Η BYD κυκλοφόρησε το φορτηγό Shark PHEV στην αγορά της Βραζιλίας στις 19 Οκτωβρίου. Οι τιμές για το φορτηγό, ξεκινούν από 379.800 ρεάλ (66.700 USD) και το λανσάρισμα πραγματοποιήθηκε στη Goiania, στην αγροτική «καρδιά» της Βραζιλίας. Οι προπωλήσεις του BYD Shark, ξεκίνησαν στη Βραζιλία στις 3 Οκτωβρίου και υποστηρίζεται ότι το φορτηγό έχει προσελκύσει περίπου 1.500 παραγγελίες σε 20 ημέρες. Ο Henrique Antunes, εμπορικός διευθυντής της BYD Βραζιλίας, προβλέπει πωλήσεις μεταξύ 10.000 και 15.000 ετησίως, κάτι που θα το εκτοξεύσει, σε ένα από τα πέντε μεσαίου μεγέθους pickup φορτηγά, με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην Βραζιλία.
Επί του παρόντος, η BYD προσφέρει ένα κιτ ηλιακής φόρτισης, έναν φορητό φορτιστή και ένα έτος δωρεάν ασφάλιση, με κάθε κράτηση ως κίνητρο. Το Shark θα έρθει αντιμέτωπο με τα Toyota Hilux και Ford Ranger που έχουν τις μεγαλύτερες πωλήσεις. Να σημειωθεί ότι αυτή τη στιγμή, τα φορτηγά βενζίνης και ντίζελ, κυριαρχούν στις πωλήσεις στην αγορά.
Η κυκλοφορία του Shark στη Βραζιλία, ακολουθεί την προηγούμενη εισαγωγή του μοντέλου στην αγορά του Μεξικού. Κυκλοφόρησε στο Μεξικό τον Μάιο, με τιμή 899.980 μεξικανικά πέσος (53.400 USD). Να σημειωθεί ότι μέχρι στιγμής φέτος, η BYD είχε εκρηκτική ανάπτυξη στην αγορά της Βραζιλίας, με τις πωλήσεις τους το πρώτο εννεάμηνο του έτους, να αυξάνονται περίπου κατά 700%, καθιστώντας τη μάρκα 10η best seller.
Το Shark χρησιμοποιεί την πλατφόρμα DMO της BYD, η οποία χρησιμοποιείται επίσης από το Fang Cheng Bao Bao 5. Είναι μια ειδική πλατφόρμα body-on-frame για PHEV. Η πλατφόρμα DMO, δίνει προτεραιότητα στην ενεργειακή απόδοση, ενσωματώνοντας τα πλεονεκτήματα της τεχνολογίας DM-i και DM-p της BYD. Επιπλέον, επιτρέπει πραγματική ικανότητα εκτός δρόμου. Χρησιμοποιώντας το ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης, το pickup μπορεί να ρυθμίσει την κατανομή της ροπής μεταξύ εμπρός και πίσω, γρήγορα και έξυπνα.
Οι αποκρίσεις του συστήματος μετρώνται σε χιλιοστά του δευτερολέπτου, επιτρέποντας εξαιρετικά γρήγορες αποκρίσεις του κινητήρα σε αντίξοες συνθήκες, όπως σε συνθήκες πάγου. Το ηλεκτρικό κεντρικό κλείδωμα, διευκολύνει την έξυπνη μεταφορά ροπής μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα, επιτρέποντας ταχύτητες έως και 30 φορές μεγαλύτερες από ένα μηχανικό κεντρικό κλείδωμα.
Οι διαστάσεις του Shark είναι 5457,1971, 1925 χλστ (μήκος, πλάτος, ύψος) και το μεταξόνιο είναι 3260 χλστ. Το BYD έχει ωφέλιμο φορτίο έως 835 κιλά και χωρητικότητα «καρότσας» 1.450 λίτρα. Επιπλέον, το BYD Shark, έχει ικανότητα ρυμούλκησης 2.500 kg.
Η ισχύς προέρχεται από έναν συνδυασμό κινητήρα ICE και ηλεκτροκινητήρα. Ο κινητήρας 1.5T έχει μέγιστη ισχύ 231 PS και μέγιστη ροπή 310 Nm και ο πίσω κινητήρας έχει απόδοση 204 PS και ροπή 340 Nm. Η συνδυασμένη ισχύς του συστήματος είναι 435 PS με ροπή 650 Nm. Το φορτηγό χρησιμοποιεί μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου, με χωρητικότητα 29,58 kWh. Αυτό είναι αρκετό, για να παρέχει μια αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 100 χλμ υπό συνθήκες NEDC και 840 χλμ με γεμάτη μπαταρία και ρεζερβουάρ.