Μοιράσου το!

Η Bentley ξεκινά την γραμμή συναρμολόγησης EV

Η Bentley, η πολυτελής μάρκα που ανήκει στον όμιλο Volkswagen, έχει ξεκινήσει τις προετοιμασίες για τη μετάβασή της στην ηλεκτροκίνηση

Ακούστε το άρθρο

Η Bentley, η πολυτελής μάρκα που ανήκει στον όμιλο Volkswagen, έχει ξεκινήσει τις προετοιμασίες για τη μετάβασή της στην ηλεκτροκίνηση, με την ανάπτυξη μιας νέας γραμμής συναρμολόγησης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, στα κεντρικά της στο Crewe του Ηνωμένου Βασιλείου. Ωστόσο, το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της εταιρείας, ένα πολυτελές SUV, δεν θα κυκλοφορήσει πριν το 2027, καθυστερώντας σε σχέση με τους αρχικούς στόχους. Η Bentley έχει αναθεωρήσει τα χρονοδιαγράμματά της και στοχεύει πλέον να γίνει μια αποκλειστικά ηλεκτρική μάρκα μέχρι το 2035, αντί για το 2030, όπως είχε ανακοινώσει αρχικά.

Η Bentley ξεκινά την κατασκευή της γραμμής συναρμολόγησης EV

Για να υποστηρίξει αυτή την μετάβαση, η εταιρεία επενδύει 2,5 δισεκατομμύρια λίρες για την ανανέωση των εγκαταστάσεών της, μετατρέποντας το παλαιότερο κτίριο A1 στο Crewe σε μια σύγχρονη μονάδα παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων. Αυτή η αναβάθμιση, περιλαμβάνει τη δημιουργία ενός νέου χρωματοβαφείου, ενός κέντρου σχεδιασμού και μιας γραμμής συναρμολόγησης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, μεταμορφώνοντας τον χώρο σε ένα «Dream Factory».

Δείτε ακόμα: Η 4η γενιά της Bentley Continental GT είναι υβριδική με 782 ίππους!

Η Bentley ξεκινά την κατασκευή της γραμμής συναρμολόγησης EV

Η Bentley σχεδιάζει να εισάγει ένα νέο υβριδικό ή ηλεκτρικό μοντέλο κάθε χρόνο, μέχρι το 2035. Το πρώτο της ηλεκτρικό SUV, το οποίο χαρακτηρίζεται ως «το πρώτο αληθινά πολυτελές SUV για την πόλη», θα βασίζεται στην πλατφόρμα Premium Electric (PPE), που αναπτύχθηκε από κοινού από την Audi και την Porsche. Το όχημα θα σχεδιαστεί, θα αναπτυχθεί και θα παραχθεί στο Crewe.

Η Bentley ξεκινά την κατασκευή της γραμμής συναρμολόγησης EV

Παρά τις φιλόδοξες προοπτικές, η Bentley αντιμετωπίζει προκλήσεις. Τα οικονομικά της αποτελέσματα για το 2024 έδειξαν μείωση στις πωλήσεις κατά 10% και στα λειτουργικά κέρδη κατά 37%. Αν και η εταιρεία διατηρεί μια από τις καλύτερες αποδόσεις στον κλάδο, η μείωση αυτή υπογραμμίζει την ανάγκη για στρατηγικές, που θα ενισχύσουν την ανταγωνιστικότητά της στον τομέα της ηλεκτροκίνησης.

Πηγή: audi-mediacenter.com