Το πιλοτικό έργο E.ON Bi-clEVer δοκιμάζει τη χρήση αμφίδρομης φόρτισης σε ιδιωτικά νοικοκυριά. Σύμφωνα με την Ε.ΟΝ, το έργο δείχνει ότι από όχημα σε σπίτι και από όχημα σε δίκτυο, μπορούν να εξοικονομήσουν περίπου 900 ευρώ ετησίως.
Το πιλοτικό έργο E.ON Bi-clEVer, δείχνει ότι οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα μπορούσαν να εξοικονομήσουν έως και 920 ευρώ ετησίως, μέσω αμφίδρομης φόρτισης. Αυτή η εξοικονόμηση κόστους, προκύπτει από το συνδυασμό των περιπτώσεων χρήσης όχημα σε σπίτι (η ενέργεια από την μπαταρία του οχήματος χρησιμοποιείται στο σπίτι) και από όχημα σε δίκτυο (η ενέργεια από την μπαταρία του οχήματος τροφοδοτείται στο ηλεκτρικό δίκτυο).
Εκτός από την εξοικονόμηση αμφίδρομης φόρτισης, η E.ON εκτιμά επίσης ότι οι ιδιοκτήτες ενός ηλιακού συστήματος συσσωρευτών και μιας αμφίδρομης εγκατάστασης, μπορούν να εξοικονομήσουν έως και 420 ευρώ ετησίως, μεγιστοποιώντας τη δική τους κατανάλωση ηλιακής ενέργειας και κάνοντας στοχευμένη χρήση των δυναμικών τιμολογίων ηλεκτρικής ενέργειας. Η εξοικονόμηση θα επιτυγχανόταν με την ελαχιστοποίηση της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας από το δίκτυο και με την αγορά ενέργειας με βελτιστοποιημένο κόστος, κατά τη διάρκεια ευνοϊκών «χρονικών παραθύρων» και την προσωρινή αποθήκευση της στο αυτοκίνητο, για μελλοντική κατανάλωση.
Σύμφωνα με την E.ON, το έργο δείχνει επίσης ότι ένας βαθμός αυτάρκειας έως και 51% ετησίως μπορεί να επιτευχθεί με ένα ηλιακό σύστημα συσσωρευτών και ένα αμφίδρομα χρησιμοποιούμενο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, με μπαταρία 42 kWh. Αυτό λαμβάνει υπόψη όχι μόνο τις ενεργειακές απαιτήσεις του νοικοκυριού, αλλά και την ισχύ που απαιτείται για την οδήγηση του ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Με ένα πρόσθετο σύστημα αποθήκευσης μπαταριών, ο βαθμός αυτάρκειας των πιλοτικών χρηστών, μπορεί ακόμη και να αυξηθεί έως και 59%.
«Στο μέλλον, η εμπορία ηλεκτρικής ενέργειας από το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, θα μπορούσε επίσης να αποφέρει εισόδημα έως και 500 ευρώ ετησίως. Στο μέλλον, εργαζόμαστε ώστε οι χρήστες, να αγοράζουν ενέργεια σε περιόδους που οι τιμές ηλεκτρικής ενέργειας είναι ιδιαίτερα ευνοϊκές και να την αποθηκεύουν στο e-car τους, για να την πουλήσουν αργότερα και να την τροφοδοτήσουν ξανά στο δίκτυο την κατάλληλη στιγμή, αφού αυτή η διαδικασία είναι αυτοματοποιημένη. Με αυτόν τον τρόπο, οι οδηγοί ηλεκτρονικών αυτοκινήτων, παρέχουν στην αγορά και το δίκτυο πολύτιμη ευελιξία, παρέχοντας βιώσιμα παραγόμενη ενέργεια, όταν λιγότερη από αυτή είναι διαθέσιμη στην αγορά», λέει ο Jens Michael Peters, Διευθύνων Σύμβουλος για Ενεργειακές Λύσεις και Ηλεκτροκίνηση στην E.ON Energie. Deutschland.
«Ταυτόχρονα, η παρακολούθηση των ροών ενέργειας, έδειξε ότι η παροχή τόσο μεγάλων ποσοτήτων ενέργειας από την μπαταρία του οχήματος, δεν είναι απαραίτητη για να χρησιμοποιηθούν οικονομικά ελκυστικές εφαρμογές», εξηγεί ο Mark Ritzmann, Διευθύνων Σύμβουλος της E.ON Group Innovation. «Ως E.ON, βλέπουμε τεράστιες δυνατότητες στην περαιτέρω ανάπτυξη της τεχνολογίας αμφίδρομης φόρτισης, η οποία όχι μόνο προσφέρει εκτεταμένα οφέλη για τους πελάτες, αλλά προσφέρει επίσης τεράστιες ευκαιρίες για ολόκληρο το μελλοντικό ενεργειακό σύστημα, μέσω της ενδιάμεσης αποθήκευσης ενέργειας».