Ο κορυφαίος κατασκευαστής EV της Κίνας, πρόκειται να ταρακουνήσει δραστικά την αγορά αυτοκινήτων της Νότιας Κορέας. Η BYD ανακοίνωσε επίσημα τα σχέδιά της, να κυκλοφορήσει στη Νότια Κορέα, χαμηλού κόστους ηλεκτρικά οχήματα, που είναι έτοιμα να αμφισβητήσουν την Hyundai και την Kia στην έδρα τους.
Η BYD επιβεβαίωσε τα σχέδια να εισέλθει στη Νότια Κορέα αυτή την εβδομάδα, μια αγορά που κυριαρχείται από εγχώριες αυτοκινητοβιομηχανίες, συμπεριλαμβανομένων των Hyundai και Kia. Σε ένα δελτίο τύπου (μέσω Yonhap), η θυγατρική της BYD στην Κορέα, ανακοίνωσε ότι «ολοκλήρωσε τις απαιτούμενες ρυθμίσεις, για την κυκλοφορία των εμπορικών σημάτων επιβατικών αυτοκινήτων στην εγχώρια αγορά».
Η BYD σχεδιάζει να κυκλοφορήσει οχήματα ήδη από το επόμενο έτος, αν και δεν έχει οριστεί συγκεκριμένη ημερομηνία. Η εταιρεία δημιουργεί ένα δίκτυο πωλήσεων και υπηρεσιών στην χώρα, καθώς οριστικοποιεί τις λεπτομέρειες. Στον ιστότοπο της BYD για την Κορέα, υπάρχει τώρα ένα μήνυμα που λέει «Γεια σου Κορέα, προσεχώς».
Ο κινεζικός γίγαντας αυτοκινήτων, πουλά επαγγελματικά οχήματα στην Κορέα από το 2016, αλλά αυτή θα είναι η πρώτη φορά, που θα λανσάρει επιβατικά μοντέλα. Η BYD είναι γνωστή για τα εξαιρετικά προσιτά EV μοντέλα της, όπως το Seagull, το Dolphin και το Atto 3 SUV.
Η κορεατικές Hyundai και Kia παρουσιάζουν επίσης, νέα EV χαμηλού κόστους. Τον Ιούλιο, η Hyundai άνοιξε τις προ-παραγγελίες για το νέο Casper Electric στην εγχώρια αγορά της, ξεκινώντας από μόλις 23.000 $. Το συμπαγές ηλεκτρικό SUV EV3 της Kia, ξεκινά από μόλις $30.700.
Τον Σεπτέμβριο, η Kia άνοιξε το πρώτο της εργοστάσιο μόνο για EV στην Κορέα, το EVO, για την κατασκευή του EV3 και των επερχόμενων μοντέλων EV4. Το EV4 είναι η αντίληψη της Kia, για ένα βασικό ηλεκτρικό σεντάν, που πρόκειται να κυκλοφορήσει τον επόμενο χρόνο. Το εργοστάσιο EVO, θα μπορεί να κατασκευάζει έως και 150.000 EV χαμηλού κόστους ετησίως.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες ωστόσο της Κορέας, θα αντιμετωπίσουν τα εισερχόμενα ηλεκτρικά μοντέλα της BYD, όπως το Dolphin, το Atto 3 και το Seal. Στην Κίνα, το Seagull EV της BYD ξεκινά από κάτω από 10.000 $. Ακόμη και σε αγορές του εξωτερικού, όπως η Βραζιλία και το Μεξικό, οι τιμές του Dolphin, ξεκινούν από περίπου 20.000 δολάρια.
Καθώς η ζήτηση για προσιτά ηλεκτρικά μοντέλα συνεχίζει να αυξάνεται, θα είναι ενδιαφέρον να παρακολουθήσουμε πώς θα διαμορφωθούν οι πωλήσεις EV στην Κορέα, τα επόμενα χρόνια. Η Hyundai και η Kia κυριαρχούν στην αγορά. Τον Αύγουστο, πουλήθηκαν 13.315 EVs στην Κορέα (+79% σε ετήσια βάση).