Παρά το γεγονός ότι αντιμετωπίζει εισαγωγικούς δασμούς, η κινεζική μάρκα BYD, θα λανσάρει ένα νέο ηλεκτρικό συμπαγές SUV στις ευρωπαϊκές αγορές τον Φεβρουάριο.
Το Atto 2 ενώνεται με το μεγαλύτερο αδερφάκι του, το Atto 3, για να στοχεύσει τις πωλήσεις στην κατηγορία Β έναντι αντιπάλων από τις παλαιές αυτοκινητοβιομηχανίες της Ευρώπης, συμπεριλαμβανομένων των Peugeot e-2008, Citroën e-C3, Opel Mokka-e, Fiat 600e, Kia Niro και, αργότερα φέτος, το Renault R4.
Ορισμένοι επικριτές των κρατικών επιδοτήσεων των κινεζικών αυτοκινητοβιομηχανιών, επισημαίνουν την κίνηση ως απόδειξη, ότι οι δασμοί της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, που κορυφώνονται στο 45,3%, είναι πολύ ήπιοι, σε σύγκριση με τους δασμούς 100% που επιβλήθηκαν από τις ΗΠΑ και τον Καναδά.
Η τιμή του αναμένεται να είναι σχετικά προσιτή έναντι των ανταγωνιστών και κάπου στη μέση μεταξύ των υπαρχόντων αυτοκινήτων της BYD που πωλούνται στην Ευρώπη, του Dolphin στα 31.303 ευρώ και του Atto 3 στα 44.476 ευρώ, αναφέρει το Reuters .
Συμπαγές σύμφωνα με τα σύγχρονα πρότυπα, το Atto 2 έχει μήκος 4.310 χλστ, πλάτος 1.798 χλστ και ύψος 1.676 χλστ με μεταξόνιο 2.682 χλστ. Διαθέτει μπαταρία blade (CTB).
Ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Ασφάλειας Αυτοκινήτων, NCAP, εξέδωσε ένα «δεν συνιστάται» σχετικά με το adaptive cruise control, που χρησιμοποιείται στο Atto 3 της BYD τον Οκτώβριο, θέτοντας σε κίνδυνο τα σχέδια μάρκετινγκ της εταιρείας, καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία προσπαθεί να επεκτείνει τις πωλήσεις της στη Γηραιά Ήπειρο.