Η Bentley καθυστερεί τα σχέδια για EV και εστιάζει στα υβριδικά

Σε αντίθεση με άλλες μάρκες, η Bentley δεν έχει την πολυτέλεια να παράγει τόσο ηλεκτρικές όσο και βενζινοκίνητες εκδόσεις του ίδιου οχήματος

Ακούστε το άρθρο

Το πρώτο EV της βρετανικής αυτοκινητοβιομηχανίας θα είναι ένα εντελώς νέο μοντέλο και δεν θα αντικαταστήσει κανένα υπάρχον προϊόν. Η Bentley αποσύρεται από τις φιλοδοξίες της για αποκλειστικά ηλεκτρικά οχήματα, επιλέγοντας μια πιο σταδιακή μετάβαση προς τα EV.

Η αυτοκινητοβιομηχανία, σχεδιάζει να υιοθετήσει την υβριδική τεχνολογία καθώς η ηγεσία της αναγνωρίζει ότι οι αγοραστές στην αγορά υψηλής τεχνολογίας, εξακολουθούν να έχουν μια τάση για κινητήρες εσωτερικής καύσης. Προφανώς, o βρυχηθμός ενός V8, εξακολουθεί να είναι μουσική στα αυτιά των πελατών της Bentley.

Η Bentley καθυστερεί τα σχέδια για EV και στρέφει την εστίαση στα υβριδικά

Τον Ιανουάριο του 2020, η βρετανική μάρκα ανακοίνωσε ότι θα πουλούσε μόνο υβριδικά ή ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία (BEV) έως το 2026, με σχέδια να δεσμευτεί πλήρως για ηλεκτρικά έως το 2030. Ωστόσο, υπό τη νέα ηγεσία του Frank-Steffen Walliser, ενός 29χρονου βετεράνου της Porsche, που είναι και ο εγκέφαλος πίσω από το υβριδικό υπεραυτοκίνητο 918 Spyder, η μάρκα βαθμονομεί εκ νέου την προσέγγισή της.

Σε μια πρόσφατη συνέντευξη, ο Walliser παραδέχτηκε, ότι η υιοθέτηση της τεχνολογίας EV ήταν πιο αργή από ό,τι περίμεναν πολλοί στον κλάδο. «Αυτό που βλέπουμε στην αγορά πολυτελείας αυτή τη στιγμή είναι, ότι οι άνθρωποι απορρίπτουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα», είπε στο Car and Driver. «Θεωρούν τα πολυτελή αυτοκίνητα μόνο με κινητήρα εσωτερικής καύσης».

Σε αντίθεση με ορισμένες άλλες μάρκες, η Bentley δεν έχει την πολυτέλεια να παράγει τόσο ηλεκτρικές όσο και βενζινοκίνητες εκδόσεις του ίδιου οχήματος, που ανταγωνίζονται στην ίδια κατηγορία. Κατά συνέπεια, η εταιρεία βλέπει τα plug-in υβρίδια ως μια βιώσιμη ενδιάμεση λύση, που μπορεί να γεφυρώσει το χάσμα. Επιπλέον, ο Walliser υποστηρίζει τα βιώσιμα ηλεκτρονικά καύσιμα, τα οποία ήδη παράγονται σε κλίμακα από την Porsche σε μια εγκατάσταση στη Χιλή.

«Τα υβριδικά είναι σίγουρα κάτι που δεν είναι μόνο μια νέα τεχνολογία γεφύρωσης. Είναι μια πραγματικά καλή λύση, και μπορεί να λειτουργήσει για πολλούς πελάτες, μπορεί να ικανοποιήσει τις ανάγκες τους», σημείωσε. «Ο στόχος είναι να μειωθεί το αποτύπωμα CO2 και είμαι απόλυτα πεπεισμένος ότι με τα συνθετικά, μπορείτε να κλείσετε αυτό το χάσμα, επειδή μπορείτε να μειώσετε το CO2 και να μην προσθέσετε επιπλέον CO2 στο περιβάλλον».

Η Bentley καθυστερεί τα σχέδια για EV και στρέφει την εστίαση στα υβριδικά

Ωστόσο, η Bentley δεν έχει εγκαταλείψει εντελώς τα ηλεκτρικά της όνειρα. Σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας, σχεδιάζει να αποκαλύψει το πρώτο της EV «γύρω στο 2026» πριν το λανσάρει το 2027. Ο Walliser τρέφει επίσης μια «φιλοδοξία» η μάρκα «να είναι πλήρως ηλεκτρική στα μέσα της δεκαετίας του 2030».

Ωστόσο, οι λεπτομέρειες για το πρώτο EV της Bentley, είναι περιορισμένες. Ο Walliser διευκρίνισε ότι δεν θα αντικαταστήσει ένα μοντέλο που βρίσκεται ήδη στο χαρτοφυλάκιο της εταιρείας, αλλά θα χρησιμεύσει ως νέα προσθήκη στην οικογένεια των οχημάτων της.

Πηγή: carscoops.com

 

abb_img