Η CATL παρουσιάζει μπαταρία μεγάλης αυτονομίας για υβριδικά οχήματα

Όπως αναφέρθηκε από την CATL, οι ιδιοκτήτες EREV και PHEV, μπορούν πλέον να διανύσουν 280 χιλιόμετρα αυτονομίας σε 10 λεπτά φόρτισης,

Ακούστε το άρθρο

Το Freevoy πακέτο της CATL έχει σχεδιαστεί για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις χωρητικότητας φόρτισης των EREV (ηλεκτρικά οχήματα εκτεταμένης αυτονομίας) και PHEV (plug-in υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα), επιτρέποντας πάνω από 280 χιλιόμετρα αυτονομίας σε 10 λεπτά φόρτισης.

Η Freevoy Super Hybrid Battery, υπόσχεται να εξαλείψει τη μικρή αυτονομία, την αργή φόρτιση και τη μειωμένη απόδοση χαμηλής θερμοκρασίας, που βιώνουν οι ιδιοκτήτες EREV και PHEV.

Όπως αναφέρθηκε από την CATL, οι ιδιοκτήτες EREV και PHEV, μπορούν πλέον να διανύσουν 280 χιλιόμετρα αυτονομίας σε 10 λεπτά φόρτισης, χάρη στο προϊόν εξαιρετικά γρήγορης φόρτισης. Ενώ μάρκες όπως οι Li Auto, Avatr, Deepal, Changan Nevo και Neta φέρεται να απολαμβάνουν ήδη το νέο προϊόν εξαιρετικά γρήγορης φόρτισης, έως το 2025, η μπαταρία θα χρησιμοποιηθεί σε 30 ακόμη μοντέλα υβριδικών οχημάτων.

Για να ξεκινήσει ο σχεδιασμός της νέας μπαταρίας εξαιρετικά γρήγορης φόρτισης Freevoy, η CATL χρησιμοποίησε την τεχνολογία ενσωμάτωσης συστήματος μπαταριών AB, για να συνδυάσει μπαταρίες ιόντων νατρίου και μπαταρίες ιόντων λιθίου, σε καθορισμένη αναλογία και διάταξη. Η CATL χρησιμοποίησε μικτές, σειριακές και παράλληλες συνδέσεις των μπαταριών ιόντων νατρίου και μπαταριών ιόντων λιθίου.

Αυτό βελτίωσε το εύρος των χαμηλών θερμοκρασιών κατά 5%. Στη συνέχεια, η μπαταρία ιόντων νατρίου, λήφθηκε ως το σημείο αναφοράς SOC, για την παρακολούθηση του συστήματος μπαταριών AB, για να βοηθήσει στη βαθμονόμηση του επιπέδου φόρτισης της μπαταρίας ιόντων λιθίου.

Σύμφωνα με την CATL, το προϊόν αποτελείται από μια τεχνολογία τροποποίησης επιφάνειας για το υλικό της καθόδου και μια σύνθεση ηλεκτρολύτη υψηλής τάσης, παρέχοντας ένα νανοπροστατευτικό στρώμα. Πιστεύεται ότι, με αυτόν τον καινοτόμο σχεδιασμό, μειώνονται οι παράπλευρες αντιδράσεις εντός του ενεργού στρώματος.

Η Super Hybrid Battery, μπορεί να υπερηφανεύεται για την αποτελεσματική μεταφορά ιόντων λιθίου, καθώς η CATL χρησιμοποιεί τεχνολογία επίστρωσης αγωγού ταχείας ιόντων καθόδου, καθώς και γραφίτη ταχείας φόρτισης δεύτερης γενιάς και νέες τεχνολογίες νανο-επικάλυψης για την άνοδο. Εν τω μεταξύ, σωματίδια υψηλής δραστηριότητας, διεγερμένης κατάστασης, ενσωματώθηκαν στο υλικό της καθόδου.

Κατά τη σχεδίαση της μπαταρίας, η CATL ενσωμάτωσε ευφυή αλγόριθμο και υλικό BMS που είναι βελτιστοποιημένο, για να αυξάνει την ακρίβεια ελέγχου SOC του Freevoy κατά 40% και επίσης να αυξάνει το ποσοστό καθαρής χρήσης ηλεκτρικής ενέργειας, κατά περισσότερο από 10%. Επιπλέον, αναπτύχθηκε ένα μοντέλο πρόβλεψης ισχύος πολλαπλών επιπέδων, για τα χαρακτηριστικά πόλωσης φόρτισης-εκφόρτισης της μπαταρίας. Αυτή η προσπάθεια βελτίωσε την απόδοση ισχύος των υβριδικών οχημάτων κατά 20%. 

Η CATL ανέφερε επίσης, ότι το Freevoy μπορεί να λειτουργήσει αποτελεσματικά σε σκληρές συνθήκες θερμοκρασίας, με δυνατότητες εκφόρτισης και φόρτισης, σε ακραίες χαμηλές θερμοκρασίες έως -40 βαθμούς Κελσίου και -30 βαθμούς Κελσίου αντίστοιχα. Χάρη στην τεχνολογία ακριβούς BMS πλήρους εύρους θερμοκρασίας, το προϊόν μπορεί να ξεπεράσει αποτελεσματικά τις προκλήσεις, με ανακριβή πρόβλεψη φόρτισης ή μειωμένη απόδοση ισχύος σε σκληρά περιβάλλοντα υψηλής και χαμηλής θερμοκρασίας.

Αυτή η τεχνολογία BMS, λειτουργεί επίσης για την αντιμετώπιση της αναντιστοιχίας απόδοσης μεταξύ των μπαταριών ιόντων λιθίου και ιόντων νατρίου σε χαμηλές θερμοκρασίες. Με τη νέα μπαταρία 4C με εξαιρετικά γρήγορη φόρτιση, η CATL στοχεύει να φέρει επανάσταση στην καινοτομία, στην τεχνολογία μπαταριών για EREV και PHEV.

Πηγή: catl.com

abb_img