Η Bentley λέει ότι βρήκε την ιδανική φόρμουλα, για να δώσει σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα, τη σφραγίδα έγκρισης της. Θα «ουρλιάζει από πολυτέλεια και πιθανότατα θα κοστίζει μια ολόκληρη περιουσία».
Η βρετανική μάρκα υπερπολυτελών αυτοκινήτων, που ανήκει στη Volkswagen AG, «πιέζει» για άλλη μια φορά τον στόχο της, ώστε να προσφέρει αποκλειστικά BEV έως το 2035, αλλά θα λανσάρει ένα «πολυτελές αστικό SUV», το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό όχημα, το 2026. Το 2018, η Bentley παρουσίασε την Bentayga Hybrid και τώρα η μάρκα προσφέρει plug-in υβριδικές εκδόσεις των Continental GT και Flying Spur. Η εταιρεία είχε αρχικά στοχεύσει να γίνει εξ ολοκλήρου ηλεκτροκίνητη στο τέλος αυτής της δεκαετίας, αλλά το καθυστέρησε κατά πέντε χρόνια.
«Για να είμαι ειλικρινής, δεν υπάρχει μεγάλη ζήτηση για BEV από τους σημερινούς πελάτες της Bentley», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Frank-Steffen Walliser κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου χθες, όπως αναφέρει το Reuters. Πρόσθεσε μάλιστα την προειδοποίηση ότι ο στόχος του 2035, θα μπορούσε να αλλάξει ακόμη περισσότερο, καθώς ορισμένες παγκόσμιες περιοχές, «ηλεκτρίζονται» πιο αργά. «Ακούμε προσεκτικά τους πελάτες μας και τι θέλουν να αγοράσουν».
Η εταιρεία σταμάτησε την παραγωγή του φημισμένου κινητήρα της W12 φέτος και τώρα εστιάζει σε PHEV με 8 ή 6κύλινδρους κινητήρες. Θα συνεχίσει να κατασκευάζει PHEV «όσο οι αγορές και οι πελάτες το απαιτούν», δήλωσε ο Matthias Rabe, επικεφαλής της έρευνας και ανάπτυξης της Bentley. Σημείωσε επίσης, ότι η Bentley μπορεί να συνεχίσει να κατασκευάζει νέα οχήματα ICE και τα επόμενα χρόνια.
Η εταιρεία υπαινίσσεται μόνο το σχήμα του νέου EV με ένα σκίτσο, το οποίο δείχνει παρόμοιο προφίλ με το SUV Bentayga (το μοντέλο του 2025 της Bentayga ξεκινά από περίπου 208.000 $). Αλλά θα είναι πιο συμπαγές, σημείωσε ο Walliser, με μήκος μικρότερο από 5.0 μέτρα, αρκετά παρόμοιο σε μέγεθος, με την Porsche Cayenne ή το Audi Q7 και θα κατασκευαστεί στην ίδια πλατφόρμα, με την επερχόμενη Porsche Cayenne EV.
Αν και η Bentley δεν μοιράστηκε στατιστικά στοιχεία για το νέο μοντέλο, σημείωσε ότι η αυτονομία και η ταχύτητα φόρτισης θα είναι κορυφαίες προτεραιότητες. «Δεν θέλουμε να φτιάξουμε οποιοδήποτε ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Θέλουμε να φτιάξουμε μια Bentley», είπε ο Walliser.
Πηγή: electrek.com