Η CATL σχεδιάζει την ανάπτυξη νέων μπαταριών

Η CATL παρουσίασε τη νέα μπαταρία Shenxing Plus LFP η οποία βοηθά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να επιτυγχάνουν αυτονομία άνω των 1.000 χιλιομέτρων

Ακούστε το άρθρο

Λέγεται ότι η CATL ξεκίνησε την παραγωγή νέων κυψελών για μπαταρίες στερεάς κατάστασης. Ο κινεζικός γίγαντας μπαταριών, είναι γνωστό ότι θέλει να κατασκευάσει καθαρές μπαταρίες στερεάς κατάστασης, σε μικρές ποσότητες με έναρξη το 2027.

Σύμφωνα με τα κινεζικά μέσα ενημέρωσης, η CATL έχει αναπτύξει μια κυψέλη στερεάς κατάστασης, με χωρητικότητα φόρτισης 20 Ah και εκτός από την τελειοποίηση των πρωτοτύπων, θέλει τώρα να επικεντρωθεί όλο και περισσότερο στην ανάπτυξη της τεχνολογίας παραγωγής. Ως μέρος αυτού, ο Όμιλος λέγεται ότι ξεκίνησε τη δοκιμαστική παραγωγή κυψελών, με στερεό ηλεκτρολύτη.

Για το σκοπό αυτό, η CATL αύξησε τις επενδύσεις της σε Ε&Α σε μπαταρίες στερεάς κατάστασης φέτος και επέκτεινε την ομάδα της, για το πρόγραμμα σε πάνω από 1.000 άτομα, γράφει το CN EV Post. Και: «Η τρέχουσα λύση της CATL μπορεί να επιτύχει ενεργειακή πυκνότητα 500 Wh/kg για τριμερείς μπαταρίες λιθίου, μια βελτίωση άνω του 40%, σε σχέση με τις υπάρχουσες μπαταρίες». Ωστόσο, σύμφωνα με το portal, επικαλούμενο άτομο που γνωρίζει, οι προσδοκίες δεν έχουν ακόμη ικανοποιηθεί, όσον αφορά την ταχύτητα φόρτισης και τη σταθερότητα του κύκλου.

Η CATL ξεκινά τη δοκιμαστική παραγωγή κυττάρων στερεάς κατάστασης 20 Ah

Κατ’ αρχήν, η CATL στοχεύει σε μικρές σειρές παραγωγής μπαταριών στερεάς κατάστασης έως το 2027. Αυτή η ανακοίνωση έγινε από έναν ανώτερο επιστήμονα της CATL ονόματι Wu Kai στη Διεθνή Έκθεση Μπαταριών της Κίνας (CIBF) στη Σαγκάη τον Απρίλιο. Αναφέρθηκε στα κινέζικα ΜΜΕ, ότι σε μια κλίμακα από το 1 έως το 9, το επίπεδο ωριμότητας της τεχνολογίας και της διαδικασίας κατασκευής, μπορούν επί του παρόντος να κατηγοριοποιηθούν ως 4.

Η CATL θέλει να είναι στο 7 έως 8 έως το 2027, ισοδύναμο με την παραγωγή στερεάς κατάστασης μπαταριών σε μικρές ποσότητες. Όσον αφορά τη δυνητική μαζική παραγωγή, ο Wu είπε ότι εξακολουθούν να υπάρχουν προκλήσεις, συμπεριλαμβανομένου του κόστους.

Σύμφωνα με τον Wu, οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης, έχουν μεγάλες δυνατότητες, ειδικά όσον αφορά την ενεργειακή πυκνότητα. Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου με υγρό ηλεκτρολύτη, φτάνουν επί του παρόντος το όριο τους στα 350 Wh/kg. Σύμφωνα με την WU, είναι δύσκολο να βελτιωθούν περαιτέρω. Η CATL παρουσίασε τη νέα μπαταρία Shenxing Plus LFP στο Auto China στο Πεκίνο την άνοιξη, για παράδειγμα, η οποία έχει σχεδιαστεί για να βοηθά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να επιτυγχάνουν αυτονομία άνω των 1.000 χιλιομέτρων.

abb_img