Η BMW πούλησε πάνω από 100.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα το τρίτο τρίμηνο

Το BMW Group αύξησε τις πωλήσεις του σε αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα το τρίτο τρίμηνο κατά 10,1 %, σε σύγκριση με το ίδιο τρίμηνο πέρυσι.

Ακούστε το άρθρο

Το BMW Group αύξησε τις πωλήσεις του σε αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα το τρίτο τρίμηνο κατά 10,1 %, σε σύγκριση με το ίδιο τρίμηνο πέρυσι. Σε όλες τις μάρκες BMW, ο κατασκευαστής πούλησε συνολικά 103.440 ηλεκτρικά οχήματα.

Είναι το δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο, κατά το οποίο το Group πέτυχε εξαψήφιες παραδόσεις BEV. Η εταιρεία με έδρα το Μόναχο, παρέδωσε ήδη 107.933 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα το δεύτερο τρίμηνο/2024, ελαφρώς περισσότερα από τις αρχές Ιουλίου έως τα τέλη Σεπτεμβρίου.

Ωστόσο, μετά από ρεκόρ στο τέλος του 2023 και το δεύτερο τρίμηνο/2024, τα 103.440 BEV εξακολουθούν να αντιπροσωπεύουν το τρίτο καλύτερο τριμηνιαίο αποτέλεσμα, όσον αφορά τις παραδόσεις ηλεκτρικών για το Group.

Η BMW πούλησε πάνω από 100.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα το τρίτο τρίμηνο

Ενώ οι παραδόσεις BEV αυξήθηκαν κατά το προαναφερθέν 10,1 % από έτος σε έτος, η αύξηση για τα «ηλεκτρικά» οχήματα του Group (BEV και PHEV) ήταν μόνο 0,1 %. Από τα 140.065 «ηλεκτρικά» οχήματα, τα plug-in υβριδικά αντιστοιχούσαν στις 36.625 μονάδες.

Η τάση είναι παρόμοια και για το τρέχον έτος. Τα τρία πρώτα τρίμηνα, το Group αύξησε τις παραδόσεις BEV κατά 19,1% σε 294.054 οχήματα. Στο 6,2% (στις 409.122 μονάδες), τα «ηλεκτρικά» οχήματα έχουν αυξηθεί σημαντικά λιγότερο – που σημαίνει ότι τα plug-in υβριδικά έχουν χάσει περίπου 17%. Από τα 294.054 ηλεκτρικά αυτοκίνητα που πωλήθηκαν φέτος, τα 266.151 έφεραν το λογότυπο της BMW (+22,6%).

Αυτό σημαίνει ότι οι ηλεκτρικές πωλήσεις της BMW, έχουν εξελιχθεί διαφορετικά από τις πωλήσεις κινητήρων εσωτερικής καύσης. Παρά την αύξηση 10% στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, οι πωλήσεις του BMW Group μειώθηκαν κατά 13% στις 540.882 μονάδες το τρίτο τρίμηνο.

Η BMW πούλησε πάνω από 100.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα το τρίτο τρίμηνο

Η μάρκα BMW σημείωσε πτώση 11,4% (487.062 οχήματα), ενώ η Mini σημείωσε πτώση ακόμη και 25,2% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (52.669 μονάδες). Η Rolls-Royce (-16,2%) και η BMW Motorbikes (-3,2%) επίσης απέτυχαν να ταιριάξουν, με τα στοιχεία πωλήσεών τους για το τρίτο τρίμηνο του 2023.

Συνολικά, το BMW Group παρέδωσε 1.754.158 οχήματα μάρκας BMW, Mini και Rolls-Royce τον Σεπτέμβριο (-4,5%). «Αυτή η πτωτική τάση, μπορεί να αποδοθεί εν μέρει στις καθυστερήσεις παράδοσης που σχετίζονται με το παρεχόμενο ολοκληρωμένο σύστημα πέδησης (IBS), το οποίο επηρέασε σημαντικά το τρίτο τρίμηνο, καθώς και στο δύσκολο περιβάλλον της αγοράς στην Κίνα», δήλωσε ο Γερμανός κατασκευαστής.

Στην περίπτωση των ηλεκτρικών μοντέλων, το δελτίο τύπου αναφέρει κυρίως μια θετική τάση πωλήσεων, με την BMW να δίνει έμφαση στα iX1 και i4, χωρίς όμως να παρέχει συγκεκριμένα στοιχεία για αυτά τα μοντέλα.

Στη Mini βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη η πλήρης ανανέωση του χαρτοφυλακίου προϊόντων, που ξεκίνησε στο IAA 2023 με την πρεμιέρα του νέου, ηλεκτρικού Cooper και του Countryman ως έκδοση BEV. Το τρίτο τρίμηνο, η μάρκα κατέγραψε και πάλι αύξηση παράδοσης 54,3%, με παραδόσεις 16.536 ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Η BMW πούλησε πάνω από 100.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα το τρίτο τρίμηνο

«Τα πλήρως ηλεκτρικά μας οχήματα, κερδίζουν πελάτες σε όλο τον κόσμο, όπως φαίνεται από τη σημαντική διψήφια αύξηση των πωλήσεών μας BEV κατά τους πρώτους εννέα μήνες του έτους», δήλωσε ο Jochen Goller, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της BMW AG.

«Αυξήσαμε επίσης τις πωλήσεις μας στην περιοχή της Ευρώπης. Η ελκυστική γκάμα μοντέλων μας, η οποία είναι σχεδιασμένη για τεχνολογικό άνοιγμα, κέρδισε την έλξη στην αγορά, παρά τις δύσκολες συνθήκες συνολικά. Η μάρκα BMW κατέκτησε μερίδιο αγοράς στην Ευρώπη και ξεπέρασε σημαντικά τη συνολική αγορά της περιοχής».

3ο τρίμηνο 2024 Σε σύγκριση με
το προηγούμενο έτος %
Q1-Q3 2024 Σε σύγκριση με
το προηγούμενο έτος %
BMW Group Automobile 540.882 -13,0 1.754.158 -4,5
Ηλεκτροκίνητα BMW Group 140.065 +0,1 409.122 +6.2
BMW Group BEV 103.440 +10.1 294.054 +19.1
BMW Group PHEV 36.625 -20.4 115.068 -17,0

Πηγή: bmwgroup.com

abb_img