Η BYD αναβαθμίζει τις ναυαρχίδες της Han και Tang με ισχύ έως και 1.100 PS

Και τα δύο μοντέλα αποτελούν μέρος της λεγόμενης σειράς «Dynasty» της BYD, δηλαδή τα μοντέλα Han, Tang, Song, Qin, Yuan, Xia.

Ακούστε το άρθρο

Η BYD παρουσίασε τα νέα κορυφαία μοντέλα της, τα Tang L και Han L, στην Κίνα. Και τα δύο θα είναι διαθέσιμα ως BEV και PHEV. Οπτικά, οι νέες εκδόσεις μοιάζουν πολύ με τις προκατόχους τους, αλλά υπάρχουν σημαντικές αλλαγές στην τεχνολογία, ειδικά όσον αφορά τις επιδόσεις. Οι διάδοχοι του μοντέλου SUV Tang και του Han saloon, είναι αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, με ισχύ 680 PS στις πισωκίνητες εκδόσεις και έως 1.101 PS σε αυτές με την τετρακίνηση. Συγκριτικά, το Han EV με τετρακίνηση στο παρελθόν, είχε  ισχύ 517 PS. Το νέο όχημα με κίνηση σε όλους τους τροχούς, χρησιμοποιεί έναν πιο σύγχρονο κινητήρα στον πίσω άξονα. Σύμφωνα με την BYD, αυτός είναι ο δεύτερος ισχυρότερος ηλεκτροκινητήρας στον κόσμο σε αυτοκίνητο. Μόνο η ηλεκτρική μονάδα στο Hybrid hypercar Koenigsegg Gemera είναι πιο ισχυρή.

Η BYD αναβαθμίζει τα μοντέλα Han και Tang με ισχύ έως και 1.100 PS - Δείτε πόσο κάνουν

Οι plug-in υβριδικές εκδόσεις, αρκούνται σε ελαφρώς λιγότερη ισχύ. Ο βενζινοκινητήρας 1,5 λίτρων αποδίδει 156 PS και συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 272 PS στην έκδοση DM-i. Το DM-p διαθέτει δεύτερο ηλεκτροκινητήρα επίσης 272 PS. Επιτρέπει στο Han L DM-p να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 3,9 δευτερόλεπτα. Η ηλεκτρική έκδοση με τετρακίνηση το επιτυγχάνει σε 2,7 δευτερόλεπτα. Δεν υπάρχουν ακόμα περισσότερες λεπτομέρειες για την μπαταρία στα Han L και Tang L, στις αναφορές των κινεζικών μέσων ενημέρωσης.

https://carselectric.gr/to-sentan-teras-han-l-tis-byd-kykloforise-me-1-101-ps-kai-0-100-se-27/

Ωστόσο, η BYD σίγουρα χρησιμοποιεί την μπαταρία λεπίδας της με χημεία κυψελών LFP. Ο κατασκευαστής είχε ήδη αναβαθμίσει το Han EV σε αρχιτεκτονική 800 volt για το έτος μοντέλου 2025, αλλά δεν είχε διευκρινίσει το μέγεθος της μπαταρίας. Μέχρι τότε είχε εγκατασταθεί σύστημα αποθήκευσης LFP με 85,4 kWh, ενώ το μοντέλο Tang EV SUV, είχε προηγουμένως χωρητικότητα 86,4 kWh. Δεν υπάρχουν επίσης πληροφορίες για την ικανότητα φόρτισης των δύο νέων «ναυαρχίδων».

Η BYD αναβαθμίζει τα μοντέλα Han και Tang με ισχύ έως και 1.100 PS - Δείτε πόσο κάνουν

Το ίδιο ισχύει και για τις τιμές: Σύμφωνα με τον ιστότοπο CN EV Post, αυτές «αναμένεται να γίνουν γνωστές σε μια νέα εκδήλωση τον Μάρτιο». Εκτιμάται ότι οι τιμές στην Κίνα θα ξεκινούν από περίπου 300.000 γιουάν (39.740 ευρώ), με πιθανή εξαγωγή σε άλλες χώρες σε μεταγενέστερη ημερομηνία. Ωστόσο, τα σημερινά μοντέλα, πιθανότατα θα συνεχίσουν να πωλούνται. Το Han είναι διαθέσιμο μεταξύ 165.800 και 259.800 γιουάν (21.960 έως 34.410 ευρώ), ενώ το Tang είναι διαθέσιμο σε τιμές μεταξύ 179.800 και 269.800 γιουάν (23.820 έως 35.740 ευρώ). Στη Γερμανία, το Han ξεκινά από 69.020 ευρώ και το Tang από 69.615 ευρώ.

Η BYD αναβαθμίζει τα μοντέλα Han και Tang με ισχύ έως και 1.100 PS - Δείτε πόσο κάνουν

Και τα δύο μοντέλα αποτελούν μέρος της λεγόμενης σειράς «Dynasty» της BYD (δηλαδή τα μοντέλα Han, Tang, Song, Qin, Yuan, Xia), η σχεδίαση των οποίων είναι κυρίως εμπνευσμένη από την κινεζική κουλτούρα. Η σειρά «Ocean», από τον «Γλάρο» μέχρι το «Δελφίνι», την «Φώκια» και το Sealion 07, έχει διαφορετική σχεδιαστική γλώσσα. Το Han L έχει μήκος 5,05 μέτρα, πλάτος 1,96 μέτρα και ύψος 1,51 μέτρα με μεταξόνιο 2,97 μέτρα, επομένως το μοντέλο έχει αυξηθεί μερικά εκατοστά σε μήκος, πλάτος και ύψος.

Με 5,04 μέτρα μήκος, το Tang έχει πλάτος δύο μέτρα και ύψος 1,76 μέτρα με μεταξόνιο 2,95 μέτρα. Το μήκος του SUV, συγκεκριμένα, έχει αυξηθεί κατά 17 εκατοστά, επομένως θα πρέπει να υπάρχει περισσότερος χώρος παντού, ενώ το Tang διατίθεται και ως επταθέσιο. Υπάρχουν 675 λίτρα διαθέσιμου χώρου αποσκευών, με 960 λίτρα όταν τα καθίσματα της τρίτης σειράς είναι αναδιπλωμένα και 1.960 λίτρα με τις πλάτες της δεύτερης σειράς καθισμάτων επίσης αναδιπλωμένες.

abb_img