εδώ δεν υπάρχουν ακόμη τεχνικά στοιχεία.
«Από την αρχή, η Scout Motors ιδρύθηκε ως μια εταιρεία που ακούει και καθοδηγείται από τους καταναλωτές», γράφει η Scout. «Καθώς η στροφή προς τα ηλεκτρικά οχήματα επιταχύνεται και η μαζική αγορά εξετάζει πιο σοβαρά την υιοθέτηση ηλεκτρικών οχημάτων, ορισμένοι Αμερικανοί οδηγοί, έχουν εκφράσει ανησυχίες για τη δυνατότητα επαναφόρτισης ενώ βρίσκονται στο δρόμο».
Οι εκδόσεις BEV αναμένεται να ξεκινούν με τιμή πώλησης μικρότερη από 60.000 δολάρια, με κίνητρα (όπως η πίστωση φόρου 7.500 δολαρίων) και η βασική έκδοση του SUV Traveler θα είναι διαθέσιμη από περίπου 50.000 δολάρια. Το pickup Terra θα κοστίζει 51.500 δολάρια.
Πηγή: scoutmotors.com