Η Auto Expo 2025 της Ινδίας δείχνει το δρόμο για το μέλλον – Ποια αυτοκίνητα θα παρουσιαστούν

Η επερχόμενη Auto Expo 2025 της Ινδίας θα φιλοξενήσει την παγκόσμια πρεμιέρα και το τοπικό ντεμπούτο, αρκετών νέων αυτοκινήτων

Ακούστε το άρθρο

Η επερχόμενη Auto Expo 2025 της Ινδίας, θα φιλοξενήσει την παγκόσμια πρεμιέρα και το τοπικό ντεμπούτο, αρκετών νέων αυτοκινήτων στην Ινδία, με ιδιαίτερη έμφαση στα μοντέλα μηδενικών εκπομπών ρύπων. Μέρος της ευρύτερης Bharat Mobility Global Expo 2025, ένα σύμπλεγμα εκδηλώσεων που περιλαμβάνει διάφορους κλάδους του αυτοκινήτου και των μεταφορών, θα πραγματοποιηθεί από τις 17 έως τις 22 Ιανουαρίου 2025, στο συνεδριακό κέντρο Bharat Mandapam στο Νέο Δελχί.

Ποια αυτοκίνητα θα δούμε στην Auto Expo 2025

Tata Motors

Ο κορυφαίος κατασκευαστής ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Ινδίας Tata Motors πιθανότατα θα έχει την ευρύτερη έκθεση ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Auto Expo 2025. Η εταιρεία προσφέρει ήδη έξι EV και σχεδιάζει να επεκτείνει τη σειρά σε τουλάχιστον εννέα μοντέλα έως το 2026. Θα αποκαλύψει τη νέα ναυαρχίδα της EV το Harrier.ev. Το συμπαγές SUV είναι συγκρίσιμο με το μέγεθος ID.4 της Volkswagen, αλλά προέρχεται από ένα μοντέλο ICE  το Harrier. Η Tata παρουσίασε αυτό το μοντέλο ως ιδέα σχεδόν παραγωγής το 2023 και σχεδιάζει να κυκλοφορήσει την τελική έκδοση, μέχρι τον Μάρτιο του τρέχοντος έτους.

Το Harrier.ev θα είναι η πρώτη εφαρμογή BEV που βασίζεται στην πλατφόρμα D8, την οποία η JLR προσάρμοσε από την πλατφόρμα EUCD της Ford και η Tata Motors τροποποίησε αργότερα για την Ινδία. Σύμφωνα με μια αναφορά η Tata Motors θα προσφέρει στο Harrier.ev μια μπαταρία 75 kWh και λειτουργίες αμφίδρομης φόρτισης. Σε αντίθεση με οποιοδήποτε άλλο τρέχον μοντέλο Tata, συμπεριλαμβανομένων των ICE, η εταιρεία θα δώσει δυνατότητα AWD στο Harrier.ev, πιθανώς προαιρετικά.

Επιπλέον, η Tata Motors ενδέχεται να αποκαλύψει την έκδοση του concept Tata Sierra.ev καθώς σχεδιάζει να φέρει το τελικό μοντέλο στις εκθέσεις στα τέλη του 2025. Επανεφευρίσκοντας το πρώτο επιβατικό όχημα της εταιρείας, το εμβληματικό Sierra του 1991, το Sierra Το .ev, θα είναι ένα sub-compact SUV. Σύμφωνα με μια έκθεση του Autocar India, η Tata Motors θα συνεχίσει τη ιδιαιτερότητα στο εσωτερικό, προσφέροντας μια διάταξη θέσεων 2+2.

Άλλος ένας εκθεσιακός σταθμός στο περίπτερο της Tata Motors θα είναι το πρώτο μοντέλο της επερχόμενης σειράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Avinya. Η εταιρεία το παρουσίασε αρχικά ως concept το 2022 και θα πρέπει να το παρουσιάσει σε έκδοση σχεδόν παραγωγής στην Έκθεση Auto Expo 2025. Σκοπεύει να παρουσιάσει το εναρκτήριο μοντέλο στην τελική του μορφή το 2026. Η Tata Motors σχεδιάζει να σχεδιάσει μοντέλα Avinya από την αρχή αποκλειστικά ως EV, με την επερχόμενη αποκλειστική πλατφόρμα EV της JLR.

Την περασμένη εβδομάδα, η Tata Motors έδωσε στο Tiago.ev ένα λίφτινγκ και πιθανότατα θα παρουσιάσει το ανανεωμένο μοντέλο στην Έκθεση Auto 2025. Το ανανεωμένο Tiago.ev έχει αναθεωρημένη πρόσοψη, με καθαρότερη ψεύτικη επάνω μάσκα, πιο όρθιο λογότυπο μάρκας, αναθεωρημένους LED προβολείς και μια νέα κάτω γρίλια στο χρώμα του αμαξώματος, με λοξές ράβδους με αντίθετη όψη. Στα πλαϊνά, το σήμα «.EV» βρίσκεται στο κάτω μέρος των πλαισίων των μπροστινών θυρών.

Στο εσωτερικό, τα ανανεωμένα χαρακτηριστικά του Tiago.ev αλλάζουν όπως ένα τιμόνι δύο ακτίνων με ένα φωτιζόμενο λογότυπο της μάρκας, μια στρογγυλεμένη θήκη οργάνων με οθόνη πολλαπλών πληροφοριών 4 ιντσών και ένα σύστημα ψυχαγωγίας με οθόνη αφής 10,25 ιντσών με ασύρματο Apple CarPlay και Android με αυτόματη συμβατότητα. Το ενημερωμένο μοντέλο, προσφέρει βελτιωμένη ασφάλεια με μια κάμερα όπισθεν HD στάθμευσης. Η Tata Motors δεν έχει ακόμη αποκαλύψει τις πλήρεις προδιαγραφές, αλλά επιβεβαίωσε ότι το νέο Tiago.ev, διανύει έως και 293 χλμ με πλήρη φόρτιση, 18 χλμ περισσότερο από το παλιό μοντέλο.

Ποια αυτοκίνητα θα δούμε στην Auto Expo 2025

Mahindra

Η Mahindra πουλά μόνο ένα EV αυτή τη στιγμή, το XUV400, αλλά μέχρι το 2026, σχεδιάζει να δημιουργήσει μια ολοκληρωμένη σειρά επτά ηλεκτρικών μοντέλων. Η εταιρεία θα παρουσιάσει αρκετά από τα επερχόμενα EV της στην Auto Expo 2025. Το BE 6 (αρχικά ονομαζόταν Mahindra BE 6e) είναι ένα υπο-συμπαγές SUV-coupe με ριζοσπαστική σχεδίαση, μινιμαλιστικό εσωτερικό και τις καλύτερες προδιαγραφές μέχρι σήμερα σε ένα ινδικό EV. Διαθέτοντας έναν κινητήρα που τοποθετείται πίσω με ισχύ έως και 285 PS και ροπή 380 Nm, επιταχύνει από 0 στα 100 χλμ/ώρα σε μόλις 6,7 δευτερόλεπτα και έχει τελική ταχύτητα άνω των 200 χλμ/ώρα. Η μπαταρία του φορτίζεται σε 20 λεπτά από 20-80% και προσφέρει αυτονομία έως και 683 χλμ με πλήρη φόρτιση.

Η Mahindra προσφέρει το BE 6 με πανοραμική οροφή με ατμοσφαιρικό φωτισμό, αυτόματη στάθμευση, σύστημα διεύθυνσης μεταβλητής αναλογίας και πολλά άλλα χαρακτηριστικά που είναι νέα για τα τοπικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα μαζικής αγοράς στην Ινδία. Η εταιρεία το προσφέρει στην τιμή εκκίνησης των 18,90 lakh ινδικές ρουπίες (περίπου 21.000 ευρώ) και αναμένει να ξεκινήσει τις παραδόσεις του στις αρχές Μαρτίου.

Το XEV 9e είναι ένα μεσαίου μεγέθους SUV coupé, με τα ίδια συστήματα μετάδοσης κίνησης και μπαταρίες με το BE 6. Ωστόσο, χάρη στις μεγαλύτερες διαστάσεις του, προσφέρει πιο ευρύχωρο εσωτερικό και μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ. Μαζί με ένα ξεχωριστό εξωτερικό, έχει ένα πιο πολυτελές εσωτερικό, με μια τριάδα οθονών 12,3 ιντσών στο ταμπλό. Το XEV 9e επιταχύνει από 0 έως 100 χλμ/ώρα σε 6,8 δευτερόλεπτα και διανύει έως και 656 χλμ. με πλήρη φόρτιση. Η Mahindra το προσφέρει στις 21,90 lakh ινδικές ρουπίες (περίπου 24.600 ευρώ) και αναμένει να ξεκινήσει τις παραδόσεις της, στις αρχές Μαρτίου.

Το XEV 7e , ένα επερχόμενο αντίστοιχο SUV του XEV 9e, θα δώσει στους πελάτες της Mahindra, μια καθαρά ηλεκτρική εναλλακτική του μοντέλου XUV700 ICE. Η εταιρεία θα το ξεχωρίσει από το XEV 9e, με ένα συμβατικό στυλ αμαξώματος και ένα πιο οικογενειακό εσωτερικό, που περιλαμβάνει τρεις σειρές καθισμάτων. Η Mahindra πιθανότατα θα λανσάρει το XEV 9e, ως ένα από τα πρώτα τοπικά κατασκευασμένα ηλεκτρικά οχήματα τριών σειρών καθισμάτων, το δεύτερο εξάμηνο του έτους.

Ποια αυτοκίνητα θα δούμε στην Auto Expo 2025

Maruti Suzuki

Η Maruti Suzuki, η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ινδίας, είχε αρχικά στόχο να παρουσιάσει το πρώτο της EV το 2020, αλλά αργότερα ανέβαλε το σχέδιο για το 2025, προβλέποντας μια αργή αύξηση της ζήτησης, κατά το πρώτο μισό της δεκαετίας. Τώρα, η εταιρεία θα παρουσιάσει επιτέλους το πρώτο της EV στην Auto Expo 2025. Το e Vitara είναι ένα μικρό μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο, με αυθεντικό χαρακτήρα SUV, τον οποίο οι Ινδοί πελάτες αγαπούν όσο και το έμπιστο σήμα της Maruti Suzuki. Η Maruti Suzuki σχεδιάζει να το κατασκευάσει σε εκδόσεις 144 και 174 PS FWD και μια έκδοση 183 PS AWD για τις παγκόσμιες αγορές, αλλά δεν έχει ακόμη αποκαλύψει ποιες από αυτές τις εκδόσεις θα προσφέρει στην Ινδία. Η έκδοση FWD των 144 ίππων έχει μπαταρία χωρητικότητας LFP 49 kWh, ενώ οι εκδόσεις FWD 174 ίππων και AWD 183 ίππων, μοιράζονται μια μπαταρία των 61 kWh LFP. Η εταιρεία πιθανότατα θα ξεκινήσει τις εγχώριες πωλήσεις της τον Μάρτιο.

Ποια αυτοκίνητα θα δούμε στην Auto Expo 2025

Hyundai

Αφού πουλάει εισαγόμενα ηλεκτρικά οχήματα σε μικρούς αριθμούς για περισσότερα από πέντε χρόνια, η Hyundai εντείνει επιτέλους το παιχνίδι της με ένα μοντέλο τοπικής κατασκευής, που μπορεί να πουλήσει σε μεγάλο όγκο. Η Hyundai σχεδιάζει να λανσάρει το Creta Electric, ένα υπο-συμπαγές SUV όπως το e Vitara της Maruti Suzuki και το Sierra.ev της Tata Motors, ως το πρώτο της ηλεκτρικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο κατασκευασμένο στην Ινδία στην Auto Expo 2025. Σχεδιάζει να κατασκευάζει περίπου 24.000 μονάδες του νέου EV ετησίως.

Η σειρά Creta Electric αποτελείται από εκδόσεις στάνταρ και μεγάλης αυτονομίας με πακέτα μπαταριών LFP 42 kWh και 51,4 kWh, αντίστοιχα. Η μονάδα 42 kWh αποδίδει αυτονομία 390 χλμ, ενώ η μονάδα 51,4 kWh 473 χλμ. Και οι δύο εκδόσεις έχουν μόνο έναν κινητήρα, τοποθετημένο μπροστά, που παράγει 135 PS στην πρώτη έκδοση και 171 PS στην δεύτερη. Η έκδοση μεγάλης αυτονομίας, επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ/ώρα σε 7,9 δευτερόλεπτα.

Η Hyundai εργάζεται πάνω σε ένα νέο ηλεκτρικό micro SUV (κωδική ονομασία: HE1i) με σχεδιασμό παρόμοιο με το Inster (Casper EV) αλλά βασίζεται σε μια έκδοση «K» της ειδικής πλατφόρμας EV E-GMP για την Ινδία. Σύμφωνα με μια έκθεση του moneycontrol, η εταιρεία θα αποκαλύψει μια πρωτότυπη έκδοση αυτού του επερχόμενου EV, στην Auto Expo 2025.

Η Auto Expo 2025 πιθανότατα θα φιλοξενήσει επίσης το ινδικό ντεμπούτο του Ioniq 9, της νέας ναυαρχίδας EV της Hyundai. Η Kia πουλά ήδη τον εταιρικό ξάδερφό της, το EV9, στην Ινδία, αλλά η Hyundai δεν έχει αποφασίσει ακόμη εάν θα προσφέρει το πλήρως ηλεκτρικό SUV των τριών σειρών καθισμάτων της στη χώρα.

Ποια αυτοκίνητα θα δούμε στην Auto Expo 2025

Kia

Η Kia σχεδιάζει επίσης να λανσάρει φέτος το πρώτο τοπικά κατασκευασμένο ηλεκτρικό ηλεκτρικό όχημα μαζικής αγοράς στην Ινδία, το Carens EV. Η αυτοκινητοβιομηχανία θα χρησιμοποιήσει την Auto Expo 2025 για το ινδικό ντεμπούτο του αναβαθμισμένου EV6, το οποίο κυκλοφόρησε σε άλλες αγορές πέρυσι. Η εταιρεία αντάλλαξε τις μπαταρίες 58,0 kWh και 77,4 kWh του EV6 με μονάδες 63,0 kWh και 77,4 kWh. Παρουσίασε επίσης το νέο συνδεδεμένο λειτουργικό σύστημα πλοήγησης αυτοκινήτου (ccNC) με νέο UI, υποστήριξη ενημέρωσης OTA και ασύρματη συμβατότητα Apple CarPlay και Android Auto. Το νέο μοντέλο είναι επίσης πιο εκλεπτυσμένο, χάρη στα αναβαθμισμένα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ ανάρτησης και τη βελτιωμένη μόνωση θορύβου. Η Kia πιθανότατα θα κυκλοφορήσει το νέο EV6, με μπαταρία 84 kWh στην Ινδία αργότερα φέτος.

Ποια αυτοκίνητα θα δούμε στην Auto Expo 2025

JSW MG Motor

Η JSW MG Motor, η κοινοπραξία μεταξύ της κινεζικής SAIC Motor και του ινδικού ομίλου JSW, πουλά EVs με την πιο δημοφιλή μάρκα της Ινδίας την MG. Η εταιρεία σχεδιάζει να επεκτείνει τη γκάμα των EV από τρία σε πέντε μοντέλα σύντομα, με την προσθήκη των Cyberster και M9 (Maxus Mifa 9). Θα παρουσιάσει και τα δύο επερχόμενα μοντέλα στο Auto Expo 2025 και θα τα πουλήσει μέσω μιας νέας αλυσίδας premium αντιπροσωπειών MG Select.

Η JSW MG Motor India, σχεδιάζει να λανσάρει το M9 τον Μάρτιο, επομένως πιθανότατα θα εμφανίσει το μοντέλο με τις τελικές προδιαγραφές στην έκθεση Auto Expo 2025. Το ηλεκτρικό MPV πλήρους μεγέθους, είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις έξι και επτά θέσεων σε άλλες αγορές. Διαθέτει χαρακτηριστικά όπως ηλεκτρικές συρόμενες πόρτες, δύο ηλιοροφές, μπροστινά καθίσματα με λειτουργίες μνήμης, μασάζ, αερισμού και θέρμανσης και καθίσματα VIP δεύτερης σειράς με ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο στήριγμα ποδιών και λειτουργίες μασάζ, αερισμού και θέρμανσης. Μια μπαταρία NMC 90 kWh τροφοδοτεί έναν κινητήρα με ισχύ 245 PS και 350 Nm ροπής στον πίσω άξονα και προσφέρει αυτονομία WLTP έως και 435 χλμ.

Ο κατασκευαστής σχεδιάζει να ανακοινώσει τις τιμές του MG Cyberster στην Έκθεση Auto Expo 2025. Θα προσφέρει το νέο σπορ αυτοκίνητο στην κορυφαία διαμόρφωση διπλού κινητήρα AWD που φτάνει τα 0 έως τα 100 χλμ/ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα και επιτυγχάνει τελική ταχύτητα 200 χλμ/ώρα. Το Cyberster διαθέτει ηλεκτρική οροφή από ύφασμα, ηλεκτρικές πόρτες ψαλιδιού, ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών, μια τριάδα οθονών ταμπλό (κεντρικές μονάδες 10,25 ιντσών και πλαϊνές μονάδες 7 ιντσών) στην περιοχή του πιλοτηρίου, ένα σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη αφής 7 ιντσών και Ηχοσύστημα Bose με 8 ηχεία.

Ένα άλλο EV cross-brand στο περίπτερο Auto Expo 2025 της JSW MG Motor India, θα είναι το L6 της IM Motors, ένα executive sedan όπως το Han EV της BYD. Η IM Motors είναι μια κοινοπραξία μεταξύ τριών κινεζικών εταιρειών SAIC Motor, Alibaba και ZhangJiang Hi-tech. Η JSW MG Motor India, δεν έχει ακόμη επιβεβαιώσει εάν σχεδιάζει να κυκλοφορήσει το L6.

Στην Κίνα, το L6 είναι διαθέσιμο σε πολλαπλές εκδόσεις, για πελάτες που εστιάζουν στην αυτονομία και είναι λάτρεις της απόδοσης. Το ηλεκτρικό σεντάν προσφέρει αυτονομία CLTC έως και 850 χλμ, επιτάχυνση από 0 έως 100 χλμ./ώρα σε 2,8 δευτερόλεπτα και επιτυγχάνει τελική ταχύτητα έως και 268 χλμ./ώρα. Επιπλέον, η μπαταρία του χρειάζεται μόλις 17 λεπτά για μια περίοδο φόρτισης 10-80%. Μια αναφορά του Car News China δηλώνει, ότι η IM Motors θα παρουσιάσει σύντομα ένα πακέτο μπαταριών ημι-στερεάς κατάστασης 123,7 kWh που ζυγίζει 621 κιλά και προσφέρει στο αυτοκίνητο σημαντικά υψηλότερη αυτονομία CLTC άνω των 1.002 χλμ.

Ποια αυτοκίνητα θα δούμε στην Auto Expo 2025

Skoda

Η Skoda σχεδίαζε αρχικά να λανσάρει το Enyaq ως το πρώτο της EV στην Ινδία το 2024, αλλά αργότερα το ανέβαλε, αποφασίζοντας να λανσάρει το facelifted μοντέλο. Ωστόσο, η Τσέχικη αυτοκινητοβιομηχανία αποκάλυψε το νέο Enyaq, μόλις νωρίτερα αυτό το μήνα και ενδέχεται να μην το παρουσιάσει στην Έκθεση Auto Expo 2025.

Η Skoda σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει τη σκηνή Auto Expo 2025 για να παρουσιάσει το Elroq στο ινδικό κοινό για πρώτη φορά. Η τσέχικη αυτοκινητοβιομηχανία σκέφτεται το μικρότερο, φθηνότερο και πιο κομψό αδελφό του νέου Enyaq για την Ινδία, αν και δεν έχει σχέδια να το κατασκευάσει τοπικά και να το λανσάρει ως EV μεγάλου όγκου. Στην καλύτερη περίπτωση, η εταιρεία μπορεί να το εισαγάγει σε μορφή semi-knocked (SKD) ή full knocked kit (CKD) και να το συναρμολογήσει τοπικά, για εξοικονόμηση εξόδων. Μπορεί να κυκλοφορήσει το Elroq στην Ινδία κάποια στιγμή το 2026, περίπου ένα χρόνο μετά το νέο Enyaq.

Ποια αυτοκίνητα θα δούμε στην Auto Expo 2025

BYD

Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία BYD δεν σχεδιάζει να αρχίσει να κατασκευάζει EV στην Ινδία σύντομα και θα συνεχίσει να βασίζεται σε εισαγωγές χαμηλού όγκου. Η εταιρεία πιθανότατα θα παρουσιάσει δύο νέα EV στην Auto Expo 2025.

Θα εμφανίσει το Sealion 7 στην Ινδία για πρώτη φορά στην Auto Expo 2025 και σχεδιάζει να το κυκλοφορήσει στη χώρα μέχρι τον Μάρτιο. Το μεσαίου μεγέθους SUV-coupe, είναι το τέταρτο μοντέλο που ενσωματώνει τη σχεδιαστική φιλοσοφία Ocean Aesthetics, ακολουθώντας τα Dolphin, Seal και Seal U. Στην Ευρώπη, η εταιρεία προσφέρει στο αυτοκίνητο χαρακτηριστικά, όπως ένα σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με περιστρεφόμενη οθόνη αφής 15,6 ιντσών, ένα 128 έγχρωμο σύστημα φωτισμού περιβάλλοντος, πανοραμική ηλιοροφή και Dynaudio με 12 ηχεία ηχοσύστημα. Το σπορ crossover προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις, επιταχύνοντας από 0 έως 100 χλμ/ώρα σε μόλις 4,5 δευτερόλεπτα και επιτυγχάνοντας τελική ταχύτητα έως και 215 χλμ/ώρα. Ανάλογα με τη έκδοση, παρέχει αυτονομία WLTP έως και 502 χλμ.

Το Atto 2 (Yuan Up), μπορεί επίσης να γιορτάσει το ινδικό ντεμπούτο του, στην Έκθεση Auto Expo 2025. Σύμφωνα με μια έκθεση της Autocar Professional, η BYD θέλει να κυκλοφορήσει ένα EV της τάξης των 15-25 lakh ινδικές ρουπίες (περίπου 17.000 έως 28.000 ευρώ) και το Atto 2 (Yuan Up) μοιάζει με έναν ισχυρό υποψήφιο για την επίτευξη αυτού του στόχου. Το sub-compact SUV θα ανταγωνιστεί το Creta Electric της Hyundai, το e Vitara της Maruti Suzuki και το Sierra.ev της Tata Motors.

Ποια αυτοκίνητα θα δούμε στην Auto Expo 2025

VinFast

Η βιετναμέζικη αυτοκινητοβιομηχανία VinFast, θα κάνει το ντεμπούτο της στην Ινδία στην Έκθεση Auto Expo 2025. Η εταιρεία κατασκευάζει ένα τοπικό εργοστάσιο στη νότια πολιτεία Ταμίλ Ναντού και αναμένει να ξεκινήσει την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων εκεί στα μέσα του έτους.

Το VF 3 είναι ένα δίθυρο, πενταθέσιο ηλεκτρικό microcar με μήκος μόλις 3.114 χλστ. Η VinFast αρχικά είπε ότι σχεδίασε το VF 3 ειδικά για το Βιετνάμ, αλλά τον Σεπτέμβριο του περασμένου έτους, η εταιρεία άρχισε να το προσφέρει σε αγορές του εξωτερικού ξεκινώντας από τις Φιλιππίνες. Η εταιρεία χρησιμοποιεί έναν κινητήρα 43 PS και μια μπαταρία 18,64 LFP σε αυτό το μοντέλο. Το ηλεκτρικό microcar, επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 19,3 δευτερόλεπτα και διανύει έως και 210 χλμ με πλήρη φόρτιση, σύμφωνα με το NEDC.

Το VF 7 είναι ένα συμπαγές SUV, που θα μπορούσε να ανταγωνιστεί το Harrier.ev της Tata Motors στην Ινδία. Στην Ευρώπη, η VinFast προσφέρει αυτό το μοντέλο σε εκδόσεις 204 PS με μονοκινητήρα FWD και 353 PS διπλού κινητήρα AWD με μπαταρία 75,3 kWh, που του δίνει αυτονομία WLTP 450 χλμ και 431 χλμ, αντίστοιχα. Η εταιρεία έχει ήδη αναπτύξει τη δεξιοτίμονη εκδοχή της και την κατασκευάζει στο εγχώριο εργοστάσιό της στο Hai Phong.

Το VF 9 είναι ένα μεγάλο SUV τριών σειρών όπως το EV9 της Kia και το Ioniq 9 της Hyundai που απευθύνεται σε μεγάλες οικογένειες. Διεθνώς, η VinFast το πουλάει αποκλειστικά με σύστημα μετάδοσης κίνησης διπλού κινητήρα ισχύος 546 PS και μπαταρία 123 kWh σε εκδόσεις 6 και 7 θέσεων. Σύμφωνα με το WLTP, το VF 9 έχει μέγιστη αυτονομία 626 χλμ. Η εταιρεία το εξοπλίζει με χαρακτηριστικά όπως ηλεκτροκίνητα καθίσματα με λειτουργίες μασάζ, εξαερισμού και θέρμανσης στην πρώτη και τη δεύτερη σειρά, σύστημα ψυχαγωγίας με οθόνη αφής 15,6 ιντσών, αυτόματο σύστημα ελέγχου κλιματισμού τριών ζωνών, ηχοσύστημα 13 ηχείων, πίσω οθόνη αφής ιντσών και θύρα USB Type-C 90 watt.

 

abb_img