Η BYD προσθέτει αυτόνομο σύστημα στάθμευσης επιπέδου 4 στο ADAS

Η BYD ανακοινώνει μια λειτουργία αυτόνομης στάθμευσης επιπέδου L4 για το σύστημα ADAS «God's Eye» στην Κίνα

Ακούστε το άρθρο

Η BYD ανακοινώνει μια λειτουργία αυτόνομης στάθμευσης επιπέδου L4 για το σύστημα ADAS «God’s Eye» στην Κίνα και υπόσχεται να φέρει πλήρως την ευθύνη, για οποιαδήποτε ζημιά προκληθεί από τη χρήση του ADAS κατά τη στάθμευση.

Σύμφωνα με μια ανάρτηση στο Weibo από την BYD, η εταιρεία θα κυκλοφορήσει σύντομα μια ενημέρωση OTA για τις παραλλαγές του συστήματος ADAS God’s Eye B και C, η οποία περιλαμβάνει εκτεταμένα σενάρια στάθμευσης και στάθμευση σε τρεις ταχύτητες: οι παραλλαγές B και C χρησιμοποιούνται σε premium και μαζικής παραγωγής μοντέλα, μέχρι μικρά ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Μιλάμε για ένα σύστημα στάθμευσης L4, που επιτρέπει στα αυτοκίνητα να παρκάρουν ανεξάρτητα χωρίς τη βοήθεια του οδηγού, σε ορισμένες περιπτώσεις. Η BYD αναλαμβάνει την ευθύνη για τον ελιγμό στάθμευσης. Ο οδηγός δεν φέρει ευθύνη.

Σε μια δήλωση, η BYD το διατυπώνει ως εξής: «Είμαστε οι πρώτοι στον κόσμο που προτείνουμε εγγύηση για αυτόνομη στάθμευση». Η BYD θα καλύψει όλα τα έξοδα επισκευής, τις υλικές ζημιές σε τρίτους και την αποζημίωση για σωματικές βλάβες που ενδέχεται να προκύψουν λόγω δυσλειτουργιών ή σφαλμάτων αλγορίθμου στο σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης. Ωστόσο, ο Όμιλος, δεν προβλέπει πολλές περιπτώσεις: «Η κίνησή μας αντανακλά την απόλυτη εμπιστοσύνη στο God’s Eye ADAS», πρόσθεσε η εταιρεία.

Η BYD ανακοίνωσε επίσης ότι σύντομα θα ακολουθήσει μια σημαντική ενημέρωση του συστήματος «God’s Eye», η οποία αποσκοπεί στη βελτίωση της οδήγησης και της ασφάλειας, εκτός από τη στάθμευση. Η εταιρεία παρουσίασε το ADAS για πρώτη φορά τον Φεβρουάριο του 2025 και λίγο αργότερα ανακοίνωσε ότι θα εγκατασταθεί και στα μικρά αυτοκίνητά της .

Το σύστημα υποβοήθησης, θα είναι επομένως διαθέσιμο σε όλα τα οχήματα της BYD, ακόμη και στο Seagull, το οποίο σήμερα κοστίζει μόλις 9.300 ευρώ στην Κίνα. Πριν από λίγες ημέρες, η BYD ανακοίνωσε ότι ο αριθμός των οχημάτων που είναι εξοπλισμένα με το «God’s Eye», είχε ήδη ξεπεράσει το όριο του 1 εκατομμυρίου.

Μεταξύ άλλων, το «God’s Eye» επιτρέπει την αυτοματοποιημένη οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο, υπό την επίβλεψη του οδηγού. Η στάθμευση αποτελεί ήδη μέρος της γκάμας λειτουργιών, αλλά όχι σύμφωνα με το Επίπεδο 4, όπως εισάγεται τώρα σε όλες τις παραλλαγές του συστήματος. Η BYD διαφοροποιεί τρεις παραλλαγές του ADAS: Το κορυφαίο μοντέλο του God’s Eye A είναι το DiPilot 600, το οποίο λειτουργεί με τρία LiDAR και χρησιμοποιείται κυρίως από την υπερπολυτελή μάρκα Yangwang.

Το God’s Eye B είναι το DiPilot 300, το οποίο λειτουργεί με ένα LiDAR και χρησιμοποιείται κυρίως στη μάρκα Denza και σε ορισμένα premium οχήματα BYD. Τα πιο προσιτά μοντέλα, από την άλλη πλευρά, χρησιμοποιούν την έκδοση C, που ονομάζεται DiPilot 100, η ​​οποία δεν χρησιμοποιεί LiDAR και αντ’ αυτού βασίζεται σε κάμερες και αναγνώριση εικόνας.

Πηγή: electrive.com