Η Ferrari λανσάρει τον ψεύτικο ήχο εξάτμισης στα ηλεκτρικά της μοντέλα

Η Ferrari σχεδιάζει να λανσάρει το πρώτο της ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο στην αγορά το τέταρτο τρίμηνο του 2025.

Ακούστε το άρθρο

Η Ferrari σχεδιάζει να λανσάρει το πρώτο της ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο στην αγορά το τέταρτο τρίμηνο του έτους. Η ιταλική εταιρεία, εξακολουθεί να κρατάει αυστηρώς απόρρητα τα δεδομένα και τα χαρακτηριστικά. Ένα πρωτότυπο, κινηματογραφήθηκε με ψεύτικο ήχο εξάτμισης, που μοιάζει με αυτόν, ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Το γεγονός ότι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων αρέσκονται να «καμουφλάρουν» τα πρωτότυπα των νέων ηλεκτρικών μοντέλων τους, με έναν εικονικό σωλήνα εξάτμισης, δεν είναι κάτι καινούργιο. Τέτοια πρωτότυπα μπορούν να τα δει κανείς ξανά και ξανά. Κατά κανόνα, ωστόσο, τα πρωτότυπα ηλεκτρικών αυτοκινήτων, τείνουν να παρουσιάζονται περνώντας σχεδόν αθόρυβα δίπλα από τους φωτογράφους.

Όχι βέβαια για το όχημα που φιλμαρίστηκε στην Ιταλία πριν από μερικές εβδομάδες. Αυτή είναι η επερχόμενη ηλεκτρική Ferrari, η οποία αναφέρεται ως F244 στο βίντεο του Instagram. Στο σύντομο βίντεο, μπορείτε όχι μόνο να δείτε μια ψεύτικη εξάτμιση, αλλά και να ακούσετε έναν θόρυβο οδήγησης, που μοιάζει με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Στην ηχογράφηση, το αυτοκίνητο κυλάει πολύ αργά, μπροστά από την πύλη του εργοστασίου, με ένα βουητό από τον κινητήρα.

Η Ferrari εισάγει τον ψεύτικο ήχο εξάτμισης στα ηλεκτρικά της μοντέλα

Ο διευθύνων σύμβουλος της Ferrari, Benedetto Vigna, έχει ήδη δηλώσει στο παρελθόν ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν χρειάζεται να είναι ήσυχα γι ‘αυτόν. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο ήχος του κινητήρα, έχει μεγάλη συναισθηματική σημασία για τους πελάτες μιας μάρκας σπορ αυτοκινήτων όπως η Ferrari. Το απόσπασμα βίντεο, είναι ακόμα πολύ σύντομο για να έχετε μια πραγματική εικόνα αυτής της λειτουργίας, πώς ακούγεται σε διαφορετικές καταστάσεις οδήγησης, ή εάν οι πελάτες μπορούν ακόμη και να επιλέξουν μεταξύ διαφορετικών ήχων.

Το μόνο σίγουρο μέχρι στιγμής, είναι ότι η ηλεκτρική Ferrari θα είναι ένα μοντέλο, που θα κατασκευαστεί στο νέο εργοστάσιο στο Μαρανέλο και ότι θα λάβει στοιχεία μπαταρίας από τον μακροχρόνιο συνεργάτη μπαταριών της Ferrari την SK On (για τα υβριδικά μοντέλα). Η Ferrari θα παρουσιάσει όλες τις λεπτομέρειες αργότερα μέσα στο έτος.

abb_img