Η Audi προσφέρει μια νέα βασική έκδοση του Q6 e-tron με μικρότερη μπαταρία. Η μπαταρία των 83 kWh μειώνει την αυτονομία, αλλά και την αρχική τιμή: το Q6 e-tron είναι πλέον διαθέσιμο στη Γερμανία από 63.500 ευρώ.
Το μοντέλο γνωστό απλά ως Q6 e-tron, είναι η βασική έκδοση που η Audi είχε ήδη ανακοινώσει στην παγκόσμια πρεμιέρα του τον Μάρτιο. Εκτός από τα δύο τετρακίνητα μοντέλα που παρουσιάστηκαν εκείνη την εποχή και το Q6 e-tron Performance με μεγάλη μπαταρία και κίνηση στους πίσω τροχούς που παρουσιάστηκε τον Μάιο και ένα άλλο προσιτό πισωκίνητο μοντέλο, επρόκειτο να ακολουθήσει με μικρή μπαταρία.
Η χημεία των κυψελών είναι η ίδια και για τις δύο παραλλαγές μπαταριών, η διαφορά έγκειται στον αριθμό των εγκατεστημένων μονάδων και επομένως και στον αριθμό των κυψελών, ο οποίος μειώνεται από 180 σε 150. Το ακαθάριστο ενεργειακό περιεχόμενο με δέκα μονάδες είναι 83 kWh, εκ των οποίων οι 75,8 kWh είναι καθαρά χρησιμοποιήσιμες. Με δώδεκα μονάδες, είναι 100 kWh μεικτά και 94,9 kWh καθαρά. Η αυτονομία του νέου βασικού μοντέλου είναι έως και 533 χιλιόμετρα σύμφωνα με το WLTP.
Η μικρότερη μπαταρία μειώνει επίσης ελαφρώς τη μέγιστη ισχύ φόρτισης, από 260/270 kW με τη μεγάλη μπαταρία σε 225 kW. Ωστόσο, σύμφωνα με την Audi, ο χρόνος φόρτισης από δέκα έως 80 τοις εκατό παραμένει ίδιος στα 21 λεπτά. Ένας ενσωματωμένος φορτιστής 11 kW εγκαθίσταται εκ του εργοστασίου για φόρτιση AC, πράγμα που σημαίνει ότι μια πλήρης διαδικασία φόρτισης διαρκεί οκτώ ώρες.
Το βασικό Q6 τροφοδοτείται από έναν σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα. Όπως και με τη γρήγορη φόρτιση, η απόδοση και εδώ είναι ελαφρώς χαμηλότερη από αυτή του Q6 e-tron Performance: Η Audi ανακοινώνει ισχύ 251 PS και για μικρό χρονικό διάστημα 273 PS κατά την εκκίνηση με το Launch Control. Η μέγιστη ροπή των 450 Nm είναι επίσης ελαφρώς χαμηλότερη από το μοντέλο με την κίνηση στους πίσω τροχούς και την μεγάλη μπαταρία.
Ωστόσο, δεν υπάρχουν συμβιβασμοί όσον αφορά τον αποθηκευτικό χώρο και την ικανότητα ρυμούλκησης: το πορτμπαγκάζ εξακολουθεί να έχει χωρητικότητα 526 λίτρων και υπάρχει επίσης ένας χώρος 64 λίτρων κάτω από το καπό. Η ικανότητα ρυμούλκησης (με φρένα) είναι 2.000 κιλά, κάτι που ισχύει και για το Q6 e-tron Performance, ενώ μόνο τα τετρακίνητα μοντέλα μπορούν να ρυμουλκήσουν έως και 2.400 κιλά.
Με βάρος χωρίς φορτίο μόλις 2.200 κιλά, το Q6 e-tron με τη μικρή μπαταρία είναι μόλις 75 κιλά ελαφρύτερο από την έκδοση Performance με τη μεγάλη μπαταρία. Το ωφέλιμο φορτίο είναι 540 κιλά, που σημαίνει ότι το συνολικό βάρος του Q6 e-tron, είναι 2.740 κιλά.
Η προαναφερθείσα τιμή βάσης των 63.500 ευρώ, είναι η τιμή καταλόγου στη Γερμανία. Μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου, ωστόσο, το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο από 61.872 ευρώ με 4 τοις εκατό «μπόνους πλεονεκτήματος». Η Audi δεν προσφέρει πλέον κλασικές σειρές εξοπλισμού, αλλά μόνο τις «Edition One Blue» και «Edition One Grey» (από 80.000 και 78.800 ευρώ αντίστοιχα).
Πηγές: insideevs.de , audi.de