Η BYD θα αμφισβητήσει την Hyundai και την Kia στην έδρα τους

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες της Κορέας, θα αντιμετωπίσουν τα εισερχόμενα ηλεκτρικά μοντέλα της BYD, όπως το Dolphin, το Atto 3 και το Seal.

Ακούστε το άρθρο

Ο κορυφαίος κατασκευαστής EV της Κίνας, πρόκειται να ταρακουνήσει δραστικά την αγορά αυτοκινήτων της Νότιας Κορέας. Η BYD ανακοίνωσε επίσημα τα σχέδιά της, να κυκλοφορήσει στη Νότια Κορέα, χαμηλού κόστους ηλεκτρικά οχήματα, που είναι έτοιμα να αμφισβητήσουν την Hyundai και την Kia στην έδρα τους.

Η BYD επιβεβαίωσε τα σχέδια να εισέλθει στη Νότια Κορέα αυτή την εβδομάδα, μια αγορά που κυριαρχείται από εγχώριες αυτοκινητοβιομηχανίες, συμπεριλαμβανομένων των Hyundai και Kia. Σε ένα δελτίο τύπου (μέσω Yonhap), η θυγατρική της BYD στην Κορέα, ανακοίνωσε ότι «ολοκλήρωσε τις απαιτούμενες ρυθμίσεις, για την κυκλοφορία των εμπορικών σημάτων επιβατικών αυτοκινήτων στην εγχώρια αγορά».

Η BYD θα αμφισβητήσει τη Hyundai και την Kia στη Νότια Κορέα

Η BYD σχεδιάζει να κυκλοφορήσει οχήματα ήδη από το επόμενο έτος, αν και δεν έχει οριστεί συγκεκριμένη ημερομηνία. Η εταιρεία δημιουργεί ένα δίκτυο πωλήσεων και υπηρεσιών στην χώρα, καθώς οριστικοποιεί τις λεπτομέρειες. Στον ιστότοπο της BYD για την Κορέα, υπάρχει τώρα ένα μήνυμα που λέει «Γεια σου Κορέα, προσεχώς».

Ο κινεζικός γίγαντας αυτοκινήτων, πουλά επαγγελματικά οχήματα στην Κορέα από το 2016, αλλά αυτή θα είναι η πρώτη φορά, που θα λανσάρει επιβατικά μοντέλα. Η BYD είναι γνωστή για τα εξαιρετικά προσιτά EV μοντέλα της, όπως το Seagull, το Dolphin και το Atto 3 SUV.

Η κορεατικές Hyundai και Kia παρουσιάζουν επίσης, νέα EV χαμηλού κόστους. Τον Ιούλιο, η Hyundai άνοιξε τις προ-παραγγελίες για το νέο Casper Electric στην εγχώρια αγορά της, ξεκινώντας από μόλις 23.000 $. Το συμπαγές ηλεκτρικό SUV EV3 της Kia, ξεκινά από μόλις $30.700.

Τον Σεπτέμβριο, η Kia άνοιξε το πρώτο της εργοστάσιο μόνο για EV στην Κορέα, το EVO, για την κατασκευή του EV3 και των επερχόμενων μοντέλων EV4. Το EV4 είναι η αντίληψη της Kia, για ένα βασικό ηλεκτρικό σεντάν, που πρόκειται να κυκλοφορήσει τον επόμενο χρόνο. Το εργοστάσιο EVO, θα μπορεί να κατασκευάζει έως και 150.000 EV χαμηλού κόστους ετησίως.

Η BYD θα αμφισβητήσει τη Hyundai και την Kia στη Νότια Κορέα

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες ωστόσο της Κορέας, θα αντιμετωπίσουν τα εισερχόμενα ηλεκτρικά μοντέλα της BYD, όπως το Dolphin, το Atto 3 και το Seal. Στην Κίνα, το Seagull EV της BYD ξεκινά από κάτω από 10.000 $. Ακόμη και σε αγορές του εξωτερικού, όπως η Βραζιλία και το Μεξικό, οι τιμές του Dolphin, ξεκινούν από περίπου 20.000 δολάρια.

Καθώς η ζήτηση για προσιτά ηλεκτρικά μοντέλα συνεχίζει να αυξάνεται, θα είναι ενδιαφέρον να παρακολουθήσουμε πώς θα διαμορφωθούν οι πωλήσεις EV στην Κορέα, τα επόμενα χρόνια. Η Hyundai και η Kia κυριαρχούν στην αγορά. Τον Αύγουστο, πουλήθηκαν 13.315 EVs στην Κορέα (+79% σε ετήσια βάση).

abb_img