Η BYD επελαύνει στη Νότια Κορέα με το Atto 3

Η BYD Korea, έχει ήδη επιλέξει εταιρείες ως διανομείς - αντιπροσώπους και σχεδιάζει να ιδρύσει 15 σημεία πώλησης επιβατικών αυτοκινήτων

Ακούστε το άρθρο

Στις 13 Ιανουαρίου, το Υπουργείο Περιβάλλοντος της Νότιας Κορέας, χορήγησε τις πιστοποιήσεις εκπομπών και θορύβου του Atto 3 της BYD. Οι πιστοποιήσεις εκδόθηκαν από το Εθνικό Ινστιτούτο Περιβαλλοντικής Έρευνας της Νότιας Κορέας. Με αυτή την πιστοποίηση, το Atto 3 έχει ολοκληρώσει όλες τις απαραίτητες διαδικασίες για την είσοδο στην αγορά της Νότιας Κορέας. Πρόσθετες διαδικασίες πιστοποίησης για τα μοντέλα BYD’s Seal, Dolphin και Sealion 7 βρίσκονται επίσης σε εξέλιξη. 

Η διαδικασία πιστοποίησης, στοχεύει στην επαλήθευση της απόδοσης των ηλεκτρικών οχημάτων, όπως η αυτονομία οδήγησης με μία μόνο φόρτιση. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι το Atto 3 έχει αυτονομία 321 χλμ ανά φόρτιση υπό κανονικές συνθήκες και 309 χλμ σε συνθήκες χαμηλής θερμοκρασίας.

Η BYD επελαύνει στη Νότια Κορέα με το Atto 3

Η BYD αναμένεται να δώσει συνέντευξη Τύπου στις 16 Ιανουαρίου, για να ανακοινώσει επίσημα την είσοδό της στην αγορά αυτοκινήτου της Νότιας Κορέας. Το BYD Atto 3, αναμένεται να πωληθεί στα 35 εκατομμύρια KRW (23.950 USD) ή αλλιώς 23.348 ευρώ. Για σύγκριση στην Κίνα, το BYD Atto 3, πωλείται για 119.800 γιουάν (16.650 USD) δηλαδή 16.231 ευρώ για την βασική έκδοση

Το Atto 3 αναμένεται να είναι διαθέσιμο στους καταναλωτές της Νότιας Κορέας, στις αρχές Φεβρουαρίου. Οι διοικητικές διαδικασίες συνεχίζονται, για να επιβεβαιωθεί εάν το αυτοκίνητο θα πληροί όλες τις προϋποθέσεις για τις υπάρχουσες επιδοτήσεις EV, που προσφέρονται. Παρά το ότι πληροί τις προϋποθέσεις όπως φαίνεται για τις επιδοτήσεις, το αυτοκίνητο αναμένεται να λάβει χαμηλότερες κρατικές επιδοτήσεις, λόγω της μπαταρίας φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP), η οποία έχει χαμηλότερο ποσοστό ανακύκλωσης.

Η BYD επελαύνει στη Νότια Κορέα με το Atto 3

Η BYD αναφέρεται ότι στοχεύει σε ετήσιες πωλήσεις 10.000 μονάδων στη Νότια Κορέα. Η BYD Korea, έχει ήδη επιλέξει εταιρείες ως διανομείς – αντιπροσώπους και σχεδιάζει να ιδρύσει 15 σημεία πώλησης επιβατικών αυτοκινήτων σε πόλεις όπως η Σεούλ, το Gyeonggi, το Busan και το Jeju. Η BYD εισέρχεται σε μια αγορά, όπου κυριαρχούν η Hyundai και η Kia, αλλά η εταιρεία πιθανότατα θα ανταγωνιστεί πιο άμεσα, άλλες ξένες μάρκες όπως η Tesla παρά τις τοπικές μάρκες.

 

 

abb_img