Η Fiat κλείνει το εργοστάσιο του 500e για 1 μήνα λόγω χαμηλής ζήτησης

Η Fiat θα κλείσει το εργοστάσιό της στο Mirafiori της Ιταλίας για τέσσερις εβδομάδες, ξεκινώντας από σήμερα Παρασκευή.

Ακούστε το άρθρο

Η Fiat θα κλείσει το εργοστάσιό της στο Mirafiori για τέσσερις εβδομάδες, από την Παρασκευή. Η Stellantis υποστηρίζει ότι οφείλεται στη χαμηλή ζήτηση για το ιταλικό ηλεκτρικό δίθυρο αυτοκίνητο πόλης.

Οι ειδήσεις για μια «επιβράδυνση των EV», είναι σίγουρα συνηθισμένη είδηση, στα πρωτοσέλιδα του τύπου και οχι μόνο. Αν και οι πωλήσεις EV συνεχίζουν να αυξάνονται σε ολόκληρο τον κόσμο, αυτή η ανάπτυξη δεν συμβαδίζει με τα αρχικά σχέδια των εδραιωμένων αυτοκινητοβιομηχανιών, να μεταφέρουν γρήγορα και απρόσκοπτα αγοραστές αυτοκινήτων ICE στα EV, κάτι που δεν εξελίσσεται και τόσο ομαλά.

Πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν επαναξιολογήσει τα σχέδιά τους για τα EV, αναγκάζοντάς έτσι αυτές, να επιταχύνουν τα πρότζεκτ αυτοκινήτων ICE που κάποτε παραγκωνίστηκαν και να πατήσουν φρένο, στα EV προϊόντα τους. 

Το τελευταίο θύμα μιας πιο ήπιας από το αναμενόμενο αγοράς EV είναι το Fiat 500e. Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Reuters , η Stellantis ανακοίνωσε ότι θα μείνει σε αδράνεια το εργοστάσιο που παράγει το δίθυρο ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης, για τέσσερις εβδομάδες, εν μέρει λόγω της κακής ζήτησης.

Ο Stellantis είπε στο Reuters, ότι αυτό το μέτρο ήταν απαραίτητο, επειδή δεν υπήρχαν αρκετές παραγγελίες εντός και εκτός Ευρώπης, για να διατηρηθεί η παραγωγή από το ιταλικό εργοστάσιο. Η περίοδος διακοπής λειτουργίας, θα ξεκινήσει αυτήν την Παρασκευή και θα διαρκέσει τέσσερις εβδομάδες.

Επί του παρόντος, το Fiat 500e κατασκευάζεται μόνο σε ένα εργοστάσιο, το εργοστάσιο του Mirafiori στο Τορίνο της Ιταλίας. Αυτό είναι ένα ιστορικό εργοστάσιο, που βρίσκεται στην πατρίδα της ίδιας της Fiat. Είναι επίσης ο τόπος της «γκρίνιας» του εργατικού σωματείου της Αυτοκινητοβιομηχανίας της Ιταλίας.

Οι ντόπιοι εργαζόμενοι θέλουν να κατασκευαστεί ένα μοντέλο μεγαλύτερου όγκου, πιο προσιτό στο εργοστάσιο, αντί μόνο του Fiat 500e. Έτσι, η Stellantis θα επενδύσει 110 εκατομμύρια δολάρια στο εργοστάσιο και θα υιοθετήσει αυτό που αποκαλεί «μπαταρία υψηλότερης απόδοσης», για να παράγει μια υβριδική έκδοση του νέου 500e, στο ίδιο εργοστάσιο.

Πηγή: insideevs.com 

abb_img