Η BYD εξασφάλισε μια νέα συμφωνία με την ιαπωνική κυβέρνηση, για τη χρήση των ηλεκτρικών της οχημάτων, ως κινητές πηγές ενέργειας. Ο γίγαντας των EV της Κίνας, φαίνεται να θέλει να αποκτήσει έδαφος στην Ιαπωνία, η οποία ήταν ιστορικά «ανελέητη» για τις ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες. Η αγορά αυτοκινήτων της Ιαπωνίας, κυριαρχείται από εγχώριους παίκτες, συμπεριλαμβανομένης της Toyota, η οποία αντιπροσώπευε πάνω από το 36% της αγοράς πέρυσι.
Η BYD κυκλοφόρησε το πρώτο της EV, το Atto 3, στην Ιαπωνία στις αρχές του 2023, ξεκινώντας από περίπου 30.000 $ (4,4 εκατομμύρια γιεν) ή 28.363 ευρώ. Έκτοτε, η εταιρεία παρουσίασε αρκετά από τα κορυφαία σε πωλήσεις EV της, καθώς προσβλέπει σε μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς. Το χαμηλού κόστους Dolphin EV, εντάχθηκε στη κυκλοφορία πέρυσι. Ξεκινώντας από μόλις 24.500 δολάρια (3,63 εκατομμύρια γιεν) ή 23.163 ευρώ, η ηλεκτρική σειρά της BYD, θα προκαλέσει τα δημοφιλή Toyota Prius και Nissan LEAF.
Πιο πρόσφατα, η εταιρεία, αποκάλυψε το ηλεκτρικό σεντάν Seal, έναν άμεσο ανταγωνιστή του Tesla Model 3. Μετά την κυκλοφορία του Seal τον Ιούνιο, το ηλεκτρικό σεντάν της BYD, ήταν το EV με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην Ιαπωνία μέχρι τον Αύγουστο. Τώρα, ο γίγαντας των EV της Κίνας, προσβλέπει σε ακόμη μεγαλύτερο ρόλο στην Ιαπωνία.
Η BYD θα χρησιμοποιήσει ηλεκτρικά ηλεκτρικά οχήματα ως κινητές πηγές ενέργειας στην Ιαπωνία
Η BYD Japan ανακοίνωσε ότι συνήψε συμφωνία με τις τοπικές κοινότητες, για τη χρήση των ηλεκτρικών της οχημάτων, για την πρόληψη καταστροφών. Στις 4 Δεκεμβρίου, 10 καταστήματα BYD στην περιοχή, υπέγραψαν συμφωνίες για την υποστήριξη της κοινότητας. Η εταιρεία ανέφερε σε ανακοίνωσή της ότι ο κύριος σκοπός είναι, «η εξασφάλιση ταχείας και σταθερής παροχής ηλεκτρικής ενέργειας, σε περίπτωση καταστροφής».
Η κινεζική εταιρεία, θα παρέχει ηλεκτρική ενέργεια στα κέντρα εκκένωσης, χρησιμοποιώντας την τεχνολογία Vehicle-to-Home (V2H). Εάν διακοπεί η τροφοδοσία, τα EV της BYD είναι εξοπλισμένα με έναν προσαρμογέα V2H, ο οποίος επιτρέπει έως και 1.500 kW ενέργειας που αποθηκεύεται στα οχήματα, να τροφοδοτούν τα σπίτια και τις συσκευές τους.
Σύμφωνα με την BYD, το ηλεκτρικό SUV Atto 3, μπορεί να παρέχει αρκετή ηλεκτρική ενέργεια για ένα νοικοκυριό για περίπου τέσσερις ημέρες. Δεδομένου ότι τα ηλεκτρικά οχήματα μπορούν να μετακινηθούν εύκολα, είναι επίσης ιδανικές πηγές ενέργειας, για κέντρα εκκένωσης και άλλες εγκαταστάσεις αντιμετώπισης καταστροφών.
Η συμφωνία αναμένεται να βοηθήσει την BYD να αποκτήσει ερείσματα στην Ιαπωνία, η οποία ιστορικά ήταν μια αγορά προκλήσεων για τις εισαγωγές. Κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2024, η BYD πούλησε 1.742 EV στην Ιαπωνία, αυξημένα κατά 96% από πέρυσι. Η BYD είναι τώρα το νούμερο 14 στην κατάταξη των εισαγωγών της Ιαπωνίας, από 19 πέρυσι. Αν και μπορεί να μην φαίνεται πολύ, μόλις 10.785 ηλεκτρικά αυτοκίνητα εισήχθησαν στην Ιαπωνία κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους.
Αφού το Οικονομικό και Εμπορικό Γραφείο της Κεντρικής Ιαπωνίας διοργάνωσε ένα σεμινάριο τον περασμένο μήνα για να εξερευνήσει την τεχνολογία ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία (BEV), τα ηλεκτρικά οχήματα της BYD έκλεψαν την παράσταση. Παρόλο που εκτέθηκαν πάνω από 16 ξένα EV, το Atto 3 της BYD έλαβε τη μεγαλύτερη προσοχή. Αρκετοί παρευρισκόμενοι μάλιστα ρώτησαν, «Πώς μπορεί να παραχθεί με τόσο χαμηλό κόστος»;