Μοιράσου το!

Η Firefly ενσωματώνει την τεχνολογία ανταλλαγής μπαταριών της CATL

Η συνεργασία μεταξύ Nio και CATL ξεκίνησε πριν έναν χρόνο, με στόχο την ανάπτυξη μακροχρόνιων μπαταριών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Ακούστε το άρθρο

Η Nio και η CATL συνεργάστηκαν για την ανάπτυξη ενός δικτύου ανταλλαγής μπαταριών, χρησιμοποιώντας την τεχνολογία «Choco-Swap» της CATL. Αυτή η τεχνολογία θα εφαρμοστεί σε νέα μοντέλα της Firefly, μιας θυγατρικής της Nio. Το πρώτο μοντέλο της Firefly, ένα μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο τεσσάρων μέτρων, παρουσιάστηκε τον Δεκέμβριο και δεν θα χρησιμοποιεί το σύστημα ανταλλαγής μπαταριών της Nio, καθώς οι τυπικές μπαταρίες της, δεν ταιριάζουν σε αυτό το μικρό όχημα. Ωστόσο, τα επερχόμενα μοντέλα της Firefly, θα βασίζονται στο σύστημα Choco-SEB της CATL.

Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι το Firefly EV θα κυκλοφορήσει στις 19 Απριλίου και θα εξαρτηθεί αρχικά από δικούς της σταθμούς ανταλλαγής μπαταριών. Αρχικά, αυτοί οι σταθμοί θα δημιουργηθούν σε πόλεις με μεγάλο αριθμό χρηστών, σύμφωνα με τον Daniel Jin, Πρόεδρο της Firefly. Στο μέλλον, το μοντέλο θα ενσωματωθεί στο σύστημα ανταλλαγής μπαταριών πέμπτης γενιάς της Nio.

Δείτε ακόμα: Παρουσιάστηκε επίσημα η πολυτελής ναυαρχίδα της NIO – ET9

Η θυγατρική Firefly της Nio ενσωματώνει την τεχνολογία ανταλλαγής μπαταριών της CATL

Η συνεργασία μεταξύ Nio και CATL ξεκίνησε πριν έναν χρόνο, με στόχο την ανάπτυξη μακροχρόνιων μπαταριών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η CATL είναι ήδη ο κύριος προμηθευτής μπαταριών για την εταιρεία, αλλά η Nio συναρμολογεί τις μπαταρίες μόνη της. Το σύστημα Choco-SEB της CATL παρουσιάστηκε το 2022 και περιλαμβάνει δύο τύπους μπαταριών: το 20# για μικρότερα οχήματα και το 25# για μεγαλύτερα. Το Firefly EV χρησιμοποιεί μια μπαταρία 42,1 kWh με κυψέλες LFP, που συναρμολογείται από τη Sunwoda, αλλά υπάρχουν φήμες ότι οι κυψέλες μπορεί να προέρχονται από την CATL.

Η CATL επενδύει έως και 2,5 δισεκατομμύρια γιουάν (316 εκατομμύρια ευρώ) στο ενεργειακό τμήμα της Nio, με στόχο την ενίσχυση της συνεργασίας και την προώθηση εθνικών προτύπων για την τεχνολογία ανταλλαγής μπαταριών στην Κίνα. Οι CEO των δύο εταιρειών, William Li της Nio και Robin Zeng της CATL, εξέφρασαν την αισιοδοξία τους για τη συνεργασία, αναφέροντας ότι θα οδηγήσει σε επέκταση του δικτύου ανταλλαγής μπαταριών και σε βελτιωμένες υπηρεσίες για τους χρήστες.

Πηγή: cnevpost.com