Η BYD κυριαρχεί στην κινέζικη αγορά αυτοκινήτου

Οι εταιρείες που ηγούνται των EV της Κίνας όπως είναι και η BYD, κερδίζουν γρήγορα μερίδιο αγοράς από τις παλαιές αυτοκινητοβιομηχανίες

Ακούστε το άρθρο

Καθώς οι πωλήσεις στην Κίνα συνεχίζουν να αυξάνονται στο εσωτερικό, η BYD δεν σκοπεύει να επιβραδύνει. Η BYD έκανε ρεκόρ, πουλώντας πάνω από 500.000 NEV (EVs και PHEVs) τον Νοέμβριο, δεύτερο συνεχόμενο μήνα, με πάνω από μισό εκατομμύριο πωλήσεις οχημάτων.

Το φθηνότερο ηλεκτρικό της αυτοκίνητο, το Seagull ή αλλιώς Dolphin Mini για την Ευρώπη, ήταν και πάλι το όχημα με τις περισσότερες πωλήσεις στην Κίνα τον περασμένο μήνα. Και αυτό το αποτέλεσμα, περιλαμβάνει μοντέλα που κινούνται και με βενζίνη. Το Seagull EV της BYD, ξεκινά λιγότερο από 10.000 $ (69.800 γιουάν) ή αλλιώς 9.634 ευρώ στην Κίνα, ως μια από τις πιο προσιτές επιλογές.

Η ξαφνική στροφή προς τα ηλεκτρικά οχήματα στην Κίνα, «έχει πιάσει στον ύπνο» αρκετούς παραδοσιακούς αντιπάλους. Πολλοί, συμπεριλαμβανομένων των Volkswagen, Toyota, Nissan, Honda, Hyundai, Ford, GM και άλλων, προσαρμόζουν πλέον  τα σχέδιά τους, αφού έχασαν μεγάλο μερίδιο της αγοράς.

Η BYD κατακλύζει την αγορά αυτοκινήτου

Στην αντιπέρα όχθη, αφού κυριάρχησαν στην εγχώρια αγορά, οι ηγέτες των EV της Κίνας, πιέζουν επιθετικά, για ακόμα μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς στο εξωτερικό.

Η BYD έχει λανσάρει μερικά από τα πιο δημοφιλή EV της, όπως το Dolphin, το Atto 3 SUV και το χαμηλού κόστους Seagull, σε βασικές αγορές του εξωτερικού. Η BYD είναι ήδη μια κορυφαία μάρκα EV στη Νοτιοανατολική Ασία και τη Λατινική Αμερική. Αρχίζει επίσης να αποκτά ερείσματα στις έδρες καθιερωμένων αντιπάλων, όπως είναι η Ιαπωνία, η Ευρώπη και η Νότια Κορέα.

Η αύξηση των πωλήσεων της BYD, έχει αναγκάσει τις παλαιού τύπου αυτοκινητοβιομηχανίες, να κάνουν δραστικές κινήσεις για να συμβαδίσουν. Οι Volkswagen, Nissan, Ford, Stellantis και άλλοι, έχουν ανακοινώσει μεγάλα σχέδια αναδιάρθρωσης, καθώς έχουν πιο αργές πωλήσεις.

Η BYD κατακλύζει την αγορά αυτοκινήτου

Πιο πρόσφατα, μια έκθεση του Nikkei την Τρίτη, ισχυρίστηκε ότι η Honda και η Nissan, πλησιάζουν σε μια συγχώνευση για τα EV. Η έκθεση ανέφερε, ότι οι παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες, θα συνεργάζονταν, για να μειώσουν τη διαφορά με την BYD και την Tesla. Με περίπου 8 εκατομμύρια συνδυασμένες πωλήσεις, η συγχώνευση, θα δημιουργήσει σύντομα, έναν από τους μεγαλύτερους ομίλους αυτοκινήτων παγκοσμίως.

abb_img